quote:Op zondag 10 februari 2013 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je programma van feyenoord gezien?
na pec en psv kunnen we t gewoon rustig uitspelen appeltje eitje
Dat was ook een geniale vent.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De setting is ook goed. Gewoon 1 op 1 interviewen, de tijd nemen voor een gast, geen publiek. Dan krijg je de beste interviews. Zoek maar eens de interviews op die Theo van Gogh maakte.
Nu.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeg je ff wanneer het weer gaat beginnen? Kan ik NBA gaan kijken
minder dan 200kquote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Wat zullen de kijkcijfers zijn? Ik denk dat je nog beter achter Truckers op het ijs kunt zitten dan Wilfred's schaatsshow.
Misschien ben ik wel 50quote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van man. Jij bent 20 ofzo. Ik kan me er al amper iets van herinneren.
Je hebt niet eens gekeken joh, gekquote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
Ik voel me al helemaal een Derksen & ...-hooligan.
gaat om de sfeer van dit topicquote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt niet eens gekeken joh, gek
Je bent zelf gek.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt niet eens gekeken joh, gek
Alleen als dat rullevant is, niet om snel te scorenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik kijk net 10 minuten. Geeft JD wel eens weerwoord of leest hij alleen de vragen voor?
Zo nu en dan een funny video kan dit programma prima gebruiken.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Mooi die Hans Kraaij fragmenten er doorheen, hopelijk is dit een terugkerend iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |