En daarnaast is dit bedoeld om zoveel mogelijk mensen aan een origin account te krijgen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Deze "beta" is niet bedoeld om het spel echt te testen, dat is hoogstens bijzaak. Dit is typisch voor EA: de beta dient om het spel te promoten, de exclusiviteit van de codes zorgt ervoor dat mensen erover gaan lullen (goed te zien aan de plotselinge snelheid van dit topic) wat publiciteit creeert. De reden dat de "beta" maar een uur duurt is zodat je niet teveel van het spel te zien krijgt en het nog steeds gaat kopen omdat je verwacht dat de volledige versie wel beter is. Maak je over dat laatste maar geen illusies.
zie je dmquote:
Dan klopt er iets niet met de layout van je city, kwestie van redesignenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:15 schreef blow... het volgende:
Als je tijd om is word je er gewoon simpel uitgesodemieterd.
Erg leuke game, maar ik moest steeds abandoned buildings weghalen.
1. Dit is een beta. Geen Final. Dus de grpahics kunnen er nog een anders uit gaan zien. Battlefield 3 beta was ook niet moeders mooiste.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:43 schreef kossikvassik het volgende:
Jezus wat ziet het er kut uit op mijn PC -_-...
Ik heb een quad core i5 van 3 jaar geleden..
Zal het helpen als ik ipv. mijn big ass 24 inch monitor een kleine 18 inch aansluit?
Thanks,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
1. Dit is een beta. Geen Final. Dus de grpahics kunnen er nog een anders uit gaan zien. Battlefield 3 beta was ook niet moeders mooiste.
2. Je GPU is belangrijker dan CPU in dit geval. met een i5 zit je wel goed.
3. Je hoeft je beeldscherm niet te vervangen, je kunt de resolutie verlagen wat hetzelfde effect heeft.
Ik doe vanavond nog een potjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dan klopt er iets niet met de layout van je city, kwestie van redesignen.
Nee. Je moet je instelling gewoon omhoog gooien. Ze staan gewoon standaard erg laagquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:43 schreef kossikvassik het volgende:
Jezus wat ziet het er kut uit op mijn PC -_-...
Ik heb een quad core i5 van 3 jaar geleden..
Zal het veel helpen als ik ipv. mijn big ass 24 inch monitor een kleine 18 inch aansluit?
Ik heb een GT525M in m'n laptop en ik heb fraaie graphics, de settings staan gewoon erg laagquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:50 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Thanks,
Hij zegt dat mijn pc geen mooiere graphics aankan...heb een GT520...
Heb laatst toch wel gewoon Dishonored, Mass Effect 3 en Far Cry 3 gespeeld op deze pc..
Ja hij scalet voor geen meter. Heb een i5 en integrated hd4000. Natuurlijk niet al te best, maar de meeste games kan ik toch wel redelijk draaien. Hier moet ik de lighting op min doen (maar de rest kan wel allemaal op highquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:50 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Thanks,
Hij zegt dat mijn pc geen mooiere graphics aankan...heb een GT520...
Heb laatst toch wel gewoon Dishonored, Mass Effect 3 en Far Cry 3 gespeeld op deze pc..
Het is grafisch dan ook niet erg hoogstaand hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:06 schreef blow... het volgende:
Zelfs of hd 4000 loopt hij supersoepel.
Apart. Wat is je lighting setting?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:06 schreef blow... het volgende:
Zelfs of hd 4000 loopt hij supersoepel.
Of koop een mac, daar crasht nooit iets, heb je geen virussen en nooit geklooi met drivers!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Apart. Wat is je lighting setting?
Misschien maar weer eens de directx drivers nalopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |