Mwoah, 1x per uur, en je kan het automatiseren.quote:
Ja, en je hebt toch wel vliegtuigen etc nodig...quote:Op zondag 27 januari 2013 10:54 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Mwoah, 1x per uur, en je kan het automatiseren.
Het fuckt wel je overige settings en zooi up natuurlijk ...
Dat is een screw-up qua UTF-8 (speciale tekens zoals 'è') en ik krijg die niet meer wegquote:Op zondag 27 januari 2013 10:55 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb er een maar hij deed het niet dat klote ding en kan maar tot vandaag of zo?
En wat is een NDA basta?![]()
Hoe denk je anders dat bv ik en andere sites previews makenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je kan dus maar in 1 stad spelen
kut beperkte beta
Blijkt trouwens gewoon een demo te zijn en dat er een hele aparte beta groep nu al een tijd lang aan het testen is
quote:Op zondag 27 januari 2013 10:42 schreef Kiyoaki het volgende:
Je kan trouwens gewoon meer dan 1 uur spelen door domweg je computerklok een uur (of langer) terug te zetten. Dom, maar schijnt wel te werken.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:08 schreef Plantagehouder het volgende:
heb nog een key over:
HZ33-FQBQ-BVF5-CANF-T8J2
Dat is juist het leukequote:Op zondag 27 januari 2013 12:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
toch iets van 3 uur gespeeld nu.![]()
en met iedere stad stijgen mn skillz
Dat is iets om aan de makers te vertellenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:58 schreef valek het volgende:
Als de wegen te dicht bij elkaar liggen kun je wel aan beide wegen zones bouwen, maar worden deze niet allebei vol gebouwd. Ik had graag gezien dat je meteen te zien krijgt of de wegen te dicht bij elkaar liggen of niet.
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:58 schreef valek het volgende:
Als de wegen te dicht bij elkaar liggen kun je wel aan beide wegen zones bouwen, maar worden deze niet allebei vol gebouwd. Ik had graag gezien dat je meteen te zien krijgt of de wegen te dicht bij elkaar liggen of niet.
Zijn daar die witte stippellijntjes niet voor ?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is iets om aan de makers te vertellen
Heeft iemand hier al bugs doorgegeven?
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
fucking zombies in mn stad jonguh76 mensen opgegeten.
kreeg de melding dat de zombies aan gingen vallen die nacht. En dat deden ze.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kreeg de melding dat de zombies aan gingen vallen die nacht. En dat deden ze.![]()
![]()
schrok me dood joh, ineens een filmpje in beeld van een zombie met zombie geluiden. Ik dacht WTF![]()
Braaaaaaiiins..quote:Op zondag 27 januari 2013 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kreeg de melding dat de zombies aan gingen vallen die nacht. En dat deden ze.![]()
![]()
schrok me dood joh, ineens een filmpje in beeld van een zombie met zombie geluiden. Ik dacht WTF![]()
1x4 uur of 4x1 uur?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je merkt wel dat je na vier uur spelen inderdaad steeds meer oog krijgt voor het 'managen' van je stad.het is dan veel meer dan alleen maar uitbreiden uitbreiden en uitbreiden.
Je kunt hem pre-orderen op amazon, dan krijg je een beta key en dan annuleer je.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:40 schreef D_tjuh het volgende:
Waar kan je keys vinden?ik zou graag willen spelen.
Als iemand er eentje over heeft en mij blij kan maken, ben ik je eeuwig dankbaar.![]()
![]()
1 x 2 en 2 x 1quote:
dat doe je goedquote:
Oh fuck. ik heb 'm zojuist gepreordered by origin omdat ik dacht via daar een key te krijgen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef blow... het volgende:
[..]
Je kunt hem pre-orderen op amazon, dan krijg je een beta key en dan annuleer je.
Ik weet niet hoe het gaat maar ik hoorde iemand in dit topic erover.
hoe bedoel jequote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je merkt wel dat je na vier uur spelen inderdaad steeds meer oog krijgt voor het 'managen' van je stad.het is dan veel meer dan alleen maar uitbreiden uitbreiden en uitbreiden.
Dat jecsteeds beter ontdekt wat goed is en wat slecht.quote:
of ze happy zijn en if not, why not. wegen beter aanleggen. Brandweer en politie aan de juiste wegen. kijken of het afval wel snel genoeg opgehaald wordt.quote:
A zo op die manierquote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
of ze happy zijn en if not, why not. wegen beter aanleggen. Brandweer en politie aan de juiste wegen. kijken of het afval wel snel genoeg opgehaald wordt.
88 zat ikquote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
A zo op die manierwat is je overal rating op et einde
Ik word er steeds uitgeflikkerdquote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef waspoedertje het volgende:
Op
[..]
op het einde krijg je dat te zien
Hack de EA server.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef Longcat. het volgende:
Hmmm hoe omzeil je de 1 uur mark? En bedankt!
Nog nooit gezien.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef waspoedertje het volgende:
Op
[..]
op het einde krijg je dat te zien
Ík ben zo ongelofelijk jaloers hequote:Op zondag 27 januari 2013 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat bv ik en andere sites previews maken
gewoon als je bezig bent, alt tab en dan tijd terugzetten?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:44 schreef blow... het volgende:
Hoe zet ik de tijd achteruit zonder dat ik mijn stad kwijt ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |