abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122209279
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:20 schreef Bajskorv het volgende:
Jordan's of andere basketbal schoenen doen me uberhaupt niks. Ik heb ook niks met basketbal, wellicht dat dat niet echt helpt.
*Nog steeds wachtend tot Basj het gehad heeft met sneakers en alles verkoopt*

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:20 schreef vault_tec het volgende:
Mij zelf op een paar tiffany kostons getrakteerd
Zou ook vreemd zijn geweest als je die had laten liggen, je favo cw van de janoski.
pi_122209482
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:17 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Slowpoke hier.
Ik vind dit soort schoenen juist interessant. Zien er licht en fris uit. Gewoon heel relaxed voor de zomer, schoen met een goed idee erachter.
Heb dan weer juist heel weinig met Kobe's, Lebron's, meeste JB.
Het is gewoon je smaak :)

Ben daarnaast student dus heb niet genoeg geld om dingen te kopen "voor het hebben".
Wat ik heb liggen, draag ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok qua prijs zat ik met deze verkeerd dan. Sommige van die (IMHO!!!!) hideous releases zijn wel grossly overpriced.

Ik ben ook nog eens een rasechte mocassin-hater brrrr valt voor mij in de categorie slippers met sokken :')

Erg sexy zijn ze trouwens ook niet. From a woman's point of view. Ja, ik heb meerdere collega dames gevraagd en we delen allen deze mening! :D
Whatever you're about to discover we off that.
pi_122209507
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:20 schreef Bajskorv het volgende:
Jordan's of andere basketbal schoenen doen me uberhaupt niks. Ik heb ook niks met basketbal, wellicht dat dat niet echt helpt.
Ik heb ook niks met basketball, meer met voetbal.
Maar die schoenen zitten zo kut :')
pi_122209792
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

[..]

Zou ook vreemd zijn geweest als je die had laten liggen, je favo cw van de janoski.
Ja, een beetje een impuls aankoop. Moet zuinig aandoen maar had ook nog wat anders besteld. 10 euro shipping op een bestelling van 40 eu vond ik nogal veel dus maar die kostons erbij gehaald.
pi_122210516
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Ok qua prijs zat ik met deze verkeerd dan. Sommige van die (IMHO!!!!) hideous releases zijn wel grossly overpriced.

Ik ben ook nog eens een rasechte mocassin-hater brrrr valt voor mij in de categorie slippers met sokken :')

Erg sexy zijn ze trouwens ook niet. From a woman's point of view. Ja, ik heb meerdere collega dames gevraagd en we delen allen deze mening! :D
Ik snap niet dat je die prijs er steeds bij haalt :+
Meestal (op de inneva na) zijn die dingen normale retail van heel veel andere zooi.
En qua prijs/kwaliteit krijg je beter waar voor je geld als bij 80% van de andere dingen.
Meeste mensen vinden ze idd niet mooi maar het gaat er uiteindelijk om dat je draagt wat je zelf leuk vind.

Ik vind die yots zool totaal niet storend eigenlijk, zie nog steeds het verschil met de normale zool ook niet eens goed.

De flyknits die nu uit gaan komen vind ik een stuk minder btw. Wel lunar :D
Faka G
pi_122210707
Hier even ter vergelijking. Het enige verschil is het lijntje, maar dat lijntje "breekt" de hoge zool op de normale Oldskool. Op de plaatjes viel het me niet op, in de winkel merkte ik het direct... Vreemd zulke details

"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_122210736
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Ik draag geen sneaker voor de sexy-ness bij de dames. Dat werkt toch maar bij heel weinig vrouwen, het gros ziet liever iets nets, etc... Maar goed, ben inmiddels verloofd, dus ze zit er aan vast...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
pi_122210752
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Good luck!
pi_122210829
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:58 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ik draag geen sneaker voor de sexy-ness bij de dames. Dat werkt toch maar bij heel weinig vrouwen, het gros ziet liever iets nets, etc... Maar goed, ben inmiddels verloofd, dus ze zit er aan vast...
als je je fijn voelt in je kleding straal je ook wat meer zelf verzekerheid uit. Doet het ook goed bij de vrouwen.
pi_122211319
Daar heb ik het altijd van moeten hebben, het waren zeg maar nooit mijn looks _O-
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:18:52 #136
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_122211511
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:57 schreef Bajskorv het volgende:
Hier even ter vergelijking. Het enige verschil is het lijntje, maar dat lijntje "breekt" de hoge zool op de normale Oldskool. Op de plaatjes viel het me niet op, in de winkel merkte ik het direct... Vreemd zulke details

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik wist gelijk wat je bedoelt, maar ik vind het niet storend om eerlijk te zijn. Die groene blijven :9
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_122211752
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:58 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ik kijk er wel altijd al eerst naar, maar ik ben dan ook bovengemiddeld geinteresseerd in sneakers :+

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:52 schreef Atta-boy het volgende:

Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen, ik vind de dameskleurtjes zo leuk! O+
pi_122211816
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:52 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Same here. Is zit echt al tijden kapot te gaan op die HTM Flyknits, maar deze release is het niet helaas. CWs niet en verkeerd Lunar zool.
pi_122211832
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Ik kijk er wel altijd al eerst naar, maar ik ben dan ook bovengemiddeld geinteresseerd in sneakers :+

Zal ik onthouden voor onze meet.
pi_122211942
Deze is al weer een stuk mooier imo

pi_122212064
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:30 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Deze is al weer een stuk mooier imo

[ afbeelding ]
Yup, maar we gaan er nooit eentje in onze klauwen krijgen, vrees ik...
pi_122213050
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:27 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Zal ik onthouden voor onze meet.
Welke meet :o

Ik ga geen HQE tour doen!! :( :')
pi_122213236
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Welke meet :o

Ik ga geen HQE tour doen!! :( :')
Ach, we gaan gewoon naar het Nike HQ en vragen naar BadAssBitchSmit. Moet te doen zijn O+

Enfin, was joking. Zou wel een bonte meet zijn, denk ik. Dit topic hangt van een gezellig allegaartje aan elkaar.
pi_122213329
atta en cpt. in real life. Vooral cpt. als die een paar biertjes op heeft. *; Heb nog 1 paar schoenen op het oog... Eerst brussel maar afwachten voor ik ze koop.

[ Bericht 19% gewijzigd door vault_tec op 29-01-2013 15:08:02 ]
pi_122213661
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef vault_tec het volgende:
atta en cpt. in real life. Vooral cpt. als die een paar biertjes op heeft. *; Heb nog 1 paar schoenen op het oog... Eerst brussel maar afwachten voor ik ze koop.
Jou ken ik al irl O+
Verder niemand hier :7
pi_122213923
Hehe, ik wacht nog op de dag dat ik een paar bekende sneakers langs zien komen op straat in A'dam. Verder ken ik niemand.
pi_122214020
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef Bajskorv het volgende:
Hehe, ik wacht nog op de dag dat ik een paar bekende sneakers langs zien komen op straat in A'dam. Verder ken ik niemand.
Vandaag draag ik rode AF1 mid's en vanaf 17:30 loop ik vrij rond in A'dam.
Good luck! :D
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:34:31 #149
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_122214658
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef Bajskorv het volgende:
We kennen jou allemaal wel en hebben jou waarschijnlijk meermaals gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_122214794
hij is in hong kong nu volgens mij... wordt moe van bricks and mortar pack.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')