*Nog steeds wachtend tot Basj het gehad heeft met sneakers en alles verkoopt*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:20 schreef Bajskorv het volgende:
Jordan's of andere basketbal schoenen doen me uberhaupt niks. Ik heb ook niks met basketbal, wellicht dat dat niet echt helpt.
Zou ook vreemd zijn geweest als je die had laten liggen, je favo cw van de janoski.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:20 schreef vault_tec het volgende:
Mij zelf op een paar tiffany kostons getrakteerd
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:17 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Slowpoke hier.
Ik vind dit soort schoenen juist interessant. Zien er licht en fris uit. Gewoon heel relaxed voor de zomer, schoen met een goed idee erachter.
Heb dan weer juist heel weinig met Kobe's, Lebron's, meeste JB.
Het is gewoon je smaak
Ben daarnaast student dus heb niet genoeg geld om dingen te kopen "voor het hebben".
Wat ik heb liggen, draag ik.Ok qua prijs zat ik met deze verkeerd dan. Sommige van die (IMHO!!!!) hideous releases zijn wel grossly overpriced.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook nog eens een rasechte mocassin-hater brrrr valt voor mij in de categorie slippers met sokken
Erg sexy zijn ze trouwens ook niet. From a woman's point of view. Ja, ik heb meerdere collega dames gevraagd en we delen allen deze mening!
Whatever you're about to discover we off that.
Ik heb ook niks met basketball, meer met voetbal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:20 schreef Bajskorv het volgende:
Jordan's of andere basketbal schoenen doen me uberhaupt niks. Ik heb ook niks met basketbal, wellicht dat dat niet echt helpt.
Ja, een beetje een impuls aankoop. Moet zuinig aandoen maar had ook nog wat anders besteld. 10 euro shipping op een bestelling van 40 eu vond ik nogal veel dus maar die kostons erbij gehaald.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
*Nog steeds wachtend tot Basj het gehad heeft met sneakers en alles verkoopt*
[..]
Zou ook vreemd zijn geweest als je die had laten liggen, je favo cw van de janoski.
Ik snap niet dat je die prijs er steeds bij haaltquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok qua prijs zat ik met deze verkeerd dan. Sommige van die (IMHO!!!!) hideous releases zijn wel grossly overpriced.
Ik ben ook nog eens een rasechte mocassin-hater brrrr valt voor mij in de categorie slippers met sokken
Erg sexy zijn ze trouwens ook niet. From a woman's point of view. Ja, ik heb meerdere collega dames gevraagd en we delen allen deze mening!
Ik draag geen sneaker voor de sexy-ness bij de dames. Dat werkt toch maar bij heel weinig vrouwen, het gros ziet liever iets nets, etc... Maar goed, ben inmiddels verloofd, dus ze zit er aan vast...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Good luck!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
*Nog steeds wachtend tot Basj het gehad heeft met sneakers en alles verkoopt*
als je je fijn voelt in je kleding straal je ook wat meer zelf verzekerheid uit. Doet het ook goed bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik draag geen sneaker voor de sexy-ness bij de dames. Dat werkt toch maar bij heel weinig vrouwen, het gros ziet liever iets nets, etc... Maar goed, ben inmiddels verloofd, dus ze zit er aan vast...
Ik wist gelijk wat je bedoelt, maar ik vind het niet storend om eerlijk te zijn. Die groene blijvenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:57 schreef Bajskorv het volgende:
Hier even ter vergelijking. Het enige verschil is het lijntje, maar dat lijntje "breekt" de hoge zool op de normale Oldskool. Op de plaatjes viel het me niet op, in de winkel merkte ik het direct... Vreemd zulke details
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk er wel altijd al eerst naar, maar ik ben dan ook bovengemiddeld geinteresseerd in sneakersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik draag geen sneaker voor de sexy-ness bij de dames. Dat werkt toch maar bij heel weinig vrouwen, het gros ziet liever iets nets, etc... Maar goed, ben inmiddels verloofd, dus ze zit er aan vast...
Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen, ik vind de dameskleurtjes zo leuk!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:52 schreef Atta-boy het volgende:
De flyknits die nu uit gaan komen vind ik een stuk minder btw. Wel lunar
Same here. Is zit echt al tijden kapot te gaan op die HTM Flyknits, maar deze release is het niet helaas. CWs niet en verkeerd Lunar zool.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:52 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
De flyknits die nu uit gaan komen vind ik een stuk minder btw. Wel lunar
Zal ik onthouden voor onze meet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik kijk er wel altijd al eerst naar, maar ik ben dan ook bovengemiddeld geinteresseerd in sneakers
Yup, maar we gaan er nooit eentje in onze klauwen krijgen, vrees ik...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:30 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Deze is al weer een stuk mooier imo
[ afbeelding ]
Ach, we gaan gewoon naar het Nike HQ en vragen naar BadAssBitchSmit. Moet te doen zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Welke meet
Ik ga geen HQE tour doen!!![]()
Jou ken ik al irlquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef vault_tec het volgende:
atta en cpt. in real life. Vooral cpt. als die een paar biertjes op heeft.Heb nog 1 paar schoenen op het oog... Eerst brussel maar afwachten voor ik ze koop.
Vandaag draag ik rode AF1 mid's en vanaf 17:30 loop ik vrij rond in A'dam.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef Bajskorv het volgende:
Hehe, ik wacht nog op de dag dat ik een paar bekende sneakers langs zien komen op straat in A'dam. Verder ken ik niemand.
We kennen jou allemaal wel en hebben jou waarschijnlijk meermaals gezien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef Bajskorv het volgende:
Hehe, ik wacht nog op de dag dat ik een paar bekende sneakers langs zien komen op straat in A'dam. Verder ken ik niemand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |