abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122203041
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
Zulk soort schoenen bevatten vaak hele goede materialen en zijn zo in elkaar gezet dat ze gruwelijk lekker lopen.
Het zijn meestal niet zo'n felle kijk mij hip zijn sneakers waardoor ze door liefhebbers graag gedragen worden.
Nou thanks voor je uitleg! Maar vind je die dingen niet grossly overpriced voor wat het is?
Whatever you're about to discover we off that.
pi_122203139
Nee. Is ongeveer de zelfde prijs als de meeste andere sneakers.
Als je het over overpriced hebt moet je bij jordan brand zijn :+ brengen steeds dezelfde schoenen uit met steeds cheapere materialen voor steeds duurdere prijzen.
Soms zijn die schoenen wat duurder zoals de inneva. Maar dan betaal je ook voor een heel stuk technology wat de schoen super comfy (en ninja :9 ) maakt. Die extra kosten hebben echte liefhebbers en vaak gewoon voor over.
Faka G
pi_122203290
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 10:06 schreef Atta-boy het volgende:
Nee. Is ongeveer de zelfde prijs als de meeste andere sneakers.
Als je het over overpriced hebt moet je bij jordan brand zijn :+ brengen steeds dezelfde schoenen uit met steeds cheapere materialen voor steeds duurdere prijzen.
Soms zijn die schoenen wat duurder zoals de inneva. Maar dan betaal je ook voor een heel stuk technology wat de schoen super comfy (en ninja :9 ) maakt. Die extra kosten hebben echte liefhebbers en vaak gewoon voor over.
Jordan gaat wel helemaal de verkeerde kant op ja... het is de cash-cow momenteel, iedereen loopt erop.
Retro's die 3 jaar geleden nog $160 waren gaan nu ineens voor $200 :{
pi_122203535
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Ochtendhumeurtje? :+
Wat ik wel en niet hoef te posten is none of your beezwax honey

Ik vraag me gewoon af wat de aantrekkingskracht ervan is.

Heb namelijk het idee dat het soms puur om het hebben draait.
Chill, bedoelde enkel dat als iedereen gaat posten wat hij afgrijselijk vindt dit topic nogal sneu wordt. En verder eens met Atta, het gaat vaak om de materialen, afwerking, etc. De Inneva die uit 1 stuk gewoven is met de hand, door iemand in Italie die er 8 uur per schoen over doet. Daarom zijn veel van de collabs ook interessant. Die Slam Jam heeft gewoon weer erg fijn leer op de schoen zitten, dat vind je zelden op een normale GT3 (hoewel er in de 2013 line-up eentje zit, joepie!).
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_122203592
PS: Het gaat ook deels om het hebben. Da's net als postzegels verzamelen. En wat dan nog, alleen jullie op Fok weten wat er in mijn kast ligt aan schoenen. Ik heb nul sneakerfans onder mijn vrienden, dus niemand die ik dagelijks tegen kom interesseert het of ik een Inneva draag of een afgetrapt paar Vans. Ze zien het niet. Is lekker voor mezelf, omdat ik het leuk vind :P
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
pi_122203916
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 10:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Jordan gaat wel helemaal de verkeerde kant op ja... het is de cash-cow momenteel, iedereen loopt erop.
Retro's die 3 jaar geleden nog $160 waren gaan nu ineens voor $200 :{
Gaat niet eens over 3 jaar maar iets van 20 :+
3 jaar geleden was dit proces al in volle gang.
Maar ik ben er ook in meegegaan dus mag eigelijk niet klagen. Heb nu ongeveer alles aan jordan schoenen wat ik graag wilde op een paar dingen na dus koop nu bijna geen jordans meer.
Ben sowieso nike een klein beetje moe en houd de laatste tijd meer van schoenen van ze als de inneva en footscapes etc.
Faka G
pi_122203936
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 10:23 schreef Bajskorv het volgende:
PS: Het gaat ook deels om het hebben.
Fijn dat jij het in ieder geval toegeeft :P

Ik vind heel veel lelijk hier hoor :+
Vond het alleen bij deze het vermelden waard. Als ik bij alles mn mening zou geven dan kon je daar een extra topic voor openen :7
pi_122203975
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 10:35 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Gaat niet eens over 3 jaar maar iets van 20 :+
3 jaar geleden was dit proces al in volle gang.
Maar ik ben er ook in meegegaan dus mag eigelijk niet klagen. Heb nu ongeveer alles aan jordan schoenen wat ik graag wilde op een paar dingen na dus koop nu bijna geen jordans meer.
Ben sowieso nike een klein beetje moe en houd de laatste tijd meer van schoenen van ze als de inneva en footscapes etc.
Ik was echt een fan, maar ben echt he-le-maal klaar ermee.
De kwaliteit is ruk geworden en die retro's zijn een slap in the face voor mensen die ze verzamelen.

Stiekem ga ik nog wel de AJ5 Grape halen :@
  dinsdag 29 januari 2013 @ 11:11:10 #109
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_122204874
Sommige wovens gaan imo wel wat te ver, maar die inneva's man.

:9.
#FREEBAJSKORV
pi_122205230
Spijt dat ik die innevas niet gekocht heb :(.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 11:42:33 #111
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_122205812
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 10:23 schreef Bajskorv het volgende:
PS: Het gaat ook deels om het hebben. Da's net als postzegels verzamelen. En wat dan nog, alleen jullie op Fok weten wat er in mijn kast ligt aan schoenen. Ik heb nul sneakerfans onder mijn vrienden, dus niemand die ik dagelijks tegen kom interesseert het of ik een Inneva draag of een afgetrapt paar Vans. Ze zien het niet. Is lekker voor mezelf, omdat ik het leuk vind :P
Gelukkig heb je je fok vrienden. 8-)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_122205927
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 11:42 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Gelukkig heb je je fok vrienden. 8-)
Zekers! Door fok kreeg in tenminste beetje inspiratie, dit topics heeft een hoop dope!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 11:56:43 #113
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_122206255
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 11:22 schreef vault_tec het volgende:
Spijt dat ik die innevas niet gekocht heb :(.
US7 was er nog bij de release, niet dat je daar wat aan hebt.. :P

quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Hahaha je ging toch iemand hoger op de ladder zoeken? He? he? :(
:@

ja..bij het filmen van "Romance of Running", hadden we wat contactgegevens gekregen. Dus misschien ergens in 2013 even kijken.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 11:57:01 #114
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_122206264

Wie gaat ze halen, ben benieuwd hoe ze on-feet staan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FREEBAJSKORV
  dinsdag 29 januari 2013 @ 11:57:57 #115
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_122206289
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
Zulk soort schoenen bevatten vaak hele goede materialen en zijn zo in elkaar gezet dat ze gruwelijk lekker lopen.
Het zijn meestal niet zo'n felle kijk mij hip zijn sneakers waardoor ze door liefhebbers graag gedragen worden.
Roshe Run foam achtige insole, ideaal voor de zomer.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:11:41 #116
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_122206754
meer foto's voor de old skool YOTS fappers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122206776
Valt niemand anders de lompe zool op? Ik vond het echt storend IRL.
pi_122206799
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 11:57 schreef xSanjay het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wie gaat ze halen, ben benieuwd hoe ze on-feet staan.

SPOILER
Nieuws over de release?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:17:12 #119
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_122206925
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Nieuws over de release?
volgende maand,

quote:
Launching next month, the Nike HTM Flyknit Chukka will be available at select locations including Nike Stadium Milan, Nike Stadium Paris and 1948 in London
pi_122206926
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 11:56 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

US7 was er nog bij de release, niet dat je daar wat aan hebt.. :P

[..]

:@

ja..bij het filmen van "Romance of Running", hadden we wat contactgegevens gekregen. Dus misschien ergens in 2013 even kijken.
Ik heb nog ergens het mobiele nummer liggen van een kerel die marketing doet bij Nike. Was ook DJ in Stockholm, en kon via hem op alle lijsten komen. Nooit gebeld, maar moet het nog eens misbruiken.
pi_122207001
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:17 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

volgende maand,

[..]

Ah, weer net als vorige HTMs: 10 paar bij 1948... Dank je de koekoek, 24 uur campen in Shoreditch...
pi_122207281
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 11:56 schreef SHOOOTO het volgende:

Have fun with that :P
pi_122209048
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Ik begrijp dus niet hoe je dit mooi kunt vinden... No offense, ieder z'n ding...
Maar ik vind dit dus echt afgrijselijk... net als die Woven gevallen :{
Slowpoke hier.
Ik vind dit soort schoenen juist interessant. Zien er licht en fris uit. Gewoon heel relaxed voor de zomer, schoen met een goed idee erachter.
Heb dan weer juist heel weinig met Kobe's, Lebron's, meeste JB.
Het is gewoon je smaak :)

Ben daarnaast student dus heb niet genoeg geld om dingen te kopen "voor het hebben".
Wat ik heb liggen, draag ik.

SPOILER
pi_122209192
Mij zelf op een paar tiffany kostons getrakteerd
pi_122209195
Jordan's of andere basketbal schoenen doen me uberhaupt niks. Ik heb ook niks met basketbal, wellicht dat dat niet echt helpt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')