jij moet harder werken bij Nike, dan kunnen wij eindelijk een Nike HQ tour doenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Bweh alweer een nieuw topic jullie gaan te snel voor me mayn
Hahaha je ging toch iemand hoger op de ladder zoeken? He? he?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
jij moet harder werken bij Nike, dan kunnen wij eindelijk een Nike HQ tour doen
Hahaha ga je bij em langs in Oregon?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef Bajskorv het volgende:
No worries, we zijn al aan het pm-en met onze homie Mark Parker.
Nee, hij komt op de tee in Londen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahaha ga je bij em langs in Oregon?
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, hij komt op de tee in Londen.
Niet meer in stock. Ik baal stiekem een beetje dat ik de slam jam asics niet heb besteld.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee, moet nog even kijken. Was gisteren veel aan de studie voor m'n werk. Dus weinig anders gezien.
Zeker. Toch weer bespaard door 2 aankopen niet te doen. Komt geheid nog meer moois aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef Atta-boy het volgende:
Scheeld je weer voor een must cop release![]()
Met vault whatsappen
Sexy spieren laten zien alles. <3quote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef Atta-boy het volgende:
Scheeld je weer voor een must cop release![]()
Met vault whatsappen
Is wel echt een pinroll schoen inderdaad, wordt dus waarschijnlijk een tripple cuff voor mijquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Sexy spieren laten zien alles. <3
die moccasin ziet er goed uit. Pinroll schoen <3
Track en trace heeft ook al heel lang geen update meer gehad. Maak me meer zorgen dat die kwijt is.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Is wel echt een pinroll schoen inderdaad, wordt dus waarschijnlijk een tripple cuff voor mij
Oh en broek ligt waarschijnlijk bij de douane, duurde bij mij ook ontzettend lang van blueowl door onderschepping
Wanneer had je hem besteld? Al wel even geleden toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Track en trace heeft ook al heel lang geen update meer gehad. Maak me meer zorgen dat die kwijt is.
Oke, ja is al zo'n 2-3 weken terug volgens mij.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:05 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Wanneer had je hem besteld? Al wel even geleden toch?
Ik heb even gekeken en bij mij duurde het precies een maand voordat ik hem binnen had vanaf het moment dat ik bestelde.
Geen zorgen dusquote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Oke, ja is al zo'n 2-3 weken terug volgens mij.
Ik begrijp dus niet hoe je dit mooi kunt vinden... No offense, ieder z'n ding...quote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ben eigenlijk best benieuwd naar deze schoen.
Lijkt me erg relaxed voor de zomer.
Nike Solarsoft Moccasin Premium.
[ afbeelding ]
Ik wilde ook die trui als ie genoeg afgeprijsd was maar was vergeten te checken. Toen was ie weg in mijn maatquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef vault_tec het volgende:
Stussy amsterdam trui is binnen... Mijn nieuwe broek duurt wel lang. 9 feb naar brussel, langs de winkel waar ik mijn rainbow footscapes vandaan heb. <3
Je zegt het zelf al; ieder z'n ding. Wat een ander er van vindt boeit niet, dus hoef je ook niet zo te posten...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik begrijp dus niet hoe je dit mooi kunt vinden... No offense, ieder z'n ding...
Maar ik vind dit dus echt afgrijselijk... net als die Woven gevallen
Ochtendhumeurtje?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:44 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al; ieder z'n ding. Wat een ander er van vindt boeit niet, dus hoef je ook niet zo te posten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |