Nou thanks voor je uitleg! Maar vind je die dingen niet grossly overpriced voor wat het is?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
Zulk soort schoenen bevatten vaak hele goede materialen en zijn zo in elkaar gezet dat ze gruwelijk lekker lopen.
Het zijn meestal niet zo'n felle kijk mij hip zijn sneakers waardoor ze door liefhebbers graag gedragen worden.
Jordan gaat wel helemaal de verkeerde kant op ja... het is de cash-cow momenteel, iedereen loopt erop.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:06 schreef Atta-boy het volgende:
Nee. Is ongeveer de zelfde prijs als de meeste andere sneakers.
Als je het over overpriced hebt moet je bij jordan brand zijnbrengen steeds dezelfde schoenen uit met steeds cheapere materialen voor steeds duurdere prijzen.
Soms zijn die schoenen wat duurder zoals de inneva. Maar dan betaal je ook voor een heel stuk technology wat de schoen super comfy (en ninja) maakt. Die extra kosten hebben echte liefhebbers en vaak gewoon voor over.
Chill, bedoelde enkel dat als iedereen gaat posten wat hij afgrijselijk vindt dit topic nogal sneu wordt. En verder eens met Atta, het gaat vaak om de materialen, afwerking, etc. De Inneva die uit 1 stuk gewoven is met de hand, door iemand in Italie die er 8 uur per schoen over doet. Daarom zijn veel van de collabs ook interessant. Die Slam Jam heeft gewoon weer erg fijn leer op de schoen zitten, dat vind je zelden op een normale GT3 (hoewel er in de 2013 line-up eentje zit, joepie!).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ochtendhumeurtje?![]()
Wat ik wel en niet hoef te posten is none of your beezwax honey
Ik vraag me gewoon af wat de aantrekkingskracht ervan is.
Heb namelijk het idee dat het soms puur om het hebben draait.
Gaat niet eens over 3 jaar maar iets van 20quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jordan gaat wel helemaal de verkeerde kant op ja... het is de cash-cow momenteel, iedereen loopt erop.
Retro's die 3 jaar geleden nog $160 waren gaan nu ineens voor $200
Fijn dat jij het in ieder geval toegeeftquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:23 schreef Bajskorv het volgende:
PS: Het gaat ook deels om het hebben.
Ik was echt een fan, maar ben echt he-le-maal klaar ermee.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:35 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Gaat niet eens over 3 jaar maar iets van 20![]()
3 jaar geleden was dit proces al in volle gang.
Maar ik ben er ook in meegegaan dus mag eigelijk niet klagen. Heb nu ongeveer alles aan jordan schoenen wat ik graag wilde op een paar dingen na dus koop nu bijna geen jordans meer.
Ben sowieso nike een klein beetje moe en houd de laatste tijd meer van schoenen van ze als de inneva en footscapes etc.
Gelukkig heb je je fok vrienden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:23 schreef Bajskorv het volgende:
PS: Het gaat ook deels om het hebben. Da's net als postzegels verzamelen. En wat dan nog, alleen jullie op Fok weten wat er in mijn kast ligt aan schoenen. Ik heb nul sneakerfans onder mijn vrienden, dus niemand die ik dagelijks tegen kom interesseert het of ik een Inneva draag of een afgetrapt paar Vans. Ze zien het niet. Is lekker voor mezelf, omdat ik het leuk vind
Zekers! Door fok kreeg in tenminste beetje inspiratie, dit topics heeft een hoop dope!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je fok vrienden.
US7 was er nog bij de release, niet dat je daar wat aan hebt..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:22 schreef vault_tec het volgende:
Spijt dat ik die innevas niet gekocht heb.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahaha je ging toch iemand hoger op de ladder zoeken? He? he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
Roshe Run foam achtige insole, ideaal voor de zomer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
Zulk soort schoenen bevatten vaak hele goede materialen en zijn zo in elkaar gezet dat ze gruwelijk lekker lopen.
Het zijn meestal niet zo'n felle kijk mij hip zijn sneakers waardoor ze door liefhebbers graag gedragen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:57 schreef xSanjay het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Wie gaat ze halen, ben benieuwd hoe ze on-feet staan.Nieuws over de release?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
volgende maand,quote:
quote:Launching next month, the Nike HTM Flyknit Chukka will be available at select locations including Nike Stadium Milan, Nike Stadium Paris and 1948 in London
Ik heb nog ergens het mobiele nummer liggen van een kerel die marketing doet bij Nike. Was ook DJ in Stockholm, en kon via hem op alle lijsten komen. Nooit gebeld, maar moet het nog eens misbruiken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:56 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
US7 was er nog bij de release, niet dat je daar wat aan hebt..
[..]![]()
ja..bij het filmen van "Romance of Running", hadden we wat contactgegevens gekregen. Dus misschien ergens in 2013 even kijken.
Ah, weer net als vorige HTMs: 10 paar bij 1948... Dank je de koekoek, 24 uur campen in Shoreditch...quote:
Have fun with thatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:56 schreef SHOOOTO het volgende:
ja..bij het filmen van "Romance of Running", hadden we wat contactgegevens gekregen. Dus misschien ergens in 2013 even kijken.
Slowpoke hier.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik begrijp dus niet hoe je dit mooi kunt vinden... No offense, ieder z'n ding...
Maar ik vind dit dus echt afgrijselijk... net als die Woven gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Nog steeds wachtend tot Basj het gehad heeft met sneakers en alles verkoopt*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:20 schreef Bajskorv het volgende:
Jordan's of andere basketbal schoenen doen me uberhaupt niks. Ik heb ook niks met basketbal, wellicht dat dat niet echt helpt.
Zou ook vreemd zijn geweest als je die had laten liggen, je favo cw van de janoski.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:20 schreef vault_tec het volgende:
Mij zelf op een paar tiffany kostons getrakteerd
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:17 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Slowpoke hier.
Ik vind dit soort schoenen juist interessant. Zien er licht en fris uit. Gewoon heel relaxed voor de zomer, schoen met een goed idee erachter.
Heb dan weer juist heel weinig met Kobe's, Lebron's, meeste JB.
Het is gewoon je smaak
Ben daarnaast student dus heb niet genoeg geld om dingen te kopen "voor het hebben".
Wat ik heb liggen, draag ik.Ok qua prijs zat ik met deze verkeerd dan. Sommige van die (IMHO!!!!) hideous releases zijn wel grossly overpriced.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook nog eens een rasechte mocassin-hater brrrr valt voor mij in de categorie slippers met sokken
Erg sexy zijn ze trouwens ook niet. From a woman's point of view. Ja, ik heb meerdere collega dames gevraagd en we delen allen deze mening!
Whatever you're about to discover we off that.
Ik heb ook niks met basketball, meer met voetbal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:20 schreef Bajskorv het volgende:
Jordan's of andere basketbal schoenen doen me uberhaupt niks. Ik heb ook niks met basketbal, wellicht dat dat niet echt helpt.
Ja, een beetje een impuls aankoop. Moet zuinig aandoen maar had ook nog wat anders besteld. 10 euro shipping op een bestelling van 40 eu vond ik nogal veel dus maar die kostons erbij gehaald.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
*Nog steeds wachtend tot Basj het gehad heeft met sneakers en alles verkoopt*
[..]
Zou ook vreemd zijn geweest als je die had laten liggen, je favo cw van de janoski.
Ik snap niet dat je die prijs er steeds bij haaltquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok qua prijs zat ik met deze verkeerd dan. Sommige van die (IMHO!!!!) hideous releases zijn wel grossly overpriced.
Ik ben ook nog eens een rasechte mocassin-hater brrrr valt voor mij in de categorie slippers met sokken
Erg sexy zijn ze trouwens ook niet. From a woman's point of view. Ja, ik heb meerdere collega dames gevraagd en we delen allen deze mening!
Ik draag geen sneaker voor de sexy-ness bij de dames. Dat werkt toch maar bij heel weinig vrouwen, het gros ziet liever iets nets, etc... Maar goed, ben inmiddels verloofd, dus ze zit er aan vast...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Good luck!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
*Nog steeds wachtend tot Basj het gehad heeft met sneakers en alles verkoopt*
als je je fijn voelt in je kleding straal je ook wat meer zelf verzekerheid uit. Doet het ook goed bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik draag geen sneaker voor de sexy-ness bij de dames. Dat werkt toch maar bij heel weinig vrouwen, het gros ziet liever iets nets, etc... Maar goed, ben inmiddels verloofd, dus ze zit er aan vast...
Ik wist gelijk wat je bedoelt, maar ik vind het niet storend om eerlijk te zijn. Die groene blijvenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:57 schreef Bajskorv het volgende:
Hier even ter vergelijking. Het enige verschil is het lijntje, maar dat lijntje "breekt" de hoge zool op de normale Oldskool. Op de plaatjes viel het me niet op, in de winkel merkte ik het direct... Vreemd zulke details
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk er wel altijd al eerst naar, maar ik ben dan ook bovengemiddeld geinteresseerd in sneakersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik draag geen sneaker voor de sexy-ness bij de dames. Dat werkt toch maar bij heel weinig vrouwen, het gros ziet liever iets nets, etc... Maar goed, ben inmiddels verloofd, dus ze zit er aan vast...
Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen, ik vind de dameskleurtjes zo leuk!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:52 schreef Atta-boy het volgende:
De flyknits die nu uit gaan komen vind ik een stuk minder btw. Wel lunar
Same here. Is zit echt al tijden kapot te gaan op die HTM Flyknits, maar deze release is het niet helaas. CWs niet en verkeerd Lunar zool.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:52 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
De flyknits die nu uit gaan komen vind ik een stuk minder btw. Wel lunar
Zal ik onthouden voor onze meet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik kijk er wel altijd al eerst naar, maar ik ben dan ook bovengemiddeld geinteresseerd in sneakers
Yup, maar we gaan er nooit eentje in onze klauwen krijgen, vrees ik...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:30 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Deze is al weer een stuk mooier imo
[ afbeelding ]
Ach, we gaan gewoon naar het Nike HQ en vragen naar BadAssBitchSmit. Moet te doen zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Welke meet
Ik ga geen HQE tour doen!!![]()
Jou ken ik al irlquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef vault_tec het volgende:
atta en cpt. in real life. Vooral cpt. als die een paar biertjes op heeft.Heb nog 1 paar schoenen op het oog... Eerst brussel maar afwachten voor ik ze koop.
Vandaag draag ik rode AF1 mid's en vanaf 17:30 loop ik vrij rond in A'dam.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef Bajskorv het volgende:
Hehe, ik wacht nog op de dag dat ik een paar bekende sneakers langs zien komen op straat in A'dam. Verder ken ik niemand.
We kennen jou allemaal wel en hebben jou waarschijnlijk meermaals gezien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef Bajskorv het volgende:
Hehe, ik wacht nog op de dag dat ik een paar bekende sneakers langs zien komen op straat in A'dam. Verder ken ik niemand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |