Is toch al oud? Tijdje niks meer van vernomen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Als dit werkt behoort sneaker cleaning tot het verleden.
Thanks voor de tip, ga morgen een kijkje nemenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:17 schreef Atta-boy het volgende:
Morgen en overmorgen sample sale van oa nike, adidas, vans, stussy en nog meer shit @ Rotterdam voor de geintresseerden. Ze schijnen meerdere maten te hebben dus niet alleen sample sizes.
Klopt, zou eigenlijk begin 2012 in de winkels liggen. Maar er zit niet echt schot in de zaak inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Is toch al oud? Tijdje niks meer van vernomen.
Voor welke sneakers in US7 moet ik m'n ogen openhouden?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef Atta-boy het volgende:
En dan ga je nu zien dat er zieke spullen in us7 ligt die we allebei niet gaan kopen
Ga morgen toch maar langs.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef Atta-boy het volgende:
En dan ga je nu zien dat er zieke spullen in us7 ligt die we allebei niet gaan kopen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:08 schreef vault_tec het volgende:
Vanmiddag binnen gekomen. Kon ze niet laten liggen voor 31 shipped
[ afbeelding ]
Verslapen dus ik ga toch maar niet. heb je wel iets anders gestuurd op whatsapp <3quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:10 schreef Atta-boy het volgende:
Hahahawhatsapp ff wat er in us7 ligt anders
maat 40 en mp. Schoen is oud, vrouw wist volgens mij niet wat ze had want 25 eu voor die schoen is super weinig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]! Waar en andere maten? Anders wil ik die van jou!
Whaaaaaat hmmm 40 is wel too big for mequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
maat 40 en mp. Schoen is oud, vrouw wist volgens mij niet wat ze had want 25 eu voor die schoen is super weinig.
Ja die Gold/Orange is kinda ok.... maar ik wil die pack niet en aangezien ie uit 2012 komt zal ie wel (daar komt ie weer) GROSSLY OVERPRICED online te koop aangeboden wordenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:15 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ] all star pack van vorig jaar.
Waar dannnnnn ik shop nooit online eigkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef Atta-boy het volgende:
Nah deze heb ik vaak genoeg in de sale zien liggen. Dus je hebt kans dat ze gewoon nog ergens voor cheap liggen.
Je kan ze gewoon per stuk kopen ook he.
.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:07 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind het concept heel erg cool maar de cw's wat minder. Navy vind ik wel erg mooi maar daar is de snakeskin niet op te zien![]()
Mint en rood zijn ook wel mooi maar ik ben de laatste tijd meer van de iets rustigere cw's.
Groen zou dus wel heel goed geweest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |