De lage komen met die two-tone zool, waardeloos vind ik die. En de cws zijn niet echt joepie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:43 schreef Atta-boy het volgende:
Nu komen ze allemaal met lunar toch?
Die eerste cw's op de lunar zool van nu en ik ben blij.
good night.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:47 schreef Bajskorv het volgende:
By the way: bedankt iedereen!
Bajs gaat nu slapen, het is 2 uur in de ochend in Taipei en morgen vroeg in de gym...
That's some fucked up shit. Ben geen pomper, moet gewoon fit zijn.quote:
Ik heb Puma en Vans in dezelfde maat, zou dus gewoon 42 pakken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:07 schreef Jiang153 het volgende:
Weet iemand of de Puma suede klein vallen of groot vergeleken met vans? Heb tot nu toe altijd alleen maar maat 42 gehaald
Vallen het zelfde.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:07 schreef Jiang153 het volgende:
Weet iemand of de Puma suede klein vallen of groot vergeleken met vans? Heb tot nu toe altijd alleen maar maat 42 gehaald
Gasten trainen al 3 jaar. Kijk baar hun videos om gemotiveerd te blijven.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:24 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
That's some fucked up shit. Ben geen pomper, moet gewoon fit zijn.
De lelijkere variant is 50 dollar, deze wat duurder anders had ik hem gekocht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:58 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vind deze shape er beter uit zien dan de normale 574. Hopelijk wordt dit de standaard.
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb Puma en Vans in dezelfde maat, zou dus gewoon 42 pakken.
Nee, ik ga niet iemand betalen om te campen. Deze kerel kreeg alle andere HTMs ook binnen, heeft blijkbaar een geniale hookup die geen problemen heeft met z'n resell business...quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:32 schreef Atta-boy het volgende:
Eindelijk alles op mp gezet![]()
Inmiddels 3 paar verkocht en misschien nog een paartje
http://www.marktplaats.nl/verkopers/16774161.html
Gaat die gast voor jou campen of wat is de bedoeling bajs?
Zou dan toch van te voren een prijs afspreken. Ik zou voor grijs gaan als ik mocht kiezen.
Geen flauw idee, het is net als al die moeilijke Saucony collabs die veelal via resell in de VS gaan. Volgens mij gewoon kerels die bij de firma werken en er een paar mee naar huis mee nemen, je kan niet zo continue die releases in je klauwen krijgen...quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:56 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vraag me altijd af waar de grote resellers hun spul vandaan krijgen.
Zoiets als die gast krijg je niet door te campen, zelfde als een hele hoop andere die bijvoorbeeld 10 paar yeezy's hebben om maar iets te noemen. Zijn dat niet gewoon deals met winkels ofzo?
End gooit ze vrijdag online midnight uk time. Voor de happy hunters, good luck.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:28 schreef Bajskorv het volgende:
Bij Hanon ook, maar daar gaan ze eerst 1 uur instore.
Kan je op whatsapp sturen waar die sale is?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:17 schreef Atta-boy het volgende:
Morgen en overmorgen sample sale van oa nike, adidas, vans, stussy en nog meer shit @ Rotterdam voor de geintresseerden. Ze schijnen meerdere maten te hebben dus niet alleen sample sizes.
En gewoon een dm/pm/whatever naar mij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:17 schreef Atta-boy het volgende:
Morgen en overmorgen sample sale van oa nike, adidas, vans, stussy en nog meer shit @ Rotterdam voor de geintresseerden. Ze schijnen meerdere maten te hebben dus niet alleen sample sizes.
enjoy.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En gewoon een dm/pm/whatever naar mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |