Gelukkig welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind dat je best makkelijk winst maakt. Iets waar ik in 4 altijd in faalde.![]()
in m'n eerste potje faalde ik vrij hard met maken winst.. maar dat heeft ook denk ik te maken met mijn SC4 bouw aanpak stijl (blokken met gebouwen, en aan beide kanten zonen..)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind dat je best makkelijk winst maakt. Iets waar ik in 4 altijd in faalde.![]()
Heel wat meer capaciteit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:17 schreef tim94 het volgende:
ik ben benieuwd of dit ook zo gaat met de launch ....
Beter geven ze de servers dan wat meer capaciteit ofzo
Klopt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Our servers are currently experiencing heavy load, but we will open the login for new players as soon as possible. Thank you for your patience, this information helps us determine the server capacity required to deliver a smooth experience for launch".Oftewel: "We hebben te weinig servers, want dat gaat ten koste van onze winst".
idd haha, kzit nu al bijna een half uur te wachten totdat die login servers niet meer bezet zijn -_-quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel wat meer capaciteit.
of ze hebben bewust de servers minder capaciteit gegeven (lees: servers gebruikt die ze nog hadden liggen, want de nieuwe zijn nog onderweg ofzo)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:17 schreef tim94 het volgende:
ik ben benieuwd of dit ook zo gaat met de launch ....
Beter geven ze de servers dan wat meer capaciteit ofzo
Zojuist 20 seconden, nu weer 1,5 minuut.quote:
Daar zit ik al een half uurtje in nu :Squote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zojuist 20 seconden, nu weer 1,5 minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |