Dat helpt me alweer een eind op weg. Alleen weet ik nog steeds niet wat de touchscreen connector is. Is dat in de onderste afbeelding dat gedeelte waarmee dat printplaatje vast zit gemaakt met de rest van de telefoon? Of kan ik dat beter aan aan de originele posters (pecari of diablo_GT) vragen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:43 schreef shiznuts het volgende:
Misschien dat je hier wat aan hebt:
[..]
[..]
Bijkomende vraag: kan iemand me zeggen waar de gewone GSM antenne zich bevindt en of ik dmv deze beter te bevestigen(?) een beter G3/HSDPA signaal zou kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:19 schreef dennisdebengel71 het volgende:
[..]
Dat helpt me alweer een eind op weg. Alleen weet ik nog steeds niet wat de touchscreen connector is. Is dat in de onderste afbeelding dat gedeelte waarmee dat printplaatje vast zit gemaakt met de rest van de telefoon? Of kan ik dat beter aan aan de originele posters (pecari of diablo_GT) vragen?
Probleem opgelost, heb nu mobiel internet.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:42 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Voor de zekerheid heb ik mijn telefoon nog even nagekeken, maar hij stond al precies zo ingesteld zoals de jouwe. Overigens bellen, sms en wifi werken wel. Dus maar even wacht totdat ze het bij telfort hebben opgelost.
Bedankt voor je antwoord pecari, maar het is nog niet geheeld duidelijk voor mij.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:16 schreef pecari het volgende:
je ziet op de foto´s naast de camera een bruine platte (flatcabel) die zit daar in de aansluiting gedrukt die is van je boven scherm.
en je GSM/3G antenne zit aan de onderzijden van je telefoon, bij je micorfoon.
en je GPS antenne zit geplakt op je afdekplaat van achterzijden van je telefoon lings bovenin.
Petro.
ps: ik denk dat er een haarscheur in je boven scherm zit en dat je die moet vervangen om je probleem op te lossen, dit probleem treed op na en val of dat er grote druk is geweest op je boven scherm.
Hee Petro,quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:16 schreef pecari het volgende:
je ziet op de foto´s naast de camera een bruine platte (flatcabel) die zit daar in de aansluiting gedrukt die is van je boven scherm.
en je GSM/3G antenne zit aan de onderzijden van je telefoon, bij je micorfoon.
en je GPS antenne zit geplakt op je afdekplaat van achterzijden van je telefoon lings bovenin.
Petro.
ps: ik denk dat er een haarscheur in je boven scherm zit en dat je die moet vervangen om je probleem op te lossen, dit probleem treed op na en val of dat er grote druk is geweest op je boven scherm.
Werkt alleen niet meer meen ik.quote:Banggood | 5 % | Coupon | ' b185f7 '
Dat is nou net het probleem: de browser is ook van Google, en die doet het ook niet. Een andere had ik ook niet gedownload, en daar is het nu te laat voor, want Playstore doet het dus niet. Als ik op m'n PC kijk, dan staat de telefoon gewoon geregistreerd op m'n account, samen met m'n tablet. Dus dat klopt wel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:58 schreef funky_fart het volgende:
Lukt inloggen op Play via Google.nl wél? En staat je device daar ook actief/ingesteld?
Morgen 15% korting ivm valentijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:12 schreef supayoshii het volgende:
Weet iemand die banggood kortingscode nog?
Alleen problemen met google-service onderdelen dus?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:03 schreef Morri het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem: de browser is ook van Google, en die doet het ook niet. Een andere had ik ook niet gedownload, en daar is het nu te laat voor, want Playstore doet het dus niet. Als ik op m'n PC kijk, dan staat de telefoon gewoon geregistreerd op m'n account, samen met m'n tablet. Dus dat klopt wel.
Ik bedoelde ook als je het via je normale pc doet, sorry voor de verwarring. Maar goed, daar niks bijzonders dus, mmmm....quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:03 schreef Morri het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem: de browser is ook van Google, en die doet het ook niet. Een andere had ik ook niet gedownload, en daar is het nu te laat voor, want Playstore doet het dus niet. Als ik op m'n PC kijk, dan staat de telefoon gewoon geregistreerd op m'n account, samen met m'n tablet. Dus dat klopt wel.
Als er 15% korting op alles is haal ik misschien wel nog een g3quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Morgen 15% korting ivm valentijn(weet niet of dat ook op die items is).
[..]
Alleen problemen met google-service onderdelen dus?
Heb je root?
Inderdaad alleen daar mee, dat is nou juist het gekke. En nee, geen root :/ Maar ik begrijp dat ik dus de enige ben, ook.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alleen problemen met google-service onderdelen dus?
Heb je root?
je G3 na het legen van de cache ook even uit en weer aan gezet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef Morri het volgende:
[..]
Inderdaad alleen daar mee, dat is nou juist het gekke. En nee, geen root :/ Maar ik begrijp dat ik dus de enige ben, ook.
G2Plus, en ja, die combinatie had ik ook al geprobeerd. Stond ook ergens in de tips die ik had gevonden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:51 schreef funky_fart het volgende:
[..]
je G3 na het legen van de cache ook even uit en weer aan gezet?
Dan hoop ik dat de diehard Android-kenners je kunnen helpenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:58 schreef Morri het volgende:
[..]
G2Plus, en ja, die combinatie had ik ook al geprobeerd. Stond ook ergens in de tips die ik had gevonden.
Denk dat de beste oplossing is:quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef Morri het volgende:
[..]
Inderdaad alleen daar mee, dat is nou juist het gekke. En nee, geen root :/ Maar ik begrijp dat ik dus de enige ben, ook.
Enkel op geselecteerde itemsquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Morgen 15% korting ivm valentijn(weet niet of dat ook op die items is).
Ik zeg gewoon jie-aa-joe, maar dat zal wel niet echt kloppenquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:46 schreef kloetzak het volgende:
Hoe spreek je Jiayu eigenlijk uit?
Tot die conclusie was ik ook gekomen. Backup is niet nodig. Ik heb niet zo veel op de telefoon staan nog. Het ergste is echter, na wat Googlen, dat er mensen zijn waarbij dit ook niet eens hielpquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Denk dat de beste oplossing is:
Rooten
backup van apps maken (titanium backup)
Firmware opnieuw installeren
rooten
backup terug zetten (titanium backup)
Rooten werkt het zelfde als bij de G3 of Neo N001 (staat genoeg van op het forum) dan moet je alleen even een titanium backup van het internet af plukken en installerenKan ik je vanaf daar wel verder helpen
Hmz, raar. Wellicht zat het probleem bij google zelf (iets met je account?)quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:05 schreef Morri het volgende:
[..]
Tot die conclusie was ik ook gekomen. Backup is niet nodig. Ik heb niet zo veel op de telefoon staan nog. Het ergste is echter, na wat Googlen, dat er mensen zijn waarbij dit ook niet eens hielp![]()
Van het weekend, als ik meer tijd en rust heb, ga ik er eens aan zitten.
Krijg nou toch wat...Ik klik net nog eens op de Playstore, en verrek...Hij doet het ineens weer. De updates doen het, en alle Google dingen hadden ook updates. Beetje mysterieus allemaal. Maar ik geloof dat ik toch nog even een extra niet-Google browser erop ga zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |