Nu al besteldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:35 schreef ZetaOS het volgende:
Wacht al een week op mijn Jiayu G4, nog niet geshipped:-(
Heb je het al voor elkaar gekregen en zoja hoe dan? (want krijg binnenkort ook namelijk een telfort sim only abbo)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:30 schreef nz1900 het volgende:
Telfort internet krijg ik niet werkend op mijn g3, kan iemand mij helpen.
De telfort helpdesk zegt dat ik het handmatig kan instellen via een proxy.
Maar heb ik dan geen heel langzaam internet ?
Een week, dat is niets johquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:35 schreef ZetaOS het volgende:
Wacht al een week op mijn Jiayu G4, nog niet geshipped:-(
Gister heb ik 'm laten vallen van een meter hoogte op de tegels in het toillet met het scherm naar beneden. Ook alleen het randje beschadigdquote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef FastFox91 het volgende:
Gisteren de eerste val gemaakt van fietshoogte, stilstaand. Hoekje is wat geschaafd, scherm is vanouds. Geen hoesje dus nodig imo.
Fokken tijdens het schijten, erg belangrijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 08:48 schreef TheAdventurer het volgende:
[..]
Gister heb ik 'm laten vallen van een meter hoogte op de tegels in het toillet met het scherm naar beneden. Ook alleen het randje beschadigd
Ja, had hem in de pre order, na dat ik via de mail gehoren had gekregen dat ze snel beschikbaar zouden zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:42 schreef RobertNL het volgende:
beschikbaar (tot de 20e gebeurt er toch niks), en nog wel tot eind maart voordat hij goed beschikbaar is.
Nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:50 schreef Catdogsf het volgende:
[..]
Heb je het al voor elkaar gekregen en zoja hoe dan? (want krijg binnenkort ook namelijk een telfort sim only abbo)
Ja, dat staat ie al.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Verificatie op PAP zetten?
Dat werkte bij Vodafone i.i.g.
Ik heb ook telfort maar ik heb niks in hoeven stellen.quote:
Bij mij zegt ie: No sim card detected (Slot1). Heb ik daarom geen internet ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook telfort maar ik heb niks in hoeven stellen.
Alleen kiezen welke sim ik wilde gebruiken en roaming aan zetten. Kon daarna gelijk internetten.
Als die geen sim detecteert kan je daar ook niet mee internetten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:24 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Bij mij zegt ie: No sim card detected (Slot1). Heb ik daarom geen internet ?
Als ik naar Roaming ga zegt ie: Gegevensroaming toestaan ?
(Roamingkosten kunnen hoog oplopen!)
Moet het simkaartje in het slot met G of W ? Ik kan overigens wel bellen met mij G3.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als die geen sim detecteert kan je daar ook niet mee internetten.
Dat over die kosten zegt die bij mij ook. Heb gewoon ja geklikt, heb nog nooit extra kosten gehad. (wel uitzetten als je naar het buitenland gaat)
W voor internetquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:04 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Moet het simkaartje in het slot met G of W ? Ik kan overigens wel bellen met mij G3.
Ik heb hetzelfde ook voorgehad: soms krijg ik plots een smsje van de operator dat iemand me heeft proberen te bellen en een bericht heeft achtergelaten op de voice mail, zonder dat de telefoon heeft gerinkeld. Maar bij mij doet het zich met beide sim-kaarten voor geloof ik, niet specifiek met de gsm-sim (al ben ik daar niet zeker van). Ik heb ook geen idee hoe het komt. Vlak nadat ik de sms gekregen heb kan ik wel bellen naar de betrokken persoon. Het gebeurt ook niet steevast nadat ik zelf pas gebeld heb ofzo, heel raar. Maar het stoort me niet echt tot nu toe.quote:Ik krijg van een hoop mensen te horen dat ze mij proberen te bereiken maar meteen mijn voicemail krijgen. Maar er zijn ook mensen die mij gewoon kunnen bereiken. Dit gebeurt alleen bij mijn zakelijke Telfort nummer. Deze zit in het rechter SIM-slot (GSM).
Eerst de officele 4.1.2 maar evenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:08 schreef tokko1 het volgende:
Is er nu al keer een 4.2 rom voor de G3 officieel enzo?
Nou, snel in de zin dat het dit jaar waarschijnlijk wel gaat gebeuren, maar het jaar duurt nog wel langquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, had hem in de pre order, na dat ik via de mail gehoren had gekregen dat ze snel beschikbaar zouden zijn.
Maarja, wat is snel...Zeker in China termen.
Voordeel is nu dat Jiayu sinds een maand echte winkels heeft. Dat maakt het voor de Jacks van deze wereld al een stuk makkelijker om binnen te stappen en te kopenquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:31 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Nou, snel in de zin dat het dit jaar waarschijnlijk wel gaat gebeuren, maar het jaar duurt nog wel langDie winkel zegt iets wat niet waar te maken is, er is geen releasedatum vrijgegeven door de fabrikant. En als de fabrikant al niet weet wanneer het toestel te koop zal worden aangeboden, hoe weet de winkel dat dan wel?
Heb je de levertijden al eens bekeken van de G3? Zoals ik al aangaf, heb ik 3 maanden gewacht tot ik de G3 in handen had. Maar ik heb gelezen dat er winkels waren die al maanden eerder begonnen waren met aanbieden. En de verkooptechniek is dat er eerst verkocht wordt aan kopers (particulieren!) bij de fabrikant zelf. Winkels komen pas veel (veel!) later aan de beurt, vaak proberen die winkels aan voorraad te komen door dan de medewerkers zo'n telefoon te laten aanschaffen. En dat gaat traag, heel traag. Hou er maar rekening mee dat op basis van eerdere ervaring je minstens nog 3 maanden moet wachten voordat een winkel kan gaan leveren. En als je al betaald hebt met Paypal, dan ben je lang voor de levering alle hulp van Paypal kwijt (claimen kan binnen 45 dagen, maar je zal gegarandeerd langer op die winkel moeten wachten).
Bij welke winkel heb je eigenlijk gekocht?
Dit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:31 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Hou er maar rekening mee dat op basis van eerdere ervaring je minstens nog 3 maanden moet wachten voordat een winkel kan gaan leveren. En als je al betaald hebt met Paypal, dan ben je lang voor de levering alle hulp van Paypal kwijt (claimen kan binnen 45 dagen, maar je zal gegarandeerd langer op die winkel moeten wachten).
Bij welke winkel heb je eigenlijk gekocht?
Daar wordt ie uiteraard niet goedkoper door hèquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voordeel is nu dat Jiayu sinds een maand echte winkels heeft. Dat maakt het voor de Jacks van deze wereld al een stuk makkelijker om binnen te stappen en te kopen!
Valt wel mee, schaarste maakt de prijzen ook niet beterquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:13 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Daar wordt ie uiteraard niet goedkoper door hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |