G3 is al lang probleem meer. Ging hierboven over de G4 die in de presell is op sommige shops (banggood, pandawill bv)quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is die G3 nog steeds zo slecht leverbaar dan? Want pandawill geeft hem op voorraad aan.
quote:G1, G3 stop manufacture and will not produce again. G2 512MB, G2 1GB and G2S all are excellent models. G2S is later on the market than G3, selling point is 1.2 GB CPU, OGS process screen, metal frame. New model G4 will be on the market in March.
Dat lijkt mij inderdaad eolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:57 schreef Mafketelisingebruik het volgende:
Ben ik nu gek of is de g3 nu al weer eol?
http://www.ejiayu.com/en/News2-188.html
[..]
4.1.2 Beta is beschikbaar en die draait prima.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef Mehari het volgende:
Ben bang dat de 4.1 ook niet gaat komen dan.
De 4.0 doet nog goed hoor, dat wel.
- Toestel trilt bij inkomende gesprekken terwijl ik dat uit heb staanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
4.1.2 Beta is beschikbaar en die draait prima.
Heb er nog niks Beta aan kunnen vinden.
Dat toestel trillen heb ik niks van gemerkt maar ik heb het ook aan staan. In helemaal stil modus doet die dat niet maar ik gok dat jij bedoelt dat die wel geluid maakt maar dan niet moet trillen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:40 schreef groninge01 het volgende:
[..]
- Toestel trilt bij inkomende gesprekken terwijl ik dat uit heb staan
- CID herkende nummers van me contacts niet ( gefixt met de phone_cid_only.zip van tweakers )
Maar de batterij loopt voor mij gevoel wel minders snel leeg in standby heb ik het idee.
Ik heb bij audio profielen - general vibrate uitgevinkt staan. Zet die anders ook eens uit en check offie nog trilt als je gebeld wordt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat toestel trillen heb ik niks van gemerkt maar ik heb het ook aan staan. In helemaal stil modus doet die dat niet maar ik gok dat jij bedoelt dat die wel geluid maakt maar dan niet moet trillen.
Ook geen probleem met nummers die niet herkent werden.
Apart dat er zoveel verschil tussen zit.
Ze zijn gewoon in Nederland bij kleinere telecom winkels te koop op internet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:10 schreef Vault-Boy het volgende:
nu wel even heel ruim hoor, maar het scheelt al wel gauw 300 a 400 eur
Ik zal het eens proberen met dat trillen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Ik heb bij audio profielen - general vibrate uitgevinkt staan. Zet die anders ook eens uit en check offie nog trilt als je gebeld wordt.
Dat van die nummers komt voor als je +31 voor je nummers hebt staan (of was het juist andersom?).
Ik moet alleen me navigatie nog checken. GPS fix was wel weer vrij snel nadat ik de gps.conf had goed gezet.
In Nederland zijn ze in gespecialieerde winkels wel te koop, al zijn ze dan toch net weer duurder dan. Diegenen die ze verkopen willen er ook op verdienen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:10 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik wil een ander toestel kopen, maar het jammere is dat dit niet in Nederland te koop is.
Zo op het eerste gezicht zien die toestellen er echt super uit. Ik ben toch bang dat er een addertje onder het gras zit. Want een Galaxy S3 kost hier al gauw 600 euro, maar een Jiayu G4 kan je voor onder de 200 euro krijgen. De specs zijn bijna hetzelfde van die telefoons.
Ik denk nu wel even heel ruim hoor, maar het scheelt al wel gauw 300 a 400 euro.
Deze: http://lightake.com/detai(...)1GB_4GB__Black-61802 ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:47 schreef Fer het volgende:
Net een Jiayu G2S binnengekomen voor het vrouwtje. 98¤ bij Lighttake en 3,5 week onderweg.
Even een correctie het gaat om de G2+quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:47 schreef Fer het volgende:
Net een Jiayu G2S binnengekomen voor het vrouwtje. 98¤ bij Lighttake en 3,5 week onderweg.
Echt een fijn en degelijk toestel. Snel en die 512MB is vooralsnog geen probleem, met fb, whtasapp en een hoop games erop. Ze vondt een 4,5" ook te groot. Perfect dus.
Nog ff kijken hoe deze is, dan bestel ik misschien wel een G3
Mwha, geen alternatiefquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:59 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Deze: http://lightake.com/detai(...)1GB_4GB__Black-61802 ?
Mijn vriendin wil graag een Iphone maar heeft geen budget. Is dit misschien een goedkoop alternatief?
Het is wat ot maar welke Star is het, een B63M en wat is er stuk?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:08 schreef Fer het volgende:
G2 is 6577 dualcore met 512 OF 6575 single core met 1GB. De 6577 was goedkoper en ik gokte dat 512MB wel voldoende was
Hij is ieder geval sneller en beter dan me Star met 6573 en 256MB, die is nu defect
Ze hebben de volgende versies:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:08 schreef Fer het volgende:
G2 is 6577 dualcore met 512 OF 6575 single core met 1GB. De 6577 was goedkoper en ik gokte dat 512MB wel voldoende was
Hij is ieder geval sneller en beter dan me Star met 6573 en 256MB, die is nu defect
Star X15i sd-slot en wifi kapot.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:21 schreef Mehari het volgende:
[..]
Het is wat ot maar welke Star is het, een B63M en wat is er stuk?
Ik heb er een met een gekraakt scherm.
Ok, dus gewoon zoeken op Android 4.0 manual.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:50 schreef shiznuts het volgende:
Waar heb je een handleiding voor nodig?
Verder... Android = android.
http://www.needrom.com/phone-roms/jiayu/g3/quote:Op zondag 10 februari 2013 11:22 schreef Tjado het volgende:
Hier ook een G3 binnenbevalt tot nu toe prima! Waar halen jullie officiele ROMs vandaan zoals de 4.1.2 beta? Deze zijn te flashen zonder root toch?
Helemaal niet zelfs. Zo staat die ingesteld bij mij.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:02 schreef nz1900 het volgende:
Hebben meer mensen problemen met telfort ? Zelfs in de telfort winkel krijgen ze het niet voor elkaar om mijn jiayu g3 op het mobiele internet te krijgen.
He bedankt. Kreeg net een berichtje van Telfort: Er is storing betreffende mobiel internet op uw nummer. Wij verwachten deze rond 13-2-2013 te hebben verholpen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs. Zo staat die ingesteld bij mij.
Gegevens roaming
[ afbeelding ]
Netwerk voorkeurinstelling
[ afbeelding ]
Internet instellingen zelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je het dan nog niet lukt een foto van een ijsbeer om je te troosten
[ afbeelding ]
Voor de zekerheid heb ik mijn telefoon nog even nagekeken, maar hij stond al precies zo ingesteld zoals de jouwe. Overigens bellen, sms en wifi werken wel. Dus maar even wacht totdat ze het bij telfort hebben opgelost.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:20 schreef dud0r het volgende:
Handig dat ze daar ook pas na een week ofzo achter komen.
Even goed klagenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:19 schreef nz1900 het volgende:
[..]
He bedankt. Kreeg net een berichtje van Telfort: Er is storing betreffende mobiel internet op uw nummer. Wij verwachten deze rond 13-2-2013 te hebben verholpen.
Kan je het volgende eens proberen:quote:Op maandag 11 februari 2013 23:19 schreef dennisdebengel71 het volgende:
Ik heb sinds een maand de G3, tot voor kort tot volle tevredenheid. Alleen de bekende punten zoals camera en GPS zijn wat minder, maar voor 150 euro mag je ook niet al te veel verwachten.
Alleen doet ie sinds een week nogal raar, start zelf apps op of voert tekst in tijden een bericht typen. Er valt bijna niet mee te werken. Ik had de 29-11-2012 stock rom en heb vandaag de 4.1.2 beta er op gezet. Ik hoopte dat hiermee het probleem verholpen zou zijn, maar helaas...
Iemand hetzelfde meegemaakt of een oplossing?
Fok, wat zijn jullie (Shiznuts en jij) snel! En ook nog eens allebei goed het probleem benoemd.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan je het volgende eens proberen:
Ga naar over het toestel en keek meermaals op de Android (versie 4.1.2)
[ afbeelding ]
Vink deze vikjes aan:
[ afbeelding ]
Kijk aan de hand van de blauwe lijntjes als je hele touchscherm het goed doet.
Mocht dat niet zo zijn dan is er waarschijnlijk wel een fix (afgelopen week iets over gelezen, connector zit dan wellicht niet goed aangesloten)
Ben aan het zoeken, maar waar stond het...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:15 schreef dennisdebengel71 het volgende:
[..]
Fok, wat zijn jullie (Shiznuts en jij) snel! En ook nog eens allebei goed het probleem benoemd.
[ afbeelding ]
Er wordt dus helemaal links bijna bovenin continu "op mijn touchscreen gedrukt" (je ziet nog net de stip in mijn screenshot).
Zou je nog willen kijken naar die fix want ik word knettergek (heb er net een half uur over gedaan om een schermafbeelding te kunnen maken en te uploaden naar de pc).
Ik gebruik m'n telefoon momenteel bijna alleen aangesloten op de pc via MyPhoneExplorer, zo kan ik tenminste nog bellen en berichtjes versturen.
Weer alvast bedankt voor de moeite!
Ik heb net even gezocht op "jiayu g3 touchscreen connector" maar niets kunnen vinden. Geen forumpost en ook niet waar de connector van het touchscreen moet zitten. Nog even verder zoeken maarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben aan het zoeken, maar waar stond het...
Oplossing van iemand anders was kort gezegd een connector. Telefoon open maken en de connector van het (touch)scherm testen is wellicht de oplossing.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:36 schreef pecari het volgende:
even open schroeven 6 schroeven los draaien even open klikken en dan rechts boven in zit de aansluiting voor je scherm zit net voor de aansluiting geplakt maar zal waarschijnlijk net niet goed aangedrukt zitten.
suk6.
Petro
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:58 schreef Diablo_GT het volgende:
[..]
Ongewild voicemails van anderen inspreken deed mij besluiten het toestel uit elkaar te schroeven. Hieronder een aantal foto's van de binnenkant.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |