Dan heeft jou g3 mijn g3 ingehaald, Ik had de mijne de 13e besteld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:32 schreef nz1900 het volgende:
Vandaag de G3 opgehaald bij het postkantoor, had hem 16 januari besteld.
Kostte 147 euro bij Banggood, geen bijkomende douanekosten.
De microfoon zit in de linker onderzijde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:31 schreef hengstum het volgende:
Wie heeft er ook last van dat de persoon die je belt, zegt dat je slecht te verstaan bent? Of 'je klinkt heel ver weg'?
En wat kan ik daar aan doen qua instellingen microfoon/speaker?
Je hebt een app met reclame of een virus geïnstalleerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef CnMaster_ het volgende:
Jiayu werkt prima, behalve de GPS. Maar krijg steeds een spam melding in mestatusbalk. Een rood vierkantje met een witte ster met de tekst 'U heeft een iPhone 5 gewonnen' oid. Als ik er op klink wordt ik naar internet doorverbonden. Iemand dit ook?
Ik ga even zoeken. Bedankt.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:11 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Je hebt een app met reclame of een virus geïnstalleerd.
Welke build van 4.0.4 draai je?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef replay11nl het volgende:
Zeer chill ding, draai gewoon stock 4.0.4
Batterijduur is wel zwaar crap bij mij plus m'n connector is behoorlijk gammel, moet echt heel precies de oplader erin doen anders laad ie niet op
G3 20121129-082828quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke build van 4.0.4 draai je?
Ik draai nu 4.1.2 en merk dat de battery life een stuk beter is.
De 4.0.4 build van december(dacht ik) had dit ook al verbeterd.
Edit: Even wat preciezer:quote:Op zondag 3 februari 2013 19:53 schreef Mehari het volgende:
Zou kunnen dat er zo af en toe een slechte batterij tussen zit.
Ik ervaar bij mijn G3 op de december rom de batterij duur als bijzonder riant.
Trouwens was daarvoor ook niet slecht.
Je kan eens uitzoeken wat nu eigenlijk de grote gebruiker is.
Na een reboot zit er wel opeens weer 5% bij mn batterij geplaktquote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Edit: Even wat preciezer:
Mobiel stand-by 27%
Wifi 27%
Telefoon inactief 18%
Beeldscherm 11%(op laagste helderheid)
Op een of andere manier staan er 3 games tussen, die in totaal 13% verbruiken, terwijl ze helemaal niet op de background draaien
Android systeem 3%
Android OS 2%
Als ik m 's ochtends voor ik naar school ga om half 8 van de oplader haal, een uurtje muziek luister, een beetje whatsappen, social media en soms kort een spelletje, is hij rond 4 uur als ik thuis kom nog maar rond de 30 tot 20 %quote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef Mehari het volgende:
Hoe lang doe je dan met een lading?
Wifi kan je instellen dat deze uitgaat als de telefoon in standby staat.
3G staat wel bekend als een behoorlijke gebruiker ivm mobiel standby.
Apps die vaak synchroniseren verbuiken ook meer data en radio verkeer.
De mijne gaat aan de lader voor ik naar bed ga, 'smorgens er af.
Een volle dag gebruik met tegen de 3uur screentime laat me nog 40 tot 50% batterij over aan het eind van de dag.
Dat is soms zelfs met ruim 40 minuten navigatie.
Heb skype er wel op staan, maar gebruik m nooit en staat ook niet op de backgroundquote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef Mehari het volgende:
Social media is ook Skype?
Dat staat ook bekend als een zwart energie gat.
Ach voor 6,5 euro heb je weer een nieuwe bij Banggoodquote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef Mehari het volgende:
Misschien dat je batterij inderdaad niet goed is.
Waar in het menu zit het aanmelden daarvoor?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:01 schreef ikbenik het volgende:
Zojuist op mijn G3 een bericht van NL-Alert gekregen. Dat werkt dus goed
Hoe ik het heb gedaan:quote:Op maandag 4 februari 2013 12:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waar in het menu zit het aanmelden daarvoor?
Dit ziet er wel heel goed uit! Echt mooi dat metalen randje. Eigenlijk moet ik hier niet naar kijken, want ik heb al een G3quote:Op zondag 3 februari 2013 11:06 schreef ikbenik het volgende:
Er zijn weer foto's verschenen van de G4. Persoonlijk vind ik deze er mooier uitzien dan de foto's die ik eerder postte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er is ook een Antutu resultaat te zien hier:
[ afbeelding ]
Volgens mij is die andere gewoon een zwarte en dit de witte... ze zien er vrij hetzelfde uitquote:Op maandag 4 februari 2013 17:02 schreef shiznuts het volgende:
Afschuwelijk dat randje juist.Als ze dat zo laten en niet zoals de vorige foto's uitbrengen hoef ik 'em niet.
Dat is net als die VW Golf gastjes met hun tribal stickers en chromen accenten.
Ik vond deze zo mooi:
[ afbeelding ]
Ik vraag ze wel ff of ik die prototype kan kopen anders.
Dat is wat ze in goed Nederlands een screenprotector noemen....quote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef nz1900 het volgende:
Er zat bij mijn G3 een plasticje met waarop staat: 1 Back this sticker helps to remove the mask from the screenguard en aan de andere zijde, 2 Front helps to remove the mask from the screenguard.
Wat moet ik hiermee ?
Is het nodig deze te gebruiken ?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef NameUnknown het volgende:
[..]
Dat is wat ze in goed Nederlands een screenprotector noemen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |