Je krijgt pas een update als de situatie veranderd is. Kan lang duren. Singapore --> Frankfurt is 5-7 dagen. Bij mij was het zelfs 8 dagen. Je hebt er pas 4 dagen wachten op zittenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef nz1900 het volgende:
Als ik mijn track en trace nummer invul op deutsche post krijg ik:
The item arrived at the International Logistics Center Singapore on Jan 23, 2013.
Waarom krijg ik geen nieuwe updates meer ?
Gewoon meer geduld hebben dus. Bedankt voor de je info.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef Morri het volgende:
[..]
Je krijgt pas een update als de situatie veranderd is. Kan lang duren. Singapore --> Frankfurt is 5-7 dagen. Bij mij was het zelfs 8 dagen. Je hebt er pas 4 dagen wachten op zitten
Wanneer komt die G4 uit?quote:Op maandag 28 januari 2013 08:37 schreef shiznuts het volgende:
Zal dan wel dualSIM en microSD-ondersteuning gaan missen...
Wordt vast tegenover Meizu, Xiaomi en Huawei gezet.
Ik ga wel voor de G4. 4.7" maar dan toch wat compacter dan de G3 klinkt prima.
Ben ook pro monocoque voorkant eigenlijk.
Vond 't trouwens inderdaad wel een goede vraag of de G4 nu een indicator-LED heeft of niet...
quote:Op maandag 28 januari 2013 08:18 schreef ikbenik het volgende:
JiaYu is flink op dreef, ze hebben een nieuw model aangekondigd! Het gaat om typenummer S1, een telefoon met een Qualcomm processor. Voorlopig aangekondigde specs:
CPU: Qualcomm Xiao Long 8064 1.5Ghz quad-core
GPU: Adreno 320
Memory: 2GB RAM +32 GB ROM.
Screenresolution: 1920X1080 Full HD PPI440
Screensize: 5 inch
Screentype: OGS IPS
Bron: Forumpost Wade
Ze vragen ook de users wat ze graag in de telefoon zouden willen zien.
Vertaling van de chipset is een beetje raar. Is gewoon een snapdragon ditquote:Op maandag 28 januari 2013 08:18 schreef ikbenik het volgende:
JiaYu is flink op dreef, ze hebben een nieuw model aangekondigd! Het gaat om typenummer S1, een telefoon met een Qualcomm processor. Voorlopig aangekondigde specs:
CPU: Qualcomm Xiao Long 8064 1.5Ghz quad-core
GPU: Adreno 320
Memory: 2GB RAM +32 GB ROM.
Screenresolution: 1920X1080 Full HD PPI440
Screensize: 5 inch
Screentype: OGS IPS
Bron: Forumpost Wade
Ze vragen ook de users wat ze graag in de telefoon zouden willen zien.
Mijn Jiayu G3 is bij mij zonder kosten binnen gekomen, lekker puh :p. Het heeft wel 3 weekjes geduurd voordat het binnen was.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:14 schreef Raznov het volgende:
Even reageren op het vorige topic. Deels pech ja, maar hoor wel heel veel ' normale' zendingen van Banggood die er niet door heen komen. Doen ze toch iets verkeerd. Heb in alle vorige verzendingen uit china ( boven de 23 euro zo ongeveer 30 zendingen) maar 3 keer gehad dat ik moest betalen.
Ben blij dat ik de G3 genomen heb en niet gewacht te hebben op de G4, want ik vind de G3 veel mooier dan de G4 want die lijkt mij een beetje teveel op een .....quote:Op zondag 27 januari 2013 10:50 schreef ikbenik het volgende:
Een paar vergelijkingsfoto's tussen de G3 en G4 (3000mAh versie):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron:
[url=http://translate.googleusercontent.com/translate_c?act=url&depth=1&
hl=nl&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.nl&sl=auto&tl=en&u=http://bbs.ejiayu.com/thread-414480-1-1.html&usg=ALkJrhhD4Ey_ryTHJ-y2agcX5oxqbeUqqQ]Forumpost Wade 1[/url]
Forumpost Wade 2
Hoelang is ie onderweg geweest ?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:00 schreef Volksrepubliek- het volgende:
De Jiayu G3 is in Nederland, helaas was er niemand thuis en moet er ook nog BTW + invoerrechten (25 euro) betaald worden.
Dankjewel, heb hem nu in pre-order staan.quote:
Heb er 1 nieuw liggen. Alleen aangedaan om te zorgen dat het geen doa is. Heb wel importrechten over moeten betalen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:34 schreef CnMaster_ het volgende:
Mijn Jiayu is voor de tweede keer door de Chinese Douane tegengehouden en teruggestuurd. Nu een refund aanvragen. Heeft iemand er één liggen die ik kan overnemen voor (iets) boven de aanschafprijs? Wel nieuw.
Ik DM je wel even. Mochten er nog andere mensen zijn. DM a.u.b.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:43 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Heb er 1 nieuw liggen. Alleen aangedaan om te zorgen dat het geen doa is. Heb wel importrechten over moeten betalen.
Inderdaad. Ik verwacht een Dream S-achtige localprijs van 239 USD (1500 RMB / CNY). In de resale zal 'ie vast verkocht worden voor 279 USD ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:33 schreef David_ het volgende:
Verwacht geen 'Jiayu' prijs voor die S1, want die Qualcomm chipset (het beste wat ze momenteel hebben) die er in zit is wel een stuk duurder dan de gemiddelde MediaTek.
Tegengehouden door de Chinese douane? Waarom zou dat kunnen zijn?? Ikke nie snap...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:34 schreef CnMaster_ het volgende:
Mijn Jiayu is voor de tweede keer door de Chinese Douane tegengehouden en teruggestuurd. Nu een refund aanvragen. Heeft iemand er één liggen die ik kan overnemen voor (iets) boven de aanschafprijs? Wel nieuw.
Niet door de Nederlandse maar door de Chinese douane. Hij is teruggezonden naar de afzender. Had iets met de batterij te maken ofzo. Shiz kan je meer vertellen geloof ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:56 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Tegengehouden door de Chinese douane? Waarom zou dat kunnen zijn?? Ikke nie snap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |