Eindelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:02 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb trouwens toch maar m'n G3 in gebruik genomen.
Viel me op dat de drie fysieke touchknoppen voor navigatie niet lekker werken als de telefoon op m'n bureau ligt ofzo. Pak 'ik em echter beet, reageren ze perfect op elke touch. Weird.
Verder is het IPS 720P natuurlijk toch wel een stuk mooier dan de N002.
Viel me ook nog op dat de accu vrij rap leeg liep.
Als je hier de JiaYu G3 mee bedoelt, dan ben je al wat aan de late kant. Die schijnt inmiddels alweer uit productie te zijn om plaats te maken voor de opvolger: de quad-core G4. En die moet nog op de markt komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 05:53 schreef kimmyking het volgende:
Is de jiayu nu wel overal in stock?
Grappige is dat er geen data zijn genoemd op het forum of de site van Jiayu (behalve door users die gokken).quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef SnowOokami het volgende:
hij is uitgesteld... en er gaan wat rare rumors over het internet. Maar goed, hij stond voor maart "geplanned"
notificatie led trekt bij enkele mensen veel accu op de een of andere manier. Wellicht werkt opnieuw flashen?quote:Op maandag 25 februari 2013 02:09 schreef MrJLJL het volgende:
Ik heb t gevoel dat de accu opeens minder lang mee gaat...
Weet niet of dit eerder zo was, maar 'Mobiel stand-by' trekt (sinds kort) veel accu...
Heeft iemand anders trouwens nog meer dit probleem?
Precies. Er is trouwens afgelopen weekend een officieel bericht over de releasedatum geplaatst: ze zijn er nog intern over aan het nadenken:quote:Op zondag 24 februari 2013 15:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Grappige is dat er geen data zijn genoemd op het forum of de site van Jiayu (behalve door users die gokken).
quote:About the specific time to market yet, this is not official decisions and about, we will step by step to do their own work
is het niet juist de bedoeling om binnen beta verSies te zoeken naar oplossingen voor dingen die je tegenkomt? Als niemand de bugs probeert op de lossen wordt de beta nooit officieel toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:28 schreef pecari het volgende:
Ik heb het idee dat veel mensen niet weten wat beta betekend (niet fout loze software)(deze dient als test te worden gebruikt).
dus als je problemen tegenkomt dan ga je terug naar de verzie die wel stabiel is dus 4.0.4 20121129-082828
daar werkt de gps na de file gps.conf te hebben vervangen echt prima, batterij verbruik prima, ( wat je niet tegen je vrienden kunt zeggen is ik heb verzie 4.1.2) lekker belangrijk.
verzie 4.1.2 heeft nagenoeg geen verbeteringen die echt merkbaar zijn.
Dit moest ik even kwijt.
ps. wil je het uiterlijk mooi aan passen neem dan de App (Apex Launcher)
Ik heb nog steeds hoop. De G3 is het enige toestel wat zoveel vertraging heeft gehad. De G2(S/+) heeft die vertraging niet gehad.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:20 schreef Landgeld het volgende:
Ben benieuwd naar de G4. Zal nog wel twee maanden duren Jiayu kennende
Die bugs worden ook echt wel gemeld door users bij Jiayu. De officele build is ook nog niet uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:36 schreef BiggyB het volgende:
[..]
is het niet juist de bedoeling om binnen beta verSies te zoeken naar oplossingen voor dingen die je tegenkomt? Als niemand de bugs probeert op de lossen wordt de beta nooit officieel toch?
Ga jij hem kopen? je hebt ook al de G3 toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hoop. De G3 is het enige toestel wat zoveel vertraging heeft gehad. De G2(S/+) heeft die vertraging niet gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |