Ja, maar vliegenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.
Vliegtickets retour voor ¤160
quote:
ligt eraan hoe groot je tetters zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar voel je zelf toch niets van
Datequote:
Doodsaai man.quote:
Voor jou misschienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doodsaai man.
En vaak nog koud ook.
Ik zie het probleem gewoon niet.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze mag Rusland niet meer in omdat ze ervoor gekozen heeft alleen een Nederlands paspoort te houden
Spees heeft gezocht/onthoudenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze mag Rusland niet meer in omdat ze ervoor gekozen heeft alleen een Nederlands paspoort te houden
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben ster in nutteloze dingen onthouden
Hulde!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spees, bij dwdd zat net die Alexander en die had een grote sticker van Space Invaders op zijn laptopquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie? Pics?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Spees, bij dwdd zat net die Alexander en die had een grote sticker van Space Invaders op zijn laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |