Ik niet, werk liever met vrouwen, zijn loyalerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel om mee samen te werken ja.
Nee man je bent in de war met hondenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik niet, werk liever met vrouwen, zijn loyaler
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee man je bent in de war met honden
Mwoah, valt toch tegen heb ik altijd 't idee. 9 van de 10 zal in beginsel om de pot heen draaien en niet direct zeggen waar 't op staat. Heb ik echt een hekel aan man.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik niet, werk liever met vrouwen, zijn loyaler
Ditquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee man je bent in de war met honden
Kom je nog wel achter danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah, valt toch tegen heb ik altijd 't idee. 9 van de 10 zal in beginsel om de pot heen draaien en niet direct zeggen waar 't op staat. Heb ik echt een hekel aan man.
Je ging via Den Haag toch? Dan kun je wel naar m'n pa zwaaien, zus wordt lastigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:23 schreef napoleonfour het volgende:
nu lekker zwaaien naar de zus van saind.
Ik ben er al achter, mannen zijn niet loyaal maar wel eerlijk. Vrouwen zijn wel loyaal maar niet eerlijk. Op dat eerste kun je anticiperen, oneerlijkheid is telkens weer een verassing die jou in de problemen brengt.quote:
toch maar via utrecht, scheelt mij weer een half uur plus niet meer hoeven over te stappen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:23 schreef Saind het volgenode:
[..]
Je ging via Den Haag toch? Dan kun je wel naar m'n pa zwaaien, zus wordt lastig
Nouja de zus zit nog in Grunn, moet je goed zwaaienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
toch maar via utrecht, scheelt mij weer een half uur plus niet meer hoeven over te stappen.
Lijst het maar in en kijk over 10 jaar nog maar een keer naarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er al achter, mannen zijn niet loyaal maar wel eerlijk. Vrouwen zijn wel loyaal maar niet eerlijk. Op dat eerste kun je anticiperen, oneerlijkheid is telkens weer een verassing die jou in de problemen brengt.
rij nu net voorbij houten. helaas niet kunnen zwaaienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja de zus zit nog in Grunn, moet je goed zwaaien
Je mag wel ff naar m'n volvo zwaaien als je langs Geldermalsen komt
Je hebt wat gemist man, de machtige 440 boezemt altijd weer ontzag inquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
rij nu net voorbij houten. helaas niet kunnen zwaaien
alsof wesley haar kan beschermen _o-. die gast is de helft van smoofie ofzo?quote:
Ok. Ik zeg niet dat ik je niet geloof he. Ik geef alleen mijn eigen ervaring tot nu toe.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijst het maar in en kijk over 10 jaar nog maar een keer naar
Wesley kan een Hummer kopen, smoofie nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof wesley haar kan beschermen _o-. die gast is de helft van smoofie ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |