SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
![]()
DLC fact:
"Players without Revolution will be able to see, pick-up, and use the Peacekeeper and it will appear in Sharpshooter
To get Diamond on all the other SMG's, the Peacekeeper does not have to have Gold unlocked. "Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Op de FAL na is dit spel de meeste balanced COD ooit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ipv dat camo geneuzel mag hij wel eens wat posten over wapens beter en slechter makenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Denk ook dat in de update details wel veel meer info komt, ff geduld.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Snipers mogen meer sway hebben niet zo erg als in BO1 maar wel meer, PDW iets minder kogels,870 minder range en de 1216 beter, full auto FAL en SMR veel meer recoil geven net zoals de LMG's.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Op de FAL na is dit spel de meeste balanced COD ooit.![]()
Hebben w eindlijk weer een fijne pump shottie sinds de spas12 van mw2, wil je een range reductie?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snipers mogen meer sway hebben niet zo erg als in BO1 maar wel meer, PDW iets minder kogels,870 minder range en de 1216 beter, full auto FAL en SMR veel meer recoil geven net zoals de LMG's.
Die hebben ze toch ook al generfd in de eerste patch?
Op zich ben ik het met de PDW eens, het is nu net bijna een LMG met 100% mobility.
65 kogels in een extendos clip
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja spass 12 was ook bizar OP en ook nog een side armquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Hebben w eindlijk weer een fijne pump shottie sinds de spas12 van mw2, wil je een range reductie?
Die hebben ze toch ook al generfd in de eerste patch?
Op zich ben ik het met de PDW eens, het is nu net bijna een LMG met 100% mobility.
65 kogels in een extendos clip
Je kan gasten helemaal vol pompen met een smg maar als ze je kleine teen raken met de 870 ben je dood![]()
![]()
MW2 was gewoon OPquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja spass 12 was ook bizar OP en ook nog een side arm
Je kan gasten helemaal vol pompen met een smg maar als ze je kleine teen raken met de 870 ben je doodVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Zo herkenbaar..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja spass 12 was ook bizar OP en ook nog een side arm
Je kan gasten helemaal vol pompen met een smg maar als ze je kleine teen raken met de 870 ben je doodAls het me even een paar potjes tegenzit met de SMG's pak ik ook direct mijn 870 en dan ben ik wel weer tevreden.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Dan weet je dat een wapen OP is net zoals de full auto SMR en FAL. Snipers zijn imo belachelijk OP maar ze moeten ook weer niet zo waardeloos worden als in BO1 dat gun ik BzP niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zo herkenbaar..Als het me even een paar potjes tegenzit met de SMG's pak ik ook direct mijn 870 en dan ben ik wel weer tevreden.
![]()
Snipers zijn niet belachelijk OP in Bo2 en ook niet waardeloos in BO1.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan weet je dat een wapen OP is net zoals de full auto SMR en FAL. Snipers zijn imo belachelijk OP maar ze moeten ook weer niet zo waardeloos worden als in BO1 dat gun ik BzP niet.
Het is bij jou echt zwart of wit he.
Een van de grote kenmerken van autisme (echt waar)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Semi automatische sniper zonder recoil en een one hit kill in je kleine teen met de DSR is gewoon belachelijk. Zelfs de MSR, Intervention,Barret en L118 waren niet zo belachelijk makkelijk om te gebruiken. Snipen in BO1 was perfect.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Snipers zijn niet belachelijk OP in Bo2 en ook niet waardeloos in BO1.
Het is bij jou echt zwart of wit he.
Een van de grote kenmerken van autisme (echt waar)
En hou alsjeblieft op met je autisme!
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snipers zijn imo belachelijk OP maar ze moeten ook weer niet zo waardeloos worden als in BO1lolquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja je moest ook daadwerkelijk iemand raken voor mij was het perfect voor de meeste mensen waardeloos. Je moet toch wel toegeven dat snipen nog nooit zo makkelijk is geweest als in dit spel die XPR en Dragunov look a like beginnen mij nog veel meer te irriteren dan de DSR.quote:![]()
MW3 was nog veel makkelijker qua snipen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je moest ook daadwerkelijk iemand raken voor mij was het perfect voor de meeste mensen waardeloos. Je moet toch wel toegeven dat snipen nog nooit zo makkelijk is geweest als in dit spel die XPR en Dragunov look a like beginnen mij nog veel meer te irriteren dan de DSR.
BO1 snipen was moelijker omdat de AR's/SMG's een lagere ttk hadden
Maarja, whatever... Geen zin om weer uren te discussierenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nee hoor MW3 was echt niet zo makkelijk als in dit spel en daar was het al retarded makkelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:11 schreef BzP het volgende:
[..]
MW3 was nog veel makkelijker qua snipen.
BO1 snipen was moelijker omdat de AR's/SMG's een lagere ttk hadden
Maarja, whatever... Geen zin om weer uren te discussieren![]()
okquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor MW3 was echt niet zo makkelijk als in dit spel en daar was het al retarded makkelijk.
Is dit wit of zwart?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Komt hij weer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor MW3 was echt niet zo makkelijk als in dit spel en daar was het al retarded makkelijk.![]()
![]()
Als ze het allemaal ook echt zouden kunnen zou je een punt hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe meer mensen je ziet die snipen hoe makkelijker het is toch?![]()
Zelfs blinde mensen kunnen snipen in dit spel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als ze het allemaal ook echt zouden kunnen zou je een punt hebben.
Dit is toch geen troll hoe meer mensen je ziet die met een sniper rondlopen hoe makkelijker het is. In MW3 gebruikte er 1 hooguit 2 mensen in een lobby een sniper in BO2 zit je toch al op 3 of 4. Het is niet erg om toe te geven dat ze het gewoon te makkelijk hebben gemaakt.![]()
Als je in deze maps een pak slaag krijgt van een sniper dan ben je gewoon slecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs blinde mensen kunnen snipen in dit spel.
Dit is toch geen troll hoe meer mensen je ziet die met een sniper rondlopen hoe makkelijker het is. In MW3 gebruikte er 1 hooguit 2 mensen in een lobby een sniper in BO2 zit je toch al op 3 of 4. Het is niet erg om toe te geven dat ze het gewoon te makkelijk hebben gemaakt.
En 3/4 snipers per room is de grootste inzin ooit.
Alhoewel, xbox zijn ook campers...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |