SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
misschien speelt hij niet op de plek die hij ambieert, lopen ze ook wel eens moeilijk over te doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:54 schreef Aguero het volgende:
Óscar speelt het meest van iedereen, geeft aardig wat assists en scoort afentoe een goaltje maar toch is zijn moraal Very Poor, hoe kan dat?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik doe een volgende keer ook mee.
Kun je nPower League 1 ook nog doen, ben wel benieuwd hoe Swindon er nu voor staat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:28 schreef Sejt het volgende:
Zo, weer terug.
Alle divisies zijn te zien per 1 januari 2014 hier: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=4
Almere City 6dequote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:28 schreef Sejt het volgende:
Zo, weer terug.
Alle divisies zijn te zien per 1 januari 2014 hier: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=4
Ja ik, ze zien nu eindelijk dat ik in vorm benquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:29 schreef Sejt het volgende:
We gaan nu de transferperiode winter 2014 in!
Krijgen de unhappy Fok!ers eindelijk hun transfer? Mogen ze naar een grotere club?
Wordt er nog iemand opgepikt door een topclub?
Ah, was ik vergeten. Staat er nuquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Kun je nPower League 1 ook nog doen, ben wel benieuwd hoe Swindon er nu voor staat.
Thanks!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:30 schreef CarlosJacques het volgende:
3 euro gedoneerd. Tis niet veel maar ik gebruik PP zo goed als nooit en had er toevallig nog 3 euro opstaan.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:53 schreef Sejt het volgende:
Bateman heeft trouwens zijn debuut gemaakt voor de hoofdmacht van Wales!
[ afbeelding ]
gewoon promoverenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Introvert het volgende:
Veel contractonderhandelingen toch wel afgebroken, hopelijk bieden er zich dan ook mooie clubs aan. Ik wil inmiddels ook wel naar de eredivisie eigenlijk, geen interesse?
Nope, je hebt het daarentegen geweldig naar je zin in Almere, speelt veel en presteert goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Introvert het volgende:
Veel contractonderhandelingen toch wel afgebroken, hopelijk bieden er zich dan ook mooie clubs aan. Ik wil inmiddels ook wel naar de eredivisie eigenlijk, geen interesse?
JA GODVERD.....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:22 schreef Sejt het volgende:
Ik ben ervandoor voor een groot deel van de middag, dus even geen updates
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:04 schreef Sejt het volgende:
Thad ondanks weinig speeltijd toch langer bij Houston!
[ afbeelding ]
terecht!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:17 schreef Sejt het volgende:
Fuszy schat zichzelf hoger in!
[ afbeelding ]
Wat is dezen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:47 schreef Sejt het volgende:
Jeboi gaat ballen in Kortrijk voor de rest van het seizoen!
[ afbeelding ]
Lekker ballen in Belgiëquote:
Misschien wel goed voor de speelminuutjes inderdaad.quote:
Absoluut, my bad: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=51quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou er ook een screentje van de Bundesliga kunnen komen nu ik er speel?
Hij is er weer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Absoluut, my bad: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=51
Dat kan zo naar de Wall Of Fame!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:12 schreef Sejt het volgende:
Fast & the Furio... uhhh Fuszy:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:12 schreef Sejt het volgende:
Fast & the Furio... uhhh Fuszy:
[ afbeelding ]
Geen idee, zal je even aan Djurres moeten vragen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:17 schreef DeHovenier het volgende:
Kan mijn emailadres weggehaald worden in het lijstje van de donors? Of kan dat niet?
Je speelt bijna altijd, maar nog geen interesse.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:14 schreef kvbeurden het volgende:
Ik speel te weinig bij NAC denk ik? Nog geen interesse.. ?
Hmm, 2e seizoenshelft er maar een aantal inschoppen danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je speelt bijna altijd, maar nog geen interesse.
Het ziekenhuis inschoppen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:22 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Hmm, 2e seizoenshelft er maar een aantal inschoppen dan
Nice, van de nr 6 uit de JL naar de nr 1 van de Jupiler League, volgend seizoen sowieso eredivisie zoals het er nu uitziet. Ben benieuwd naar de speeltijd.quote:
Mag je mij helpen kampioen te worden in Venlo! Ik verwacht wel wat goede passjes hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nice, van de nr 6 uit de JL naar de nr 1 van de Jupiler League, volgend seizoen sowieso eredivisie zoals het er nu uitziet. Ben benieuwd naar de speeltijd.
Hoe zal mijn Salaris zijn?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:26 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Mag je mij helpen kampioen te worden in Venlo! Ik verwacht wel wat goede passjes he
Nieuwe screen: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=5&pid=331#pid331quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:22 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen zien, kijken of er verbetering optreed
Beide te vinden hier: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=31&pid=332#pid332quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Attributes en misschien mijn laatste wedstrijden?
Dank u! Gaat lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Absoluut, my bad: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=51
Je nieuwe contract bij VVV:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nice, van de nr 6 uit de JL naar de nr 1 van de Jupiler League, volgend seizoen sowieso eredivisie zoals het er nu uitziet. Ben benieuwd naar de speeltijd.
Hoe zal mijn Salaris zijn?
Thanksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nieuwe screen: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=5&pid=331#pid331
Thanks, 25% stijging als we promoverenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je nieuwe contract bij VVV:
[ afbeelding ]
Helaas. Hier wat andere interessante stats van de JL tot nu toequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:30 schreef Spoortie het volgende:
Sejt, ben ik onderhand al topscoorder van de JL?
Slachter bovenaan bij beide kleuren kaartenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Helaas. Hier wat andere interessante stats van de JL tot nu toe
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=333#pid333
Doet ie prima.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:34 schreef Sejt het volgende:
Slachter bovenaan bij beide kleuren kaarten
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:51 schreef CarlosJacques het volgende:
Tis weer veel te stil rondom mijn speler.
Als jij weet waarom, mag je het vertellenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:56 schreef ThadCastle het volgende:
Kun je even een screen posten van mij nieuwe contract? Ben benieuwd hoeveel ze geboden hebben zodat hij instemt met weinig minuten haha
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
Kan ik ook een screentje krijgen van mijn nieuwe contract?
Daar is hij niet op vooruit gegaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als jij weet waarom, mag je het vertellen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:52 schreef Sejt het volgende:
Hoe zal het klinken? Vakarian oh-oh! Vakarian oh-oh!
[ afbeelding ]
Dit. Echt tof.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
Sejt.De manier waarop je dit aanpakt.
Ik ben vanavond ook weg, ik ben echt bang als ik morgen eind van de ochtend een keer wakker wordt dat we 3 jaar en 5 topics verder zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit. Echt tof.
Gaat er vanavond nog wat gebeuren? Ben straks al weg, want vrijdag avond.Heb ik morgen wat te doen met mijn brakke kop.
Ik ben al bijna een routinier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:12 schreef Sejt het volgende:
Tussenstand Top 3 van All-Time appearances:
Da Costa Bernardi - 76
Geen idee wanneer, maar misschien ergens volgende week.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:22 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Leuk initiatief, Ik heb hem helaas gemist, maar wil bij de volgende graag meedoen.![]()
Wanneer kan ik die ongeveer verwachten en wordt die ook in dit topic gestart?
Geen idee, we zijn net begonnen, ik zou ff dit topic in de gaten houdenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:22 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Leuk initiatief, Ik heb hem helaas gemist, maar wil bij de volgende graag meedoen.![]()
Wanneer kan ik die ongeveer verwachten en wordt die ook in dit topic gestart?
Maar wel een schatting? Wordt dit dagen, weken etc...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Geen idee, we zijn net begonnen, ik zou ff dit topic in de gaten houden
Dit zijn je appearances in het 1e team: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=34&pid=335#pid335quote:
Altijdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:25 schreef Typisch het volgende:
Zou ik een screentje mogen van de wedstrijden en ratings van de laatste wedstrijden van mijn speler? Dan ben ik weer klaar voor vandaag.
Nog geen onvoldoende gehaald en 7.36 in de competitie, nice.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Altijdhttp://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=16&pid=336#pid336
Doen we goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:28 schreef Spoortie het volgende:
Lekker bezig! Zelfs in de top 3 van beste vorm!
Tja, met jou erbij gaat het blijkbaar stukken beterquote:
Een 10.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:25 schreef Sejt het volgende:
Verdient Jacques een basisplaats in het 1e na deze prestaties?
[ afbeelding ]
Zie 't forum.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie kan mij even updaten over de gebeurtenissen van vandaag?
Dat is mooi meegenomen. Sta ik wel in de basis, of was dit een uitzondering?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:50 schreef Sejt het volgende:
Kees Beton is Player of the Week in België!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:11 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zie het al: 0 wedstrijden in een half seizoen en een marktwaarde van 28k![]()
![]()
![]()
Wout Bramaquote:
Zie http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=11&pid=337#pid337quote:
Niet slecht: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=5&pid=338#pid338quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:38 schreef kvbeurden het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat!
De Oostenrijkse league is niet ingeladen. Per 25.6.2014 zal ik weer updates op Alex kunnen gevenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef aleco99 het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar Alex in Wenen. Hoe doe ik et?
Mooi.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zie http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=11&pid=337#pid337
Bij de reserves speel je met een gemiddelde rating van 7,03
Je staat wel in de basis hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen. Sta ik wel in de basis, of was dit een uitzondering?
Trouwens, klopt het dat de Belgische competitie niet bij de leagues staat?
Je hebt 2 keer mogen starten. Je hebt gewoon enorm veel concurrentie voor je positie, aangezien Willem II met een ruit op het middenveld speelt:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:06 schreef dion_v_k het volgende:
Net even alles teruggelezen, ik zag dat mijn speler wil vertrekken op huurbasis en een nieuw contract heeft afgewezen![]()
Verder niets meer gebeurd Sejt?
Kom ik al wel een beetje aan spelen toe?
Die wedstrijd is toevallig net 9 dagen geleden gespeeldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:55 schreef SiebeJ het volgende:
Wat zijn de uitslagen van Standard vs Club geworden? Aka Machientje vs Beton, indien we opgesteld werden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:55 schreef Sejt het volgende:
Spoortie eruit voor 5 weken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:09 schreef Sejt het volgende:
Fok!ers in vorm voor Nederland U21 tegen Færøer:
[ afbeelding ]
Speelt Bernardi eigenlijk wat wedstrijden voor Chili U20, laatste keer had hij 1 jeugdinterland?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:09 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon een 8.4!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:09 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
sukkels bij WBAquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:05 schreef Sejt het volgende:
Petr blijft zijn visitekaartje afgeven! Let er wel iemand op bij West Brom?
[ afbeelding ]
Sindsdien is geen interland voor Chili meer geweest, zo te zienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
Speelt Bernardi eigenlijk wat wedstrijden voor Chili U20, laatste keer had hij 1 jeugdinterland?
Je speelt nog bij de reserves van Vitesse, maar scoort wel bijna elke wedstrijd. Kijk maar: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=15&pid=340#pid340quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:16 schreef ado98 het volgende:
haha kijk je 3 dagen niet en dan zit je bij Vitesseecht leuk idee Sejt !
Mag ik misschien zien hoe het met fab de koning nu gaat ?
Kan altijd nog erger.. in 2 jaar tijd 3 wedstrijden spelen bijv.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:29 schreef Doublepain het volgende:
Die van mij doet het niet goed blijkbaar
Hier te vindenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:27 schreef Thas het volgende:
Zou ik een nieuwe versie van de overview (als in gewoon het hoofdscherm met de attributen enzo, die je op 1 Sep van iedereen had gemaakt) van Park Daehyun mogen zien?
Dit kwam er net achteraan:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:34 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hier te vindenhttp://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=26&pid=341#pid341
Daar gaat de progressiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dit kwam er net achteraan:
[ afbeelding ]
Cheers dude!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:53 schreef Thas het volgende:
Eurootje gedoneerd, dat is dit toch wel waard
Gaat niet echt geweldig, maar hij speelt iig en niet bij de reserves!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:44 schreef Sejt het volgende:
Nieuwe seizoen in Amerika, nieuwe kansen voor Thad!
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=29&pid=342#pid342
Gewoon wederom genomineerd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:24 schreef Sejt het volgende:
Ultra Ulfie kandidaat voor Player of the Year?!
[ afbeelding ]
Hoppa, Ulfie Kampioen met VVV en in de eerste seizoenshelft Almere naar een play-off plek geholpenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:00 schreef Sejt het volgende:
Met nog 1 wedstrijd te gaan zullen de playoffs van de Jupiler League tussen deze clubs gaan:
[ afbeelding ]
Laat NEC maar in de JL blijven, als we promoveren krijg ik waarschijnlijk helemaal geen kansen meer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:00 schreef Sejt het volgende:
Met nog 1 wedstrijd te gaan zullen de playoffs van de Jupiler League tussen deze clubs gaan:
[ afbeelding ]
Maxwell speelt in de reserves van Brighton met een gemiddelde rating van 6,81.quote:
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Maxwell speelt in de reserves van Brighton met een gemiddelde rating van 6,81.
Misschien is een nieuwe club de uitkomst voor Maxwell?
De laatste wedstrijd moet nog gespeeld worden! Je hebt eenmaal meegespeeld in het 1e van Vitesse dit seizoen, dus ja, in principe welquote:
nicequote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:18 schreef Sejt het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd moet nog gespeeld worden! Je hebt eenmaal meegespeeld in het 1e van Vitesse dit seizoen, dus ja, in principe wel
GAEquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:00 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Oeff! + nog een maand tot hij wedstrijdfit isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:23 schreef Sejt het volgende:
Rico uitgeschakeld tot begin volgend seizoen!
[ afbeelding ]
Daar gaat je vakantie op Ibiza.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:23 schreef Sejt het volgende:
Rico uitgeschakeld tot begin volgend seizoen!
[ afbeelding ]
hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:25 schreef Sejt het volgende:
Vitesse kampioen van de Eredivisie 2013/2014!! Gefeliciteerd Fab!
[ afbeelding ]
Niet gelijk je horloge verpatsen hè!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:25 schreef Sejt het volgende:
Vitesse kampioen van de Eredivisie 2013/2014!! Gefeliciteerd Fab!
[ afbeelding ]
GAEquote:
Je ontwikkelt je primaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:43 schreef Spoortie het volgende:
Heuj. 20 wedstrijden, 9 goals en kampioen! Weer wat op het erelijstje erbij en mag ik dan ook een screentje van mijn stats?
Als het goed zijn alle wedstrijden nu gespeeld. Dan ga ik een volledige update geven met de Fok! shortlist.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:09 schreef kvbeurden het volgende:
Wat zijn mijn stats van dit seizoen qua goals enzo?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef FCsuarez het volgende:
dacht dat het niet zo lekker ging met me spelertje,
utrecht straks toch weer europa in.
3e in de golden boot :geen idee wat t is. maar ben dr blij mee.
1e young talentnog blijer mee
Hoe doet San Marino het?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:53 schreef Sejt het volgende:
Spoortie en Fab verpletteren Georgië!!
[ afbeelding ]
3e geworden in de strijd van de Gouden Schoenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef FCsuarez het volgende:
dacht dat het niet zo lekker ging met me spelertje,
utrecht straks toch weer europa in.
3e in de golden boot :geen idee wat t is. maar ben dr blij mee.
1e young talentnog blijer mee
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:14 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als het goed zijn alle wedstrijden nu gespeeld. Dan ga ik een volledige update geven met de Fok! shortlist.
Individuele spelers upload ik pas op 1 september na de transferperiode.
Oké, dan lees ik morgen bij. Nu van de zolderkamer af en naar de kroegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:14 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als het goed zijn alle wedstrijden nu gespeeld. Dan ga ik een volledige update geven met de Fok! shortlist.
Individuele spelers upload ik pas op 1 september na de transferperiode.
2x gewonnenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
WK 2014 kwalificatie, niet eens zo slecht
[ afbeelding ]
Heb gewoon na HET talent te zijn geen wedstrijd gespeeld. Damnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:24 schreef Sejt het volgende:
Update van de Fok! shortlist is hier te vinden: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=358#pid358
Eindstanden alle Leagues hier: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=4
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:33 schreef SiebeJ het volgende:
Welke clubs uit België gaan nu Europa in?
Geen ideequote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:37 schreef Djurres het volgende:
Dafuq is er met Fietstas gebeurt? Is ineens 1,6m waard?
Screens?
Kan je m'n emailadres verwijderen uit de top donor list?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef Djurres het volgende:
Right, ik ben van 650k naar 1,6m gegaan. Tot nu toe de snelst steigende speler qua waarde dus!
Ik ga screens geven per 1 septemberquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef CarlosJacques het volgende:
NEC dus weer gepromoveerd. Dat wordt weer gezellig ballen in de reserves. CJ moet echt weg bij NEC wil het nog wat worden. Wat een drama.
Krijgen we nog screentjes van de spelers aan het eind van het seizoen? Ben benieuwd of ik nog wat gegroeid ben.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:45 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ga screens geven per 1 septemberNu eerst de transfer periode!
Chilll.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hebt nog gespeeld na je blessure
[ afbeelding ]
En hoe deed ik het in België?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:42 schreef Sejt het volgende:
Jeboi Lindgren vind dat hij goed genoeg is. Ook is hij verrast om 2e aanvoerder te zijn van Zweden U21.
[ afbeelding ]
Op dit moment niet - en 350kquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is er interesse in Garrus, en hoeveel issie nu waard?
Bijna 1 op 2 qua assists en dan nog 2 goaltjes ook, terwijl ik vaak vroeg word gewisseld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kijk maar eens: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=21&pid=360#pid360
Niet slecht
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:13 schreef Djurres het volgende:
Donazi bar is gefixed!
Check maar op http://www.forcedinduction.nl/
19 jaar:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bijna 1 op 2 qua assists en dan nog 2 goaltjes ook, terwijl ik vaak vroeg word gewisseld.Nice. Is mijn fysiek al iets verbeterd? Inmiddels ook al iets duurder geworden, met een korter contract. Gaat de goede kant op.
Je staat als Rotation. Maar Willem II is 4-2-3-1 gaan spelen ipv de ruit op het middenveldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zag dat ik op het eind van het seizoen 6 eredivisie duels had gespeeld, is mijn selectiestatus nu ook omhoog gegaan?
Kijk, dat is beter werkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je staat als Rotation. Maar Willem II is 4-2-3-1 gaan spelen ipv de ruit op het middenveld
1x in de basis en 4 invalbeurten. 0 goals. Beste. Carrièremove. Ooit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:20 schreef FCsuarez het volgende:
36 wedstrijdendat betekend gewoon vaste basis speler bij utrecht. nog even een jaartje rijpen en belangrijker worden. dan gaan we komende winterstop voor een mooie transfer hoop ik
ben ik wel al basisquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je staat als Rotation. Maar Willem II is 4-2-3-1 gaan spelen ipv de ruit op het middenveld
laatste 5 wedstrijden, wel een 7.72 gehaaldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
1x in de basis en 4 invalbeurten. 0 goals. Beste. Carrièremove. Ooit.
Je staat basis op de AMC positiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben ik wel al basis?
en is er al een beetje intresse in m'n spelertje na deze prijzenregen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |