PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb het over bouwen van kerken en jij gaat over naar ritueelen, natuurlijk doen ze dat niet evenals hier maar er wordt heel anders gekeken naar het uitbreiden van een ander religie dan hier.
Nee. Maar jij bent wel een kansloos kneusjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:09 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
haha en je zegt niks over het woordje nigger ben je een kkracist of zo
Carnavalquote:
Engels en Fins vind ik inderdaad prima, dat versta ik. En daarbij heb ik het over nederlanders. Jongens zoals jij, die gewoon nederlanders zijn met een andere afkomst. In nederland praat je maar lekker nederlands, ik vind dat het zelfs strafbaar moet wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:57 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Edit als iemand een niet-westerse taal spreekt. Als iemand Engels praat heb je er geen problemen mee
Jij drijft over manquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Engels en Fins vind ik inderdaad prima, dat versta ik. En daarbij heb ik het over nederlanders. Jongens zoals jij, die gewoon nederlanders zijn met een andere afkomst. In nederland praat je maar lekker nederlands, ik vind dat het zelfs strafbaar moet worden
pride of the SOUTH zegt genoeg over je vieze koekoeksclan mongoolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Maar jij bent wel een kansloos kneusje
dus stel, ik kan geen frans en een franse nederlander praat frans. Dan mag het wel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Engels en Fins vind ik inderdaad prima, dat versta ik. En daarbij heb ik het over nederlanders. Jongens zoals jij, die gewoon nederlanders zijn met een andere afkomst. In nederland praat je maar lekker nederlands, ik vind dat het zelfs strafbaar moet worden
Neem een koude douche ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:12 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
pride of the SOUTH zegt genoeg over je vieze koekoeksclan mongool
450-1 dan. Hulde!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:11 schreef strakkeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje onderzoek plegen kan geen kwaad voordat je zomaar dingen gaat lopen roepen.
Misschien wel, maar het is gewoon zo. Ik sta dagelijks in de metro van rotterdam, er staan knulletjes van 14 die onderling hun eigen taal praten. Het enige nederlands wat ze zeggen is "kanker land" en "kanker nederlanders". Die cultuur gaat mij te veel overheersen.quote:
Ik blijf er bij: Voor je andere mensen lastig gaat vallen met kanker: eerst een paar seizoenen over mijn lijk van BNN kijken. Staan allemaal op het internet. Zou verplichte kost op scholen moeten worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is gewoon zo. Ik sta dagelijks in de metro van rotterdam, er staan knulletjes van 14 die onderling hun eigen taal praten. Het enige nederlands wat ze zeggen is "kanker land" en "kanker nederlanders". Die cultuur gaat mij te veel overheersen.
Dat ben ik met je eens...maar dat is de leeftijd, en die kindjes zijn niet maatgevend voor een hele hoop allochtonen. Te makkelijk om alles maar over een kam te scheren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is gewoon zo. Ik sta dagelijks in de metro van rotterdam, er staan knulletjes van 14 die onderling hun eigen taal praten. Het enige nederlands wat ze zeggen is "kanker land" en "kanker nederlanders". Die cultuur gaat mij te veel overheersen.
Voor het eerst in 90 jaarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:11 schreef strakkeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje onderzoek plegen kan geen kwaad voordat je zomaar dingen gaat lopen roepen.
(kk kaasjes, of boerenkool)word meestal gebruikt. maar ik vind toch dat iederen met elkaar zijn eigen taal mag praten. Westers of niet westers.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nog even over Constantinopel. Die stad heeft een rijke christelijke traditie. Lange tijd het 'Rome van het oosten' geweest omdat de orthodoxe kerk er gezeteld was.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:11 schreef strakkeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En omdat het de hoofdstad was van het Oostelijke Romeinse Rijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:21 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Nog even over Constantinopel. Die stad heeft een rijke christelijke traditie. Lange tijd het 'Rome van het oosten' geweest omdat de orthodoxe kerk er gezeteld was.
Ik geef alleen aan wat ik hoor he... Ik vind het zelf ook niet kunnen..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik blijf er bij: Voor je andere mensen lastig gaat vallen met kanker: eerst een paar seizoenen over mijn lijk van BNN kijken. Staan allemaal op het internet. Zou verplichte kost op scholen moeten worden.
Dat is inderdaad de leeftijd. Maar dit zijn de gasten die op hun 16e iemand half dood slaan met een groepje, en op hun 18e een juwelier overvallen met een pistool. De jongens van "het straatleven"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens...maar dat is de leeftijd, en die kindjes zijn niet maatgevend voor een hele hoop allochtonen. Te makkelijk om alles maar over een kam te scheren.
Een aantal van die kiddo's wel ja. Ook niet allemaal natuurlijk...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:24 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de leeftijd. Maar dit zijn de gasten die op hun 16e iemand half dood slaan met een groepje, en op hun 18e een juwelier overvallen met een pistool. De jongens van "het straatleven"
Jongen jij geeft aan dat er nooit een kerk kan worden gebouwd ik geef je een voorbeeld en dan zeg je dit. Met jou kun je dus echt geen discussie voerenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor het eerst in 90 jaar! Laten we hier ook maar om de 90 jaar een Moskee bouwen dan ipv om de om de 5 jaar. Bovendien is er groen licht gegeven en ben ik benieuwd waar het komt en of het ophef gaat veroorzaken
Als je in Rotterdam bent is 9/10 criminelen alloctoon,loop maar is over west-kruiskade en zowat elke hosselaar is Marokkaans... Buurt rondom witte de with is even ergquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een aantal van die kiddo's wel ja. Ook niet allemaal natuurlijk...
Maar het is nu niet zo dat ze dat niet meer doen als ze Nederlands praten
Tuurlijk niet allemaal. Maar het begint bij normen en waarden. Ik ben zo opgevoed dat ik niet in het buitenlands door de metro schreeuw, of alleen maar ga lopen kankeren. Omdat ik dat onbeleefd en respectloos vind. Dat zie je vaak niet bij die pokke aapjesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een aantal van die kiddo's wel ja. Ook niet allemaal natuurlijk...
Maar het is nu niet zo dat ze dat niet meer doen als ze Nederlands praten
Klopt...maar niet iedere allochtoon is crimineel. En dat is wel een belangrijk verschil.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je in Rotterdam bent is 9/10 criminelen alloctoon,loop maar is over west-kruiskade en zowat elke hosselaar is Marokkaans... Buurt rondom witte de with is even erg
Dus jij vind Kinderen die hier zijn geboren buitenlanders.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Tuurlijk niet allemaal. Maar het begint bij normen en waarden. Ik ben zo opgevoed dat ik niet in het buitenlands door de metro schreeuw, of alleen maar ga lopen kankeren. Omdat ik dat onbeleefd en respectloos vind. Dat zie je vaak niet bij die pokke aapjes
Rotterdamquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je in Rotterdam bent is 9/10 criminelen alloctoon,loop maar is over west-kruiskade en zowat elke hosselaar is Marokkaans... Buurt rondom witte de with is even erg
En daarbij moet je de Marokkanen niet in dezelfde context met de turken noemen. In vergelijking zijn wij de 1 na minst criminele etnische groep.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
pt...maar niet iedere allochtoon is crimineel. En dat is wel een belangrijk verschil.
Als je het 90 jaar niet doet of toestemming geeft en nu wel zit er waarschijnlijk meer achter of ? Misschien een positief beeld geven richting de EU vanwege mogelijke toetreding?! Bovendien wil ik de kerk eerst gebouwd zien worden, geen woorden maar dadenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:26 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Jongen jij geeft aan dat er nooit een kerk kan worden gebouwd ik geef je een voorbeeld en dan zeg je dit. Met jou kun je dus echt geen discussie voeren
Je mag criminaliteit niet aan etniciteit koppelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:30 schreef strakkeman het volgende:
[..]
En daarbij moet je de Marokkanen niet in dezelfde context met de turken noemen. In vergelijking zijn wij de 1 na minst criminele etnische groep.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:29 schreef quer het volgende:
[..]
Rotterdam, de autochtonen in Rotterdam zijn ook 9/10 sjonnies
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:30 schreef over_hedge het volgende:
ChinezenDat zijn pas goede buitenlanders. Nooit last van.
Turkije wilt niet eens meer in de EU. Zoek het maar op. Turkije is op dit moment 1 van de snelst groeiende landen ter wereld. Economisch gaat het ook elk jaar vooruit dat kan ik van de EU niet zeggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je het 90 jaar niet doet of toestemming geeft en nu wel zit er waarschijnlijk meer achter of ? Misschien een positief beeld geven richting de EU vanwege mogelijke toetreding?! Bovendien wil ik de kerk eerst gebouwd zien worden, geen woorden maar daden
Wat hij zegt kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:32 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Turkije wilt niet eens meer in de EU. Zoek het maar op. Turkije is op dit moment 1 van de snelst groeiende landen ter wereld. Economisch gaat het ook elk jaar vooruit dat kan ik van de EU niet zeggen.
Neem ze niet serieus joh,quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:32 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Turkije wilt niet eens meer in de EU. Zoek het maar op. Turkije is op dit moment 1 van de snelst groeiende landen ter wereld. Economisch gaat het ook elk jaar vooruit dat kan ik van de EU niet zeggen.
Zegt genoeg over jouw objectiviteitquote:
Nee, maar elk mens is uniek. En heeft een andere manier van handelen, dat mag je imo niet koppelen aan etniciteit.quote:
tering wat politiek correctquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:34 schreef quer het volgende:
[..]
Nee, maar elk mens is uniek. En heeft een andere manier van handelen, dat mag je imo niet koppelen aan etniciteit.
Dat is ook niet echt relevant voor de discussie toch? Ik vind het een lastig gegeven . Zoals je aan mijn naam ziet ben ik een dorper en dus ken ik hier in de buurt geen moskeeën alleen kerken. Echter de kerken hier maken geen geluid. Echt prettig ervaarde ik de geluiden uit de moskee in Den Haag waar ik op school zit niet echt als prettig. Ik kan me goed voorstellen dat als je er bij in de buurt woont dat en je zelf geen moslim bent je er niet goed van word. Is er geen andere mogelijkheid dan het op zo'n manier gedaan word?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:26 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Jongen jij geeft aan dat er nooit een kerk kan worden gebouwd ik geef je een voorbeeld en dan zeg je dit. Met jou kun je dus echt geen discussie voeren
Waar zeg ik dat dan? En daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:28 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dus jij vind Kinderen die hier zijn geboren buitenlanders.
Je maakt een vergelijking met Kinderen die hier zijn geboren met jezelf als je in het buitenland bent. 1+1=2quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan? En daar gaat het niet om.
Ik zeg niet dat alle Marokkanen crimineel zijn, ik noem duidelijk 2 voorbeelden waar het wel zo is. Boven noem jij 9/10 autochtonen in Rotterdam sjonies , hypocriet nietwaar?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:34 schreef quer het volgende:
[..]
Nee, maar elk mens is uniek. En heeft een andere manier van handelen, dat mag je imo niet koppelen aan etniciteit.
Mits ze voor een dubbele nationaliteit kiezen wel. Onbegrijpelijk dat de overheid dit accepteert trouwens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:28 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dus jij vind Kinderen die hier zijn geboren buitenlanders.
Ik ken Rotterdam niet zo, maar ik weet dat in Amsterdam de verhouding autochtonen sjonnies iig niet 9/10 isquote:
We houden hier een disussie, komt hij met consumablesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:38 schreef Voltreffer het volgende:
Benieuwd of de consumebles dit weekend ook zo hoog gaan.
Nieuw toernooi Toefjes. Ik zie trademogelijkhedenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:40 schreef Toefjes het volgende:
Al Hilal trouwens met 0-1 verslagen5 wedstrijden op rij gewonnen, promotie naar div 1 bewerkstelligd. Daarna zal ik uit ergernis wel weer een tijdje stoppen met FUT.
Wat? Volgens mij werkt rekenen niet zo. Daar gebruiken ze logica.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:38 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Je maakt een vergelijking met Kinderen die hier zijn geboren met jezelf als je in het buitenland bent. 1+1=2
Ik heb ook een dubbele nationaliteit. En ik ben ook opgeroepen voor het Turkse leger , maar dat maakt mij niet minder Nederlander als iedere ander. Maxima zelf heeft ook een Argentijns paspoort. En zelfs de koningen Beatrix heeft een Britse Nationaliteit. Dus als je dit wilt verbieden kun je beter bij soestdijk beginnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mits ze voor een dubbele nationaliteit kiezen wel. Onbegrijpelijk dat de overheid dit accepteert trouwens.
Ben je echt zo dom lees je eigen stukje nog eens en kom dan praten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat? Volgens mij werkt rekenen niet zo. Daar gebruiken ze logica.
Je gaat vechten voor Turkije, maar als het er op aan komt mag de Nederlandse staat je voorzien van je natje en je droogje. Ik vind dat persoonlijk een beetje raar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:41 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik heb ook een dubbele nationaliteit. En ik ben ook opgeroepen voor het Turkse leger , maar dat maakt mij niet minder Nederlander als iedere ander. Maxima zelf heeft ook een Argentijns paspoort. En zelfs de koningen Beatrix heeft een Britse Nationaliteit. Dus als je dit wilt verbieden kun je beter bij soestdijk beginnen.
Dat zeg ik ook niet, alleen als Amsterdammer zo over Rotterdam praten is in dit geval subjectief. Ik ken Amsterdam niet goed genoeg om te zeggen dat zoveel mensen sjonies zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ken Rotterdam niet zo, maar ik weet dat in Amsterdam de verhouding autochtonen sjonnies iig niet 9/10 is.
Ik kan het afkopen als ik dat wil. Dat kunnen Turken in het buitenland.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gaat vechten voor Turkije, maar als het er op aan komt mag de Nederlandse staat je voorzien van je natje en je droogje. Ik vind dat persoonlijk een beetje raar.
Pas op met wie je dom noemt en lees zelf nog maar een keer. Ik had het over buitenlands, met een s(essss) er achter, oftewel ik had het over taal. Niet over locatie.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:41 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom lees je eigen stukje nog eens en kom dan praten.
Koningshuis kan dan ook gewoon afgeschaft worden imho.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik kan het afkopen als ik dat wil. Dat kunnen Turken in het buitenland.
Maar beantwoord mijn vraag dan over het koningshuis. Waarom afschaffen van dubbele nationaliteiten als de mensen van Adel er ook 1 hebben.
staasgreepquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Koningshuis kan dan ook gewoon afgeschaft worden imho.
Je zegt hier dat je zo bent opgevoed dat je niet in het BUITENLAND gaat lopen schreeuwen en kankeren. Dat vind je onbeleefd en respectloos(mee eens). En dan zeg je bij die pokke aapjes hier zie je dat niet. je verteld hier toch gewoon dat die pokke aapjes in het buitenland zitten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Tuurlijk niet allemaal. Maar het begint bij normen en waarden. Ik ben zo opgevoed dat ik niet in het buitenlands door de metro schreeuw, of alleen maar ga lopen kankeren. Omdat ik dat onbeleefd en respectloos vind. Dat zie je vaak niet bij die pokke aapjes
Prins Bernhard was ook Duits toch een van de grootste moffenhaters. Hoe kan jij garanderen dat jij in tijd van oorlog de Nederlandse kant kiest?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Maar beantwoord mijn vraag dan over het koningshuis. Waarom afschaffen van dubbele nationaliteiten als de mensen van Adel er ook 1 hebben.
Daar had hij het niet over. Turken zijn zo nationalistisch als de pest (geen slecht punt), maar wel profiteren van de voordelen van het nederlands paspoort.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nederland en Turkije zitten in de Navo? oorlog zal er niet van komen in dit mensen levenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:47 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Prins Bernhard was ook Duits toch een van de grootste moffenhaters. Hoe kan jij garanderen dat jij in tijd van oorlog de Nederlandse kant kiest?
Ik draag ook de lasten net als ieder ander.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Daar had hij het niet over. Turken zijn zo nationalistisch als de pest (geen slecht punt), maar wel profiteren van de voordelen van het nederlands paspoort.
Nogmaals, ik zeg buitenlands <----- zie je de S? Taal dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:47 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Je zegt hier dat je zo bent opgevoed dat je niet in het BUITENLAND gaat lopen schreeuwen en kankeren. Dat vind je onbeleefd en respectloos(mee eens). En dan zeg je bij die pokke aapjes hier zie je dat niet. je verteld hier toch gewoon dat die pokke aapjes in het buitenland zitten.
Tsja Duitsland zat ook in de volkenbond maar dat terzijde. Mijn vergelijking is inderdaad wat slecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:48 schreef quer het volgende:
[..]
Nederland en Turkije zitten in de Navo? oorlog zal er niet van komen in dit mensen leven
Sorry g verkeerd gelezen. Mijn excusesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:49 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zeg buitenlands <----- zie je de S? Taal dus.
Heb er ook een paar gekocht, die worden nu geld waardquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze reeks blijft echt onnavolgbaar, ineens gaat het weer over iets heel anders dan FUTIk had gisteren nog die 40 overall speler in een pack, die zal nu wel iets waard zijn
waar gaat het komend toernooi over?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb er ook een paar gekocht, die worden nu geld waard
Nieuw tournooi???quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nieuw toernooi Toefjes. Ik zie trademogelijkheden
lekker uitgeslapen zegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:53 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Nieuw tournooi???
HOE/WAT/WAAR????
owja... Moggel!
En Nederland heeft recent nog raketten naat Turkije gestuurd i.v.m. de dreigende oorlog met syrie. De band tussen die 2 landen is best goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:48 schreef quer het volgende:
[..]
Nederland en Turkije zitten in de Navo? oorlog zal er niet van komen in dit mensen leven
Dan kan ik lekker die low rated brasilvers ook weg doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb er ook een paar gekocht, die worden nu geld waard
Ik zeg in feite hetzelfdequote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, alleen als Amsterdammer zo over Rotterdam praten is in dit geval subjectief. Ik ken Amsterdam niet goed genoeg om te zeggen dat zoveel mensen sjonies zijnVandaar dat ik niet zon debiele uitspraak doe
GMTA, maar Quer denkt er anders over...quote:
Jij moet begrijpend lezer worden laterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Dus geen Eto'o s in een bronzen squad
Op de 1 of andere manier houden mensen als Maxima en Beatrix zich netjes aan de regels. Mochten zij opgepakt worden voor mishandeling, afpersing, drugshandel, moorden of wat voor misdrijf dan ook, mogen ze wat mij betreft uitgezet worden naar land van herkomst.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Vertonghen eruit voor Luiz (als het om de coins gaatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:01 schreef Peefiee het volgende:
Hoorde iets van een max 2,5 start toernooi voor enkel bronze/silver players.
Iemand nog tips voor men team:
[ afbeelding ]
Behalve dan dat Ben Arfa op rm moet![]()
Speel graag met 4+ skillsmoves spelers en heb genoeg budget.
Ook tips voor keepers? Howard bevalt me veel beter dan een De Gea bijvoorbeeld, ben ik echt verbaasd over.
Oohja was het niet Maxima en Willem die van Belasting geld een huis in Mozambique kochten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier houden mensen als Maxima en Beatrix zich netjes aan de regels. Mochten zij opgepakt worden voor mishandeling, afpersing, drugshandel, moorden of wat voor misdrijf dan ook, mogen ze wat mij betreft uitgezet worden naar land van herkomst.
Die pa van Maxima was ook een foutequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Oohja was het niet Maxima en Willem die van Belasting geld een huis in Mozambique kochten.
Hou eens op mafkees....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Oohja was het niet Maxima en Willem die van Belasting geld een huis in Mozambique kochten.
Dus dat maakt het goed dat ze een huis kopen van het geld van de belastingbetaler. Je zou toch denken dat dat geld zou worden geïnvesteerd in voorzieningen maar nee. Willem alexander koopt er een gouden wc pot waar hij in kan schijten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:07 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Hou eens op mafkees....
Je hebt geen flauw benul waar je het over hebt. Als je toch enig idee had hoeveel geld het koningshuis voor ons oplevert.
Voor het een komt het ander. Ik snap mensen als jou totaal niet. Je komt hier naar Nederland (je ouders, opa en oma of jijzelf) en dan ga je een beetje kritiek leveren op ons land. 9/10 van wat het koningshuis doet is op onze kosten, iets waar ik en een groot deel van Nederland mee kan leven, maar figuren als jij moet daar weer interessant over gaan doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:09 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dus dat maakt het goed dat ze een huis kopen van het geld van de belastingbetaler. Je zou toch denken dat dat geld zou worden geïnvesteerd in voorzieningen maar nee. Willem alexander koopt er een gouden wc pot waar hij in kan schijten.
Precies. Al die cellen bij elkaar kost meer dan de wc pot van Wim Lex.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:12 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Voor het een komt het ander. Ik snap mensen als jou totaal niet. Je komt hier naar Nederland (je ouders, opa en oma of jijzelf) en dan ga je een beetje kritiek leveren op ons land. 9/10 van wat het koningshuis doet is op onze kosten, iets waar ik en een groot deel van Nederland mee kan leven, maar figuren als jij moet daar weer interessant over gaan doen.
Het is ook mijn land kneus. Daarom hebben ze het huis meteen nadat het in de nieuws kwam verkocht omdat iedereen er mee kan leven. Het is toch van de zotte dat mensen die miljoenen salaris per jaar krijgen ook nog eens hun vakantie met belastinggeld betalen. In Engeland gebeurde dit in de regering en bijna iedereen stapte op( en terecht). Nee Het koningshuis mag uitstapjes met politieke doeleinden best betalen van de staatskas, maar als het aankomt op de fiets van Amelia moeten ze net als alle andere ouders het betalen uit eigen zak.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:12 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Voor het een komt het ander. Ik snap mensen als jou totaal niet. Je komt hier naar Nederland (je ouders, opa en oma of jijzelf) en dan ga je een beetje kritiek leveren op ons land. 9/10 van wat het koningshuis doet is op onze kosten, iets waar ik en een groot deel van Nederland mee kan leven, maar figuren als jij moet daar weer interessant over gaan doen.
Doet me een beetje denken aan de goal van Bergkamp.quote:
Deed mij er ook aan denken ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:24 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de goal van Bergkamp.
Qua paspoorten gezien ben je inderdaad 50% Nederlander. En het is inderdaad zo dat het koningshuis met al die staatsbezoeken deals sluit waar Nederland weldegelijk mee gediend is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:17 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Het is ook mijn land kneus. Daarom hebben ze het huis meteen nadat het in de nieuws kwam verkocht omdat iedereen er mee kan leven. Het is toch van de zotte dat mensen die miljoenen salaris per jaar krijgen ook nog eens hun vakantie met belastinggeld betalen. In Engeland gebeurde dit in de regering en bijna iedereen stapte op( en terecht). Nee Het koningshuis mag uitstapjes met politieke doeleinden best betalen van de staatskas, maar als het aankomt op de fiets van Amelia moeten ze net als alle andere ouders het betalen uit eigen zak.
Wie is Amelia? En een fiets zal ook door ons betaald zijn. Jij hebt een dubbel paspoort neem ik?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:17 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Het is ook mijn land kneus. Daarom hebben ze het huis meteen nadat het in de nieuws kwam verkocht omdat iedereen er mee kan leven. Het is toch van de zotte dat mensen die miljoenen salaris per jaar krijgen ook nog eens hun vakantie met belastinggeld betalen. In Engeland gebeurde dit in de regering en bijna iedereen stapte op( en terecht). Nee Het koningshuis mag uitstapjes met politieke doeleinden best betalen van de staatskas, maar als het aankomt op de fiets van Amelia moeten ze net als alle andere ouders het betalen uit eigen zak.
Waarom haal je alles wat ik zeg uit context. Ik ben gewoon 100% Nederlander. En ik gaf alleen een voorbeeld op de opmerking van jou. Jij stelde dat Maxima niets verkeerd zou doen. Ik gaf met dit voorbeeld aan dat het wel zo is. Het escaleerde een beetje maar ik ben niet een grote voorstander voor het afschaffen van het koningshuis. Alleen moeten ze wat zuiniger omgaan met de belasting centen that's all.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Qua paspoorten gezien ben je inderdaad 50% Nederlander. En het is inderdaad zo dat het koningshuis met al die staatsbezoeken deals sluit waar Nederland weldegelijk mee gediend is.
Lijkt me wel raar als ik in Turkije zou gaan wonen, mijn Nederlandse nationaliteit zou behouden en dat ik zo tekeer zou gaan tegen het Turkse staatshoofd. Ik zou kotsmisselijk van mezelf worden eigenlijk.
Ja dat is toch belachelijk. Zeker als Turk zijnde heb je helemaal niets te klagen. Als jij kijkt wat voor chaos en grap jouw land is op het gebied van armoede, mensenrechten, tegenstellingen, corruptie etc en dan nog het lef hebben over te klagen over ons geliefde koningshuis... Dan ben je niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Qua paspoorten gezien ben je inderdaad 50% Nederlander. En het is inderdaad zo dat het koningshuis met al die staatsbezoeken deals sluit waar Nederland weldegelijk mee gediend is.
Lijkt me wel raar als ik in Turkije zou gaan wonen, mijn Nederlandse nationaliteit zou behouden en dat ik zo tekeer zou gaan tegen het Turkse staatshoofd. Ik zou kotsmisselijk van mezelf worden eigenlijk.
Als je aan Maxima komt, kom je aan heel Nederland. Hoop dat je dat inziet....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:33 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Waarom haal je alles wat ik zeg uit context. Ik ben gewoon 100% Nederlander. En ik gaf alleen een voorbeeld op de opmerking van jou. Jij stelde dat Maxima niets verkeerd zou doen. Ik gaf met dit voorbeeld aan dat het wel zo is. Het escaleerde een beetje maar ik ben niet een grote voorstander voor het afschaffen van het koningshuis. Alleen moeten ze wat zuiniger omgaan met de belasting centen that's all.
Het is inderdaad zo dat Beatrix miljarden deals sluit bij staatsbezoeken. Niet alleen Nederlandse bedrijven zijn hiermee gediend, ook de werkgelegenheid.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:31 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Wie is Amelia? En een fiets zal ook door ons betaald zijn. Jij hebt een dubbel paspoort neem ik?
Miljoenen salaris om miljarden binnen te halen voor Nederland en geen normaal leven te kunnen hebben. Jij ziet echt niet in wat voor een zegen het koningshuis voor Nederland als land is he? Daarnaast is het voorbeeld uit Engeland de regering en niet het koningshuis? Totaal ander voorbeeld die hier niets mee te maken heeft. Hoe oud ben je? Je praat meer en meer poep, dwaas.
Geliefde koningshuis.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:34 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Ja dat is toch belachelijk. Zeker als Turk zijnde heb je helemaal niets te klagen. Als jij kijkt wat voor chaos en grap jouw land is op het gebied van armoede, mensenrechten, tegenstellingen, corruptie etc en dan nog het lef hebben over te klagen over ons geliefde koningshuis... Dan ben je niet helemaal goed.
Fuck Maximaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:35 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Als je aan Maxima komt, kom je aan heel Nederland. Hoop dat je dat inziet....
Dus omdat ik een Turk ben heb ik niets te vertellen in dit land. Ik moet het met alles eens zijn wat hier gebeurd. Nog nooit heb ik iemand zo bekrompen as jou gezien. Ik weiger altijd de term racist te gebruiken omdat altijd domme mensen zo praten maar jij zit er dicht tegen aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:34 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Ja dat is toch belachelijk. Zeker als Turk zijnde heb je helemaal niets te klagen. Als jij kijkt wat voor chaos en grap jouw land is op het gebied van armoede, mensenrechten, tegenstellingen, corruptie etc en dan nog het lef hebben over te klagen over ons geliefde koningshuis... Dan ben je niet helemaal goed.
Maxima heeft volgens de wet niets verkeerd gedaan met het kopen van dat huis, dat het zaakje er omheen niet zo netjes is, is niet haar verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:33 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Waarom haal je alles wat ik zeg uit context. Ik ben gewoon 100% Nederlander. En ik gaf alleen een voorbeeld op de opmerking van jou. Jij stelde dat Maxima niets verkeerd zou doen. Ik gaf met dit voorbeeld aan dat het wel zo is. Het escaleerde een beetje maar ik ben niet een grote voorstander voor het afschaffen van het koningshuis. Alleen moeten ze wat zuiniger omgaan met de belasting centen that's all.
van mij had Maxima niet gehoeven trouwens hoor, maar dat is persoonlijk. Die pa van haar weet veel van veel verdwijningen in Argentinie. Alex had daarvoor Emily. Gewoon een Hollandse meid. Is toch veel leukerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:35 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Als je aan Maxima komt, kom je aan heel Nederland. Hoop dat je dat inziet....
Je mag wel wat meer respect tonen voor het koningshuis. Als je dit in Turkije zou doen zou je stokslagen krijgen. Je trekt voorbarige conclusies die slecht onderbouwd zijn, je rukt dingen totaal uit zijn verband en komt met voorbeelden die er niets mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:36 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dus omdat ik een Turk ben heb ik niets te vertellen in dit land. Ik moet het met alles eens zijn wat hier gebeurd. Nog nooit heb ik iemand zo bekrompen as jou gezien. Ik weiger altijd de term racist te gebruiken omdat altijd domme mensen zo praten maar jij zit er dicht tegen aan.
Waar ben ik respectloos tegenover het koningshuis. Ik zeg alleen dat ze wat zorgvuldig moeten omgaan met het geld van het volk. Vooral na de 21% zal er rellen uitbreken als er nog zo een kwestie in het daglicht komt. En je moet niet zomaar dingen roepen waarvan je niets afweet. Stokslagen in Turkije uit welke eeuw kom je.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:38 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Je mag wel wat meer respect tonen voor het koningshuis. Als je dit in Turkije zou doen zou je stokslagen krijgen. Je trekt voorbarige conclusies die slecht onderbouwd zijn, je rukt dingen totaal uit zijn verband en komt met voorbeelden die er niets mee te maken hebben.
Je hebt zeker wel wat te vertellen, maar niet op zo'n manier. Daarnaast ben ik alles behalve racistisch, maar de manier waarop jij een statement probeert te maken is gewoonweg bizar.
Dus?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is gewoon de dochter van een (soort van) oorlogsmisdadiger.
Wil je iemand die bepaalde normen en waarden van huis uit meekrijgt in het koningshuis hebben? "Gooi mensen die lastig zijn uit een vliegtuig, dan heb je er geen last meer van "quote:
Dat het btw tarief met 2% verhoogd wordt komt niet door het koningshuis hoor... en we zijn niet in Turkije dus die rellen zullen ook wel los lopenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Waar ben ik respectloos tegenover het koningshuis. Ik zeg alleen dat ze wat zorgvuldig moeten omgaan met het geld van het volk. Vooral na de 21% zal er rellen uitbreken als er nog zo een kwestie in het daglicht komt. En je moet niet zomaar dingen roepen waarvan je niets afweet. Stokslagen in Turkije uit welke eeuw kom je.
Wij komen niet verder dan een plaatje op facebook: "schandalig dat de BTW 21% wordt. Deel dit als je het hier mee eens bent" En dan iedereen delen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Dat het btw tarief met 2% verhoogd wordt komt niet door het koningshuis hoor... en we zijn niet in Turkije dus die rellen zullen ook wel los lopen
Dat stel ik ook niet ik zeg alleen dat het een probleem zou worden als er zoiets uitlekt tijdens de crisis.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Dat het btw tarief met 2% verhoogd wordt komt niet door het koningshuis hoor... en we zijn niet in Turkije dus die rellen zullen ook wel los lopen
Absoluut niet. Daar is de Nederlander (gelukkig) te nuchter voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:48 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat stel ik ook niet ik zeg alleen dat het een probleem zou worden als er zoiets uitlekt tijdens de crisis.
Zelfs dat heb ik nergens gezien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij komen niet verder dan een plaatje op facebook: "schandalig dat de BTW 21% wordt. Deel dit als je het hier mee eens bent" En dan iedereen delen natuurlijk
Dan heb je nog steeds niet door dat wij in Nederland zijn en niet in Turkije. Elke nuchtere Nederlander weet dat wij aan het koningshuis verdienen, waarom zouden we boos worden als zij een villa van 2 miljoen kopen ? Moeten ze al hun salaris dan maar direct door sturen naar hun spaarrekening ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:48 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat stel ik ook niet ik zeg alleen dat het een probleem zou worden als er zoiets uitlekt tijdens de crisis.
Ikke vanochtend nog voor 200quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Cooper is dus opeens 3,000 waard!
[ afbeelding ]
Gelukkig had ik hem vorige week gekocht voor 500.
Die andere low-rated bronzes zullen ook wel veel waard zijn
Je mist het punt. Het huis van 2 miljoen was niet betaald door hun salaris, maar gedeclareerd en dus betaald met belastinggeld dat bestemd was voor voorzieningen, staatsbezoeken etc.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:50 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds niet door dat wij in Nederland zijn en niet in Turkije. Elke nuchtere Nederlander weet dat wij aan het koningshuis verdienen, waarom zouden we boos worden als zij een villa van 2 miljoen kopen ? Moeten ze al hun salaris dan maar direct door sturen naar hun spaarrekening ?
Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat Maxima graag mensen uit vliegtuigen gegooid ziet worden. Sowieso beoordeel ik mensen liever op hun eigen daden dan op de daden van hun ouders.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wil je iemand die bepaalde normen en waarden van huis uit meekrijgt in het koningshuis hebben? "Gooi mensen die lastig zijn uit een vliegtuig, dan heb je er geen last meer van "
Ik heb die van mij erop staan voor 1.9k BIN en hij verkoopt nog niet. Maar het toernooi is volgens mij ook nog niet begonnen. Ik weet nog niet of ik ga proberen hem te winnen, ik heb al meer dan een week geen FIFA meer gespeeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Cooper is dus opeens 3,000 waard!
[ afbeelding ]
Gelukkig had ik hem vorige week gekocht voor 500.
Die andere low-rated bronzes zullen ook wel veel waard zijn
Dat is niet moeilijk als je een goed team in elkaar kunt zettenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij erop staan voor 1.9k BIN en hij verkoopt nog niet. Maar het toernooi is volgens mij ook nog niet begonnen. Ik weet nog niet of ik ga proberen hem te winnen, ik heb al meer dan een week geen FIFA meer gespeeld.
Mijn Engelse bronze team is 2* dus als ik dan een paar silvers erin zet heb ik al een 2,5* team.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk als je een goed team in elkaar kunt zetten
Nog steeds zullen er niet meer dan een handje vol beroepsdemonstranten de straat op gaan, van mij mogen ze zelfs een villa van 10 miljoen declareren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:51 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Je mist het punt. Het huis van 2 miljoen was niet betaald door hun salaris, maar gedeclareerd en dus betaald met belastinggeld dat bestemd was voor voorzieningen, staatsbezoeken etc.
Het wordt te druk op de markt door die packs dus ik zie ze liever niet. Wel mogen er meer transfers komen die er toe doen (en met UPs)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Die silver premium packs mogen ook vaker komen! In een avond 70k winst gemaakt op mijn SMLENO-spelers.
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:57 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Nog steeds zullen er niet meer dan een handje vol beroepsdemonstranten de straat op gaan, van mij mogen ze zelfs een villa van 10 miljoen declareren.
Moet kunnenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:58 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.
Oke genoeg over politieke en religieuze discussie. Ik laat het hierbij.
Vanavond toernooi potje?
Ze zijn juist geweldig, er komen ladingen spelers op met 150 startprice en ook veel lage BIN's.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het wordt te druk op de markt door die packs dus ik zie ze liever niet. Wel mogen er meer transfers komen die er toe doen (en met UPs)
Maar het aantal spelers op de markt stijgt ook, dus dalen de prijzenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ze zijn juist geweldig, er komen ladingen spelers op met 150 startprice en ook veel lage BIN's.
En de UP's mogen ook wel komen, ben een beetje uitgekeken op de zilveren spelers. Wat meer hybridmogelijkheden kan geen kwaad.
De prijzen dalen inderdaad wel maar zijn na een dag weer op het normale niveau.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar het aantal spelers op de markt stijgt ook, dus dalen de prijzen
Ik wacht op het moment dat die nieuwe BPL bronzes uitkomen en op het moment dat ze meer bronze transfers gaan doen die er toe doen (zoals Piazon naar Malaga en Rogic naar Celtic)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ze zijn juist geweldig, er komen ladingen spelers op met 150 startprice en ook veel lage BIN's.
En de UP's mogen ook wel komen, ben een beetje uitgekeken op de zilveren spelers. Wat meer hybridmogelijkheden kan geen kwaad.
De meeste UP's zullen pas in februari uitkomenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat die nieuwe BPL bronzes uitkomen en op het moment dat ze meer bronze transfers gaan doen die er toe doen (zoals Piazon naar Malaga en Rogic naar Celtic)
Die transfers die ik noemde waarschijnlijk ook, al is Piazon nu toch wel bekend (volgens mij viel hij gisteren nog in) Akpan mag ook wel getransferd worden naar Reading, hij zal wel geen UP krijgen en ook al krijgt hij er 1 dan nog zullen zijn stats niet zo goed zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De meeste UP's zullen pas in februari uitkomen
Dat weet je nooit met EA. Vorig jaar kreeg Joshua King ook een dikke upgrade terwijl hij helemaal niets had gepresteerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die transfers die ik noemde waarschijnlijk ook, al is Piazon nu toch wel bekend (volgens mij viel hij gisteren nog in) Akpan mag ook wel getransferd worden naar Reading, hij zal wel geen UP krijgen en ook al krijgt hij er 1 dan nog zullen zijn stats niet zo goed zijn
Of een downgrade van Moussa Sissoko.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:06 schreef Zhano het volgende:
Ik hoop dat ze een aantal downs gaan makenPranjic bijvoorbeeld.
Sulejmani als hij nog weggaatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:06 schreef Zhano het volgende:
Ik hoop dat ze een aantal downs gaan makenPranjic bijvoorbeeld.
Alleen brons.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:25 schreef DeWesp het volgende:
Ik zit erover te denken om alsnog maar de ps3 versie te kopen. Ik loop nu namelijk echt tegen de beperkingen van de pc-markt aan (IF SKrtl =250k).
Maar helemaal opnieuw beginnen lijkt me wel weer lastig. Hoe zat het nou ook alweer? Kreeg je alleen een brons team of ook al een startbedrag aan coins?
Weet niet of er een markt is voor pc coins. Verkoop die indien mogelijk, en koop er PS3 coins voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:25 schreef DeWesp het volgende:
Ik zit erover te denken om alsnog maar de ps3 versie te kopen. Ik loop nu namelijk echt tegen de beperkingen van de pc-markt aan (IF SKrtl =250k).
Maar helemaal opnieuw beginnen lijkt me wel weer lastig. Hoe zat het nou ook alweer? Kreeg je alleen een brons team of ook al een startbedrag aan coins?
met je bornze team ben je wel meteen gereed voor het tournooiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:25 schreef DeWesp het volgende:
Wil je gelijk een mooi team maken? Gewoon 400k bij mij kopen voor 48 euroquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:25 schreef DeWesp het volgende:
volgens mij niet neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:52 schreef DeWesp het volgende:
Als ik nog een Ultimate edition kan vinden dan krijg ik zeker niet nog de voorgaande goldpeks?
Ik denk ik ook wlequote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan vanmiddag wel wat potjes voor poule 1
En dan heeft ie nog geen reden tot klagen over het feit dat hij 4 punten tegen mij haaldequote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Reemi laat toch wel wat puntjes liggen hoor
Gewoon doorgaan zoals je speelde. Het gaat meer om je vorm en concentratie dan om je skills in divisie 1 heb ik vaak het ideequote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:03 schreef Toefjes het volgende:
Eindelijk kampioen divisie 2. Maar heb eigenlijk helemaal geen zin in divisie 1
gewoon vol op balbezit spelen, ultra-verdedigend en dan alleen echt een aanval plaatsen als je ziet dat je CB's goed staanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:03 schreef Toefjes het volgende:
Eindelijk kampioen divisie 2. Maar heb eigenlijk helemaal geen zin in divisie 1
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon vol op balbezit spelen, ultra-verdedigend en dan alleen echt een aanval plaatsen als je ziet dat je CB's goed staan
Willie niet voor weinig kunnen vinden.. Duarte&Enoh.. schelequote:
dat moet je alleen doen als je opziet tegen die vieze counterflikkers.quote:
Zie 1 post boven je, joden mongool, met je neus enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:13 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Willie niet voor weinig kunnen vinden.. Duarte&Enoh.. schele
Duarte lijkt toch niet op Overtoomquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:13 schreef Toefjes het volgende:
Ohnee, het is Duarte. Nevermind. mooi team
Zie het nu pasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie 1 post boven je, joden mongool, met je neus enzo
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahaha jaja je neus zat er voor he? lol lol
[..]
[..]
consumables + trade pile = vol dus dan gebruik je af en toe die bagger attri kaartjes op spelersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lukoki met attributes kaart en Serero op RM
Die discard ik altijd (behalve de silver + gold all attributes en pace kaarten maar die verkoop ik gewoon)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:16 schreef xSoDx het volgende:
[..]
consumables + trade pile = vol dus dan gebruik je af en toe die bagger attri kaartjes op spelers
Zit ook een PSV'er in mn team hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die discard ik altijd (behalve de silver + gold all attributes en pace kaarten maar die verkoop ik gewoon)
Serero is natuurlijkmaar niet op RM met 7 chem. Je bent wel duidelijk Ajax-fan
Ingsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
IngsLines is natuurlijk wel goed maar ik weet niet of hij een goede CAM is met 2*
Om roulettes te doen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is er zo goed aan Ings? Zijn schot is helemaal niet zo goed, hij heeft goede jumping en heading maar hij is 1.78, ook heeft hij maar 49 ball control (ok, Grabban heeft ook maar 51 maar die heeft weer betere agility) Ook heeft hij maar 2* skills en WF.
Maar goed, ik wil dat mijn spitsen minimaal 3* hebben.
Die gebruik ik toch nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon de 3* skills, ook de heel-to-heel en 3x naar voren zodat de bal omhoog gaat
Heel te heel is enige skill die bij mij ook af en toe wat opleverdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die gebruik ik toch nietMisschien de roulette maar die heel to heel niet en dat omhoog flicken zeker niet
Beter Mulder of Zoet.quote:
Die van IE is marketingtechnisch wel echt geniaal. Iets met klassieke conditionering enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)to_add_drama_ii.html
Dit is zo vet!
http://www.dumpert.nl/med(...)ren_uit_de_90_s.html
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)to_add_drama_ii.html
Dit is zo vet!
Je kan dus gewoon onderling je partijtjes regelen zonder vaste wedstrijd volgorde?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Reemi laat toch wel wat puntjes liggen hoor
yupquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:09 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Je kan dus gewoon onderling je partijtjes regelen zonder vaste wedstrijd volgorde?
Zo ja: als iemand uit poule 3 vanmiddag wil spelen ben ik beschikbaar.
Ja kan ik wel doen. Fuszy2806 is mijn psnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand een (oefen)potje toernooiteams?
Fusz, zo voor het toernooi?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja kan ik wel doen. Fuszy2806 is mijn psn
Yes. Mn PSN is Hoogstaandequote:
jezus wat een kutteam !quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:32 schreef vandermar het volgende:
Ik was woensdag boos omdat De Guzman niet in TOTW zat, ging ik maar een team maken. Had ik het team net af zat hij er ineens wel in
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeg ff tegen je zusje dat ze dr Twitter wachtwoord ff veranderen moet.
Invitedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja kan ik wel doen. Fuszy2806 is mijn psn
Tof team! Cazorla heeft 2 IF's heaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:32 schreef vandermar het volgende:
Ik was woensdag boos omdat De Guzman niet in TOTW zat, ging ik maar een team maken. Had ik het team net af zat hij er ineens wel in
[ afbeelding ]
Sulejmani krijgt een UPquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:41 schreef Maver24 het volgende:
Ben benieuwd wie ze allemaal een UP gaan geven bij EA, ik hoop nog altijd op diegene die een SIF hebben gekregen dat ze die gaan uppen.
Ik hoop het niet, zou echt lullig zijn voor de mensen die die SIF's hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:41 schreef Maver24 het volgende:
Ben benieuwd wie ze allemaal een UP gaan geven bij EA, ik hoop nog altijd op diegene die een SIF hebben gekregen dat ze die gaan uppen.
Hebben ze vorig jaar ook gedaan, uit ervaring zit die kans er dus wel inquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, zou echt lullig zijn voor de mensen die die SIF's hebben.
Ik hoop dat ze daarvan geleerd hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hebben ze vorig jaar ook gedaan, uit ervaring zit die kans er dus wel in
Ik kan hem wel kopen maar ik wacht tot hij een UP krijgtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:41 schreef Jayfen het volgende:
[..]
Tof team! Cazorla heeft 2 IF's heaAls je coins over hebt, kan je die kopen
Ik denk niet dat ze zich daar veel van aantrekken. UPs betekenen weer meer pakjes die geopend worden is meer money in het laatjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daarvan geleerd hebben
Dit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze moeten gewoon UPs uitbrengen met minder goede stats dan de IFs zoals ze in FUT11 ook deden. Dan worden die IFs niet ineens heel goedkoop omdat ze dezelfde stats hebben als de UP.
Far Cry 3quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt best wel.
Vind Lucas echt heel slecht op die positie.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:32 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog maar 3 potjes gespeeld in deze formatie, prima speler vond ik hem in 41212 als CAM, moet nog even kijken hoe dit is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vind Lucas echt heel slecht op die positie.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Leuk potje Fuszy! Wel jammer van mijn cornergoal in de laatste minuut.
En Lacazette blijft toch ongelofelijk goed
40 spelers zijn nu 2k+ waardquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:00 schreef vandermar het volgende:
Zijn low rated bronze spelers iets waard?
Tot welke rating ongeveer? 45?quote:
Neuh tot 41 volgens mijquote:
Nee over een paar uur pas.quote:
19 rated, lolwat?quote:
Oh, dat wist ik niet. De Fullham 433 is 25k. Maar er staan er ook een aantal voor 15k geloof ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe duur is duur? Hij heeft nu ook een getransferde versie
Is dat goed?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
De getransferde Melikson voor 800![]()
![]()
Dit is een deal waar ik al het hele jaar sinds ik mijn methode doe op heb gewacht.
Aaaight nice nicequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Dit is een deal waar ik al het hele jaar sinds ik mijn methode doe op heb gewacht.
Hoeveel is die waard dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Ja, hij is op de Xbox niet onder de 30k BIN te vinden.quote:
Ik kocht de enige op de markt met een BIN (2k) maar nu heb ik wel 1 van de zeldzaamste spelers van het spel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:24 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
DS, voor hoeveel had jij de Palermo versie van Della Rocca?
30K ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |