PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb het over bouwen van kerken en jij gaat over naar ritueelen, natuurlijk doen ze dat niet evenals hier maar er wordt heel anders gekeken naar het uitbreiden van een ander religie dan hier.
Nee. Maar jij bent wel een kansloos kneusjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:09 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
haha en je zegt niks over het woordje nigger ben je een kkracist of zo
Carnavalquote:
Engels en Fins vind ik inderdaad prima, dat versta ik. En daarbij heb ik het over nederlanders. Jongens zoals jij, die gewoon nederlanders zijn met een andere afkomst. In nederland praat je maar lekker nederlands, ik vind dat het zelfs strafbaar moet wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:57 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Edit als iemand een niet-westerse taal spreekt. Als iemand Engels praat heb je er geen problemen mee
Jij drijft over manquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Engels en Fins vind ik inderdaad prima, dat versta ik. En daarbij heb ik het over nederlanders. Jongens zoals jij, die gewoon nederlanders zijn met een andere afkomst. In nederland praat je maar lekker nederlands, ik vind dat het zelfs strafbaar moet worden
pride of the SOUTH zegt genoeg over je vieze koekoeksclan mongoolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Maar jij bent wel een kansloos kneusje
dus stel, ik kan geen frans en een franse nederlander praat frans. Dan mag het wel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Engels en Fins vind ik inderdaad prima, dat versta ik. En daarbij heb ik het over nederlanders. Jongens zoals jij, die gewoon nederlanders zijn met een andere afkomst. In nederland praat je maar lekker nederlands, ik vind dat het zelfs strafbaar moet worden
Neem een koude douche ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:12 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
pride of the SOUTH zegt genoeg over je vieze koekoeksclan mongool
450-1 dan. Hulde!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:11 schreef strakkeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje onderzoek plegen kan geen kwaad voordat je zomaar dingen gaat lopen roepen.
Misschien wel, maar het is gewoon zo. Ik sta dagelijks in de metro van rotterdam, er staan knulletjes van 14 die onderling hun eigen taal praten. Het enige nederlands wat ze zeggen is "kanker land" en "kanker nederlanders". Die cultuur gaat mij te veel overheersen.quote:
Ik blijf er bij: Voor je andere mensen lastig gaat vallen met kanker: eerst een paar seizoenen over mijn lijk van BNN kijken. Staan allemaal op het internet. Zou verplichte kost op scholen moeten worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is gewoon zo. Ik sta dagelijks in de metro van rotterdam, er staan knulletjes van 14 die onderling hun eigen taal praten. Het enige nederlands wat ze zeggen is "kanker land" en "kanker nederlanders". Die cultuur gaat mij te veel overheersen.
Dat ben ik met je eens...maar dat is de leeftijd, en die kindjes zijn niet maatgevend voor een hele hoop allochtonen. Te makkelijk om alles maar over een kam te scheren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is gewoon zo. Ik sta dagelijks in de metro van rotterdam, er staan knulletjes van 14 die onderling hun eigen taal praten. Het enige nederlands wat ze zeggen is "kanker land" en "kanker nederlanders". Die cultuur gaat mij te veel overheersen.
Voor het eerst in 90 jaarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:11 schreef strakkeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje onderzoek plegen kan geen kwaad voordat je zomaar dingen gaat lopen roepen.
(kk kaasjes, of boerenkool)word meestal gebruikt. maar ik vind toch dat iederen met elkaar zijn eigen taal mag praten. Westers of niet westers.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nog even over Constantinopel. Die stad heeft een rijke christelijke traditie. Lange tijd het 'Rome van het oosten' geweest omdat de orthodoxe kerk er gezeteld was.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:11 schreef strakkeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En omdat het de hoofdstad was van het Oostelijke Romeinse Rijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:21 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Nog even over Constantinopel. Die stad heeft een rijke christelijke traditie. Lange tijd het 'Rome van het oosten' geweest omdat de orthodoxe kerk er gezeteld was.
Ik geef alleen aan wat ik hoor he... Ik vind het zelf ook niet kunnen..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik blijf er bij: Voor je andere mensen lastig gaat vallen met kanker: eerst een paar seizoenen over mijn lijk van BNN kijken. Staan allemaal op het internet. Zou verplichte kost op scholen moeten worden.
Dat is inderdaad de leeftijd. Maar dit zijn de gasten die op hun 16e iemand half dood slaan met een groepje, en op hun 18e een juwelier overvallen met een pistool. De jongens van "het straatleven"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens...maar dat is de leeftijd, en die kindjes zijn niet maatgevend voor een hele hoop allochtonen. Te makkelijk om alles maar over een kam te scheren.
Een aantal van die kiddo's wel ja. Ook niet allemaal natuurlijk...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:24 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de leeftijd. Maar dit zijn de gasten die op hun 16e iemand half dood slaan met een groepje, en op hun 18e een juwelier overvallen met een pistool. De jongens van "het straatleven"
Jongen jij geeft aan dat er nooit een kerk kan worden gebouwd ik geef je een voorbeeld en dan zeg je dit. Met jou kun je dus echt geen discussie voerenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor het eerst in 90 jaar! Laten we hier ook maar om de 90 jaar een Moskee bouwen dan ipv om de om de 5 jaar. Bovendien is er groen licht gegeven en ben ik benieuwd waar het komt en of het ophef gaat veroorzaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |