RedCats spannende stedentochtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:39 schreef timmmmm het volgende:
Vroeger toen ik lief en klein was speelde ik redcat en freddie fish. kan de dat niet ergens vandaag toveren?
Dungeon Keeper voor een kind van acht.quote:
Zo bloederig is dat niet, en is af en toe best grappig nog.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dungeon Keeper voor een kind van acht.
Spel is M rated.
Jij vind het verstandig om een kind van acht dingen te leren omtrent het torturen van wezens?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zo bloederig is dat niet, en is af en toe best grappig nog.
Ik ben er mee opgegroeid, en ook goed terecht gekomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij vind het verstandig om een kind van acht dingen te leren omtrent het torturen van wezens?
Kan je 'm net zo goed Carmageddon laten spelen.
Je post op FOK! en dan met droge ogen beweren dat je goed terecht bent gekomen??quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgegroeid, en ook goed terecht gekomen.
Sterker nog, ik speelde nog eerder carmageddon dan dungeon keeper
Ik rijd in ieder geval geen mensen dood, terwijl ik ondertussen de scores bijhoud door middel van mijn boordcomputer en roep ondertussen ook niet "SPLATTERBONUS" uit het raamquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je post op FOK! en dan met droge ogen beweren dat je goed terecht bent gekomen??![]()
Ben ik dan de enige die dat doet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik rijd in ieder geval geen mensen dood, terwijl ik ondertussen de scores bijhoud door middel van mijn boordcomputer en roep ondertussen ook niet "SPLATTERBONUS" uit het raam
Denk het, komt bij mij voornamelijk dat ik geen auto met boordcomputer heb hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die dat doet?
Hm, The Sims zou misschien wel wat zijn. RCT ook misschien wel ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:43 schreef Quantic het volgende:
Rollercoaster TycoonTijdloos en voor elke leeftijd geschikt.
En... misschien The Sims?
We hebben hier Spongebob The Movie (game) liggen, maar dat soort adventures zijn dus niet te doen in het engels.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:43 schreef Tijn het volgende:
Je moet 'm juist in het Engels laten spelen, daar leert-ie nog wat van.
Heb je een internetverbinding voor nodig geloof ik. De legale wel iigquote:
Dat het niet lukt om het uit te spelen of überhaupt ver te komen, wil niet zeggen dat het niet leuk en leerzaam is om ermee bezig te zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
We hebben hier Spongebob The Movie (game) liggen, maar dat soort adventures zijn dus niet te doen in het engels.
Eenmalig (En na elke update.. Maar updaten is niet verplicht.). Je kan het ook op een andere computer downloaden en overzetten. evt. En daarna gewoon singleplayer spelen door op "Play offline te drukken"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:25 schreef Cryothic het volgende:
Heb je een internetverbinding voor nodig geloof ik. De legale wel iig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |