Ik zal zelf even de stoute schoenen aantrekken en de aftrap geven..
-----
Geweldige dag gisteren. Ali en Ferdi blijken elkaar eindelijk te hebben gevonden. Bespraken in het openbaar het diep uitlikken van het behaarde anaalgat van Ali, zonder enige vorm van schaamte. Het moest wel diep met de tong (zonder prostaatstimulatie is er niets aan), maar Ferdi dacht die taak wel te kunnen klussen en sommeerde Ali zijn immense rectum dan maar te ontbloten. Je zag 'm al likkebaarden.
Scheen op dat moment nog een ruzie aan de gang te zijn ook trouwens, maar heb daar niet zoveel van meegekregen.
Trouwens, Ferdi praat alsof er nog een stukje ontlasting van zijn vorige slachtoffer aan het huigje hangt. Resultaat is een bekakte erwww waar kinderen voor kinderen een moord voor zouden doen.
Leo's pogingen zijn leuter in Jolanda te begraven zijn ook de moeite van het bekijken waard trouwens. Die jongen zit me een partij de begrijpende vaderfiguur uit te hangen dat wil je niet weten. Lult met alle winden van de dames mee en probeert daar een diepe, begripvolle blik bij te projecteren. Doet me op sommige momenten denken aan nasty nick. Gaat meteen voor Jolanda uitzoeken of mensen op haar mogen stemmen, na zijn pogingen Jolanda te doen inzien dat er voor haar eigenlijk totaal geen uitdaging aan Big Brother zit. Doet dit in laag tempo, want de leuter heeft er nog niet ingehangen, en dat moet toch nog wel even gaan gebeuren. Zeer aandoenlijk om te zien, het moet gezegd. Lag gisteravond nog even theelepeltjes te zijn met Jolanda, maar wegens een schijnbare erectiestoornis kapte hij zijn poging tot copuleren af en verliet met de immer slappe staart tussen de benen het liefdesnestje. Sneu.
Bianc ontpopt zich trouwens als een ware Führer. Heeft iets te lang bij de marine gezeten en zou het liefst de zweep eroverheen halen bij een aantal bewoners.
"Koos, ouwe lamlul ! Doorzetten ! Ben je een man of een muis ?!? Je bent toch geen mietje ?!?"
Ik zie het zo voor me. Een diep bezwete bejaarde met een pratend kutje om z'n mond die door een manwijf wordt gedwongen tot het rennen van 100 rondjes in de tuin, of in ieder geval tot zijn heup het begeeft.
"Wat nou je heup is uit de kom ? Do I look like I care ? Opstaan en doorbijten !"
Ondertussen vraagt ze zich af waarom juist zij, de Fidel Castro van het BB huis, genomineerd is. Dat kán toch helemaal niet ? Muiterij is het !
Ach, ik steek nog maar eens een peuk op in afwachting van wat vandaag ons gaat brengen.
Gegroet.
Nieuwe ronde
Nieuwe ronde nieuwe kansen voor de nieuwe bewoners , zullen we maar zeggen. Nu we meer dan een week onderweg zijn moet ik zeggen dat het programma mij blijft boeien , alleen niet meer zo als de eerste keer . Wat ik toen vanwege alle commotie toch ook een beetje zag als een expiriment/proefproject is nu verworden tot een gewoon tv-programma , natuurlijk wel weer met de internet toevoeging , wat helaas WEER niet 7 dagen per week 24 uur per dag betekend.
Het zal wel nooit meer hetzelfde worden als de eerste BB, je kon het eerst al bij de bus zien , waar de eerste lichting BBB'ers (bekende big brother) wannabees tevoorschijn kwam en nu bij bb2 ook wel weer veel wannabee real life soapsterren.
Wel ben ik wel weer benieuwd in welke richting de redactie het programma nu weer gaat sturen. Waar er bij de eerste BB werd gezegd dat er zorvuldig en streng was geselecteerd , lijkt nu zombie van de tonnekreek volledig de vrije hand gekregen te hebben. Ik blijf hummie maar even zombie , de door mij haar toegewezen bijnaam , noemen omdat ik hooop dat ze ook wel eens op fok leest en zelfs dit stukje onderhanden krijgt. Ik ben hiermee misschien een beetje te pretentieus in mijn gedachten , maar ik wil haar hier namelijk een beetje hetzelfde bekropen gevoel van geven , dat mensen moeten hebben die door de roddelpers achtervolgd worden , dat je plots in iedereen een roddeljournalist ziet. Want ja zombie , ik ben die jongen die je altijd goedlachs en vriendelijk goedendag zegt bij de albert heijn aan het sierplein
Ja af en toe neemt bij mij de fantasie het over van de werkelijkheid (daar moet je trouwens mee oppassen).
Maar goed zombie lijkt dus eigenhandig een paar roddelkampioenen te hebben uitgekozen , met veels te grote ego's om in dat kleine huisje plaats te nemen. Ook lijken het alles op je zelf betrekken en persoonlijk opvatten een pre te zijn geweest bij de selectie. En dat kan toch al snel wat minder saaie beelden opleveren dan BB1.
even een rondje bewoners
Desiree , de verbeterde versie van de auping , nu nog slijtvaster , kan daardoor intensiever gebruikt worden , zelfs door meerdere personen tegelijk. Ze vertelde erin te zijn gegaan als een beetje laatste desperate kans om aan een nieuwe kennissen kring te komen , ze had namelijk al haar vorige kenissen al opgebruikt en was naarstig op zoek naar een lading verse mannen.
Annet dit is toch even een verhaal apart zei doet mij namelijk wel zo sterk aan iemand denken , dat ik een sterk vermoeden heb dat zei niet degene is waar ze zich voor uitgeeft.
Ga maar na dat gezicht , die mimmiek , die neus , haar stem en accent dit kan toch geen toeval zijn dit is renee eikelkamp in drag. Renee is altijd wel in voor een geintje , ik ben alleen benieuwd wanneer hij ontmaskerd gaat worden , waarschijnlijk is deze eer voor leo die ,na door alle andere dames te zijn afgewezen een poging doet om annet te versieren. Ben nu al benieuwd hoe hij op deze "verrasing" zal reageren.
Leo het prototype van de snelle en vooral gladde zakenman.
Heeft het , zo dacht hij , al helemaal voor elkaar , want als leo ergens voor gaat dan gaat ie er ook helemaal voor. Zo heeft hij voordat hij BB introk al zijn kapitaal (heeft hier zelfs zijn motor en een paar auto's voor verkocht) geinvesteerd in allerlei leo merchendising. Hij heeft ook goed gekeken naar de vorige BB en concludeerde dat er natuurlijk ook weer een paar (honderdduizend) politiek correcte t-shirts tegen aan gegooid moesten worden om de harten van de kijkers te winnen.
Helaas (voor leo) zullen de kijkers al heel snel genoeg van zijn geslijm krijgen , zodat leo tot in lengte van dagen deze shirts op de zwarte markt in beverwijk en allerlei andere achteraf gelegen rommelmarkten zal moeten proberen te slijten.
En dan natuurlijk het geval apart Mohammed "darius" ali ALIas ali bla bla.
Nadat ik hem voor het eerst zag begreep ik meteen waar al de extra hekken (die zelfs onder stroom schijnen te staan) voor nodig waren.
Dat is namelijk niet om de omstanders buiten te houden , maar zijn daar geplaats , nu ali er eenmaal inzit , om de overige bewoners binnen te houden.
Ik hoop voor veronica dat ze geen fiereljeppen over het vijvertje als weekopdracht hebben , want geheid dat er dan een paar pogingen gedaan gaan worden om regelrecht over het hek te fiereljeppen.
Ali doet me trouwens sterk denken aan de echte rude boy , ga maar na, als hij niet zingt dan geeft hij wel een van zijn raps te horen, zo een beetje hetzelfde postuur en extra opgefokt en (zo mogelijk) nog emotioneler nu het zo tegenzit met de zang carriere. Het zouden broers kunnen zijn.
Vele vragen zich af waar die ali nu toch mee bezig is , zijn gedrag kan immers alleen maar tot gevolg hebben dat hij steeds meer afstand schept tot de groep. Maar ik denk hem door te hebben , hij doet dit express want ijdel als hij is zou hij het liefst de hele tijd tegen zin medebewoners vertellen dat deze niet de hele tijd door het beeld moeten lopen als de cameras op hem zijn gericht. Maar omdat dit wel eens verkeerd opgevat kan worden (hij word immers altijd verkeerd begrepen) , probeerd hij dus doelbewust een afstand tussen hem en de andere te scheppen zodat de cameras vrij spel hebben als deze hem willen filmen.
Jolanda profileerde haarzelf als een gekke meid die wel van een uitdaging houdt. Ook zou ze exhibitionistisch zijn aangelegt , maar dat blijkt mee te vallen want nu ze daarvoor in het ultieme programma is terrecht gekomen heeft ze er al snel genoeg van. Of zou heeft dat soms met haar drang naar uitdagingen te maken hebben? Zoiets van erin gaan lijkt het me wel een uitdaging , eenmaal erin vindt ze eruitgaan alweer een uitdaging , maar als ze dan voorzichtig in de dagboek kamer te kennen heeft gegeven dat ze eruit wil dan is het toch weer een uitdaging om te blijven enz. Waarschijnlijk zal ze uiteindelijk toch wel de ultieme uitdaging aangaan , namelijk uit het huis gaan en dan maar weer proberen er in terug te komen.
Dit is geen gezonde drang naar uitdagingen meer , maar dat is gewoon niet weten wat je wil ,pure onzekerheid.
Dan hebben we ook nog het liefe kleine meisje kim , die zich tot nu toe aardig staande weet te houden. Toen ik haar namelijk voor het eerst zag , dacht ik meteen aan het type anouk....na een paar dagen al huilend van heimwee naar huis willen.
Wat ik wel sterk van haar vond is dat ze niet medeed aan de hype rond het nomineren , voor haar hoord dat gewoon bij het spelletje. Ik hou wel van die nuchterheid , ben alleen wel bang dat het bij haar meer na-iviteit is dan dat dit nuchterheid betreft.
We zullen zien.
Gelijk maar door met georgie , kan ik kort over zijn , heb ik nog te weinig van gezien , dus heb ik nog niet echt een oordeel over. Wel een vooroordeel natuurlijk en dat houdt in dat ik een hekel heb aan dat soort types.
Over hieke en bianca kan ik ook kort zijn , daar heb ik ook nog maar weinig van gezien (terwijl een van hun zich tot nu toe toch , letterlijk , het meest heeft bloot gegeven). Ik heb van hun zelfs zo weinig gezien dat ik ze nog steeds door elkaar haal. Maar eentje van hun schijnt nogal dominant over te komen en daar hebben een paar andere weer problemen mee , nou die erin houden zou ik zeggen.
Gelijk maar door met koos waar ik ook kort over kan zijn, een beetje slechte poging om een ouder , vaderlijk figuur , type ruud erin te stoppen , alleen was ruud's aansprekende punt dat hij zo naief was , zo erg zelfs dat het erg moeilijk gaat worden om weer zo een type te vinden , of overschat ik de nederlandse "oudere jongere" nu wel heel erg?
Het begon nog zo goed met zijn opmerking dat hij de truckers aan een beter imago probeerde te helpen , juist op het moment dat heel (in de file staand) nederland de truckers verafschuwde.
Ook over ferdi kom ik nog niet veel verder dan een vooroordeel , juist ja ook weer een typ waar ik niks van moet hebben.
Heeft wel een heel grote aardappel in de keel , iets waar desiree wel van houdt en daarom ook constant met haar tong tegenaan te likken in een poging hier maar wat van te proeven.
Dan houden we alleen nog robin over , die een paar zeer goede imitaties in zijn mars heeft en dan ben je bij mij al gauw de favoriet. Er zouden geruchten zijn als zou hij nog maagd zijn. Dit lijkt mij zeer sterk , hij zit namelijk nog zo vol met extra hormonen toegediend tijden zijn amateur wielrencarriere dat als hij "het" nog nooit gedaan zou hebben al lang ontploft zou zijn. Je kan namelijk zien , als je goed kijkt , dat dit lopend testosteronvat in deze paar dagen zonder sex al aardig aan het opzwellen is.
Het is ook niet voor niks dat je bij het wielrennen , bij de finish van die mooie ronde missen hebt lopen , onder invloed van al deze hormoonprepparaten is dit namelijk nog het enigste middel om de renners aan het fietsen te krijgen.
Zo op het eerste gezicht lijkt robin ook wel een van de na-ievelingen die in het huis rondlopen , maar ik kan mij hier erg in vergissen , voor hetzelfde geld is hij bezig met de stemmen van de andere bewoners aan het bestuderen , zodat hij deze ook kan immiteren en zo voor de grootse ruzies kan gaan zorgen door zich met zijn stem voor een andere bewoner uit te geven.
Dan wil ik het ook nog even over ester duller hebben , dachten velen dat een dommer figuur dan dapne niet te vinden zou zijn , hebben ze met ester toch erg hun best gedaan en zijn er , volgens mij , nog in geslaagd ook.
Ik denk dat het ongeveer zo moet zijn gegaan bij een van de redactie vergaderingen , "ester zou jij nog even een item willen maken over "die" van die kutkippen" (hiermee natuurlijk doelend op sabine) maar ester begreep dit niet helemaal en is enthousiast een vrij lang item gaan maken over de kippen van BB1 , hierbij heeft ze haar hele zoektocht vastgelegt , waar bij ze zo een beetje alle kippen in barneveld heeft geinterviewd ??!
Ik kan mij namelijk met alle wil van de wereld niet indenken dat waarmee ze terugkwam de bedoeling was geweest , moet toch voor wat hilarische momenten op de redactie hebben gezorgt.
Nou dat waren ze allemaal , op naar de volgende ronde en dat betekend weer dat er een uitmoet.
Ik denk dat alle truckers koos gaan steunen maar of dit op zal wegen tegen alle stemmers die de file-veroorzakers nog niet zijn vergeten valt moeilijk in te schatten.
Hieke was genomineerd omdat ze zo dominant zou zijn dacht ik , nou dat geeft spanningen en daar zijn de kijkers niet vies van (hoop ik) en daarom zal zij er ook wel niet snel uitgaan.
En ja , ali die moet er gewoon in blijven , zijn gedrag doet me erg denken aan seki van de bus , die was ook zo dominant en wist ook al snel hoe iedereen in elkaar stak en begon iedereen daarom de les te lezen. Seki was in die tijd de populairste , dus er zijn zeker bellers die dit soort types erin wel houden , tel daar zijn 5000 vrienden , alle zwervers (die tegenwoordig ook een mobieltje schijnen te hebben) en alle nederlandse perzen bij op en hij heeft zelfs kans om te winnen. Als alles eerlijk gaat natuurlijk , want we hebben bij de bus kunnen zien hoe endemol dit soort types eruitwerkt als zei hier genoeg van hebben.
Blijft over ferdie dan zal hij het dus moeten worden , en ik zou hier niet rouwig om zijn.
We zullen zien...
[Dit bericht is gewijzigd door PC eend op 23-09-2000 18:36]
Pc Eend gebruikt wat langere zinnen en is daardoor wat vlotter te lezen.
O.k. mijn reactie dus. De inhoud van jullie verhaaltjes maakt mij geen ene hol uit , Big Brother probeer ik als programma totaal te negeren (op tv) , alleen het forum nog wat volgen af en toe vanwege het hoge "nutteloos" gehalte. 's Kijken wie het allemaal nog volhoudt tot het einde.
Beau was trouwens ontzettend onder de indruk van zijn eigen vragen. Bij elke vraag streek hij zich tevreden door zijn coupe d'orkaan, zichtbaar trots op zijn eigen intelligentie. Chapeau voor Beau. Morgen in BB: Hoe Beau leert een woord van meer dan twee lettergrepen te vormen. Kijkt allen !
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 24-09-2000 00:40]
Eigenlijk zijn deze forumbeheerders te vergelijken met de BB-Bewoners als je 't goed bekijkt.
Zit er ook maar íemand in het BB-huis die NIET hoopt door zijn of haar aanwezigheid er zelf beter van de worden ? Zelfs mijn persoonlijke moppie in het huis, Kim Röben (ik kan ook op mijn nieuwe toetsenbord de o met puntjes nog prima vinden), heeft waarschijnlijk wel visioenen van toekomstige faam. Ongeveer zoals bovengenoemde forumbeheerders visioenen hebben van het krijgen van bezoekers anders dan zichzelf.
Waar zij zichzelf schuldig maken aan hedendaags voyeurisme, nemen zij het anderen kwalijk ditzelfde te doen. Maar the plot thickens...
Dezelfde mensen die vorig jaar op (en ik noem maar een willekeurig voorbeeld) dit forum in een lampje dat plotseling uitging manipulaties zagen tot en met, zijn nu degenen die het maar onzin vinden om Veronica aan te vallen op hun manipulaties. Er komen zomaar wat dingen in me op hier, en één ervan is; "Wat hebben ze nodig van Veronica ?" Een tweede is: "Hoe bruin is nou precies de rechterarm van die beheerders en tot hoever heeft 'ie erin gezeten ?"
De vileine houding ten opzichte van andere forums op het internet, en dan vooral de beter lopenden, siert dat soort forumbeheerders niet, temeer omdat het ook nog eens komt na een poging van ondergetekende om de strijdbijl nou eens te begraven. Ach ja, hoe ze ook schreeuwen en zichzelf er hopeloos van proberen te overtuigen dat ze ECHT wel bezoekers hebben, wij hier op FOK! kunnen nog altijd gewoon onze duim tegen de neus zetten en onze tong uitsteken.
Succes...
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 24-09-2000 00:09]
quote:Ik vond dit stukje wel duidelijk en goed te lezen..
Op 23 september 2000 21:44 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik vind de "Doordevil" stijl die Danny gebruikt heel vermoeiend lezen. Veel korte zinnen en dus een heleboel punten in het verhaal.Pc Eend gebruikt wat langere zinnen en is daardoor wat vlotter te lezen.
O.k. mijn reactie dus. De inhoud van jullie verhaaltjes maakt mij geen ene hol uit , Big Brother probeer ik als programma totaal te negeren (op tv) , alleen het forum nog wat volgen af en toe vanwege het hoge "nutteloos" gehalte. 's Kijken wie het allemaal nog volhoudt tot het einde.
------------------
Beetje lullig en goedkoop je laatste stukje Danny .
quote:Ga eens even daar kijken.. Staat een leuk stukje. Forumtitel, topictitel en poster zijn subtiel verwerkt in bovenstaande tekst. Vooral alinea 1 op dat forum is verhelderend. Als zij niet bereid blijken de strijdbijl te begraven en steeds maar weer tegen ons aan lopen te schoppen (dit is bij lange na niet de eerste keer), dan houdt het op een gegeven moment op.
Op 24 september 2000 00:06 schreef minke het volgende:Beetje lullig en goedkoop je laatste stukje Danny .
Ik heb hun steken onder water lang genoeg genegeerd en heb lang genoeg stilzwijgend geaccepteerd wat ze allemaal over ons riepen, maar als ze het 'intellectueel' vinden om over de rug van FOK! hun stukjes te moeten schrijven dan kan ik er ook nog wel een paar.
Wie kaatst...
Geinig is dat toch Eelco, dat je nog steeds een zwakke plek weet te raken op fok! (ik weet niet welke zwakke plek, maar op een op andere manier wordt er altijd zo op jou gereageerd daar). Verder ben ik het met bovenstaande eens dat het fijn is dat de forums onderling weer gezellig met elkaar kunnen gaan. Mooie Doordevilliaanse beschouwing op BB!
Ik heb even gekeken
Heb ik destijds niet eens op gereageerd, maar was nou niet echt flatterend tov FOK!
Heb er nooit op gereageerd. Zijn nog meer voorbeelden hoor, maar die mag je allemaal zelf zoeken.
Heb er toen niet op gereageerd en totaal niet op gereageerd. Heb het lang geaccepteerd en ben lang stil gebleven. Heb ondanks dat dus nog eens aangegeven dat wat mij betreft de strijdbijl maar eens begraven moet worden, maar als er dan gisteravond nog eens een sneer naar ons toe komt dan houdt 't voor mij gewoon op..
quote:Ik doelde meer op dit stukkie:
Op 24 september 2000 00:16 schreef minke het volgende:
Door Phileine op woensdag 20 september 2000 - 14:59Geinig is dat toch Eelco, dat je nog steeds een zwakke plek weet te raken op fok! (ik weet niet welke zwakke plek, maar op een op andere manier wordt er altijd zo op jou gereageerd daar). Verder ben ik het met bovenstaande eens dat het fijn is dat de forums onderling weer gezellig met elkaar kunnen gaan. Mooie Doordevilliaanse beschouwing op BB!
Ik heb even gekeken
Door Phileine op vrijdag 22 september 2000 - 23:24
De BB-tradities van vorig jaar beginnen steeds meer terug te komen. Veronica heeft haar forum weer moeten sluiten, wegens het treurige niveau van de reacties. Op de andere forums wordt er wanhopig geprobeerd om Veronica complotten, manipulatie en vooral leugens in de schoenen te schuiven; dat deed het vorig jaar ook zo leuk. Grote verontwaardiging over de volgorde waarin de nominaties uitgezonden werden, regelrechte manipulatie! Hebben we ons allemaal een half uur lang verschrikkelijk zitten opwinden omdat we dachten dat Ali niet genomineerd zou worden, aanklagen die lui!
(bron: Gesprek van de Dag)
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 24-09-2000 00:22]
Er is gewoon iemand die voorheen zelf ook manipulatie zag en daar nu van terugkomt, zoals ik het lees. Mensen mogen hun mening toch veranderen?
Maargoed, dat neemt niet weg dat ik Danny's stukje wel met grote ogen en veel lol heb gelezen...
The plot thickens..
De BB-tradities van vorig jaar beginnen steeds meer terug te komen. Veronica heeft haar forum weer moeten sluiten, wegens het treurige niveau van de reacties. Op de andere forums wordt er wanhopig geprobeerd om Veronica complotten, manipulatie en vooral leugens in de schoenen te schuiven; dat deed het vorig jaar ook zo leuk. Grote verontwaardiging over de volgorde waarin de nominaties uitgezonden werden, regelrechte manipulatie! Hebben we ons allemaal een half uur lang verschrikkelijk zitten opwinden omdat we dachten dat Ali niet genomineerd zou worden, aanklagen die lui!
Over Ali kan ik dagenlang blijven schrijven, die man moeten ze een eigen comedy-serie geven. Wij zitten hier thuis elke avond in onze broek te pissen van het lachen om zijn opmerkingen. ‘Ik heb een verkeerde inschattingsfout gemaakt’, vertelde hij geëmotioneerd in de dagboekkamer. Persoonlijk vond ik het een van zijn beste inschattingsfouten tot nu toe, maar dat zal aan mij liggen. Had hij trouwens de regie ook een mooie stunt geleverd door Hieke te nomineren, vertelde hij glunderend, deze jongen kan heel verrassend uit de hoek komen hoor, let op mijn woorden. Opvallend ook dat andere bewoners zijn manier van monologen over beginnen te nemen, zoals bij het gesprek van Desiree en Robin in de badkamer ‘ja weet je, dan heb ik echt zoiets van, ik wist het al de eerste dag ja echt waar de eerste dag vond ik het al en dan moet je net mij hebben… blablabla.’ Laat in godsnaam Ali er snel uitgestemd worden, anders zitten we straks alleen nog maar naar solipsistisch orerende deelnemers te luisteren, die nu en dan in huilen uitbarsten omdat kippen in een legbatterij het ook heel slecht hebben.
Ijzersterk vond ik Koos vanavond. Het lijkt sowieso of die een stuk beter in zijn vel zit, hij krijgt iets schalks over zich en dat staat hem wel. Prachtig gesprek tussen hem en Ali, waar onze mensenlievende zanger een koekje van eigen deeg kreeg. Koos had goed opgelet en kon ook het truukje van gewoon voet bij stuk houden en twintig keer dezelfde zin herhalen. Je zag aan zijn ogen dat hij er geweldig veel lol in had. Prachtig opgebouwd verhaal over 12 vrienden en toen was er één de lul, en toen nog één… soort tien kleine negertjes effect.
Ik vrees alleen dat het komt door het contrast met Ali dat Koos opeens meer niet zo’n vreselijke betweter lijkt, zodra die eruit is zullen er wel weer tenenkrommende niet-discrimerende intelligente statements over de politiek komen. Wijselijk houdt Koos daar nu zijn mond over, voor je het weet wordt het tegen je gebruikt en nagelt der Darius je als kapitalist aan de schandpaal.
Iemand anders die de laatste dagen goed uit de verf komt vind ik Kim. Pittige meid, die zich niet zomaar in de rol van het kleine meisje laat duwen. Een waardige gesprekspartner lijkt me, en iemand om rekening mee te houden. Op bepaalde momenten behoorlijk vastberaden aanwezig, juist door haar doorgaans terughoudende opstelling maakt het meestal veel indruk als ze besluit om haar mening te geven. De enigen die haar nog steeds niet helemaal serieus schijnen te nemen zijn Leo en Annet; iets dergelijks gaf Kim ook zelf aan bij haar motivatie om die twee te nomineren. Zij is ook de enige die niet om de boel heendraait maar zegt simpel ‘ik zie nomineren als een deel van het spelletje’. Kim lijkt me iemand die -om met Ali te spreken- haar mening meent.
Leo zou er verstandig aan doen zich langzamerhand ook eens op de mannen te gaan concentreren, straalt nu iets teveel uit dat hij elke week de Viva leest en wil dolgraag bewijzen dat hij heel goed is in zoeken naar de G –en andere lekkere plekjes. Bovendien zit hij er een beetje naast, de softe begrijpende man die kan huilen om een te vroeg gestorven torretje is alweer een beetje uit. Wij vrouwen willen weer macho’s, niet van die geitenwollen sukkels die bereid zijn om een postnatale depressie te krijgen, als dat nodig is om begrijpend over te komen. Overigens, zou hij het nou al weten van die sleutel die op de eerste avond uit de vijver is gevist? Ik begon er al eerder over, maar zit nog steeds elke aflevering vol spanning te wachten op de emotionele bekentenis van Ferdi en Ali. De laatste in tranen dat hij het niet zo bedoeld had, maar dat hij voor zijn broertjes en zusjes met liefde door de vijver baggert, zo is hij namelijk, en het kon hem heel niet schelen dat zijn tenen bevroren en dat hij daarna een blaasontsteking had opgelopen. Lijkt me een leuke scène worden.
Enfin, ik verwacht volgende week geen verrassingen, het lijkt me dat het nederlands publiek vindt dat ze na een week Ali door en door kent en dat de irritatiegrens ver is overschreden. Het zal wel een opluchting zijn; als dat karikatuur verdwenen is denk ik dat BB pas eigenlijk ècht kan beginnen.
Na te lezen op: http://www.gesprekvandedag.nl/gvd-bin/show.cgi?3404/3473
[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno op 24-09-2000 01:02]
Ik weet het ik kan niet zo goed schrijven, maar als ik niet over de kippen schrijf doet niemand het.
Manipulaties gaan verder dan je denkt ! (insert x-files tune here)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |