Bij iedere relatie dooft de vlam van het begin na een tijdje wel. Dat staat los van leeftijd, denk ik. En als je echt los van hem wilt komen, lukt dat met de tijd wel en vind je ook weer een ander. Dat is nu mss moeilijk voor te stellen maar het is echt zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:49 schreef Miss.X het volgende:
Ik heb twee jaar geleden een man ontmoet in een sportschool. Sindsdien hebben we bijna elke dag gebeld, gesms't, gepraat en afgesproken. Het is allemaal heel leuk, er is enkel 1 maar...
Hij is 42 en ik ben 23. Ik val altijd op ouder, kan er blijkbaar beter mijn ei bij kwijt.
Hij is aardig, begripvol en zoveel meer. Maar ik weet dat hij meer wilt dan alleen vriendschap alhoewel hij hier eerst wel vrede mee had. We hebben daarom een break genomen. Ik merk dat ik elke man in mijn omgeving met hem ga vergelijken, dan komt uiteraard niemand in zijn buurt. Ik mis hem gewoon. Weet niet zo goed wat ik nu moet doen.
Tijdens ons contact voelde ik me hemels, ik had een oudere vriend die goed voor me was, mijn zelfbeeld is beter geworden dankzij hem. We gingen altijd uit eten en naar de bios en noem het maar op. Dat klinkt allemaal heel leuk en je voelt je, althans ik dan, echt helemaal fantastisch. Maar ik ben bang dat als ik later wat ouder ben, ik er heel moeilijk mee kan krijgen... omdat ik daarna nooit meer dat gevoel van euforie terug krijg dat ik toen had. Het is daarna heel moeilijk om geluk te vinden bij een andere partner van je eigen leeftijd, omdat je constant op zoek bent daar die euforie uit die tijd..
K ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Nu is de hamvraag uiteraard; hebben jullie al gebatst?
Iets met spijkers en koppen!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Maar ik weet dat hij meer wilt dan alleen vriendschapquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Een oudere vent friendzonen en dan jezelf schuldig voelen. Classy TS.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:16 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Maar ik weet dat hij meer wilt dan alleen vriendschap
zal wel niet he .
Die man schept zeker bij zijn vrienden op dat hij een 'jong sletje' aan de haak heeft geslagenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:49 schreef Miss.X het volgende:
Ik heb twee jaar geleden een man ontmoet in een sportschool. Sindsdien hebben we bijna elke dag gebeld, gesms't, gepraat en afgesproken. Het is allemaal heel leuk, er is enkel 1 maar...
Hij is 42 en ik ben 23. Ik val altijd op ouder, kan er blijkbaar beter mijn ei bij kwijt.
Hij is aardig, begripvol en zoveel meer. Maar ik weet dat hij meer wilt dan alleen vriendschap alhoewel hij hier eerst wel vrede mee had. We hebben daarom een break genomen. Ik merk dat ik elke man in mijn omgeving met hem ga vergelijken, dan komt uiteraard niemand in zijn buurt. Ik mis hem gewoon. Weet niet zo goed wat ik nu moet doen.
Tijdens ons contact voelde ik me hemels, ik had een oudere vriend die goed voor me was, mijn zelfbeeld is beter geworden dankzij hem. We gingen altijd uit eten en naar de bios en noem het maar op. Dat klinkt allemaal heel leuk en je voelt je, althans ik dan, echt helemaal fantastisch. Maar ik ben bang dat als ik later wat ouder ben, ik er heel moeilijk mee kan krijgen... omdat ik daarna nooit meer dat gevoel van euforie terug krijg dat ik toen had. Het is daarna heel moeilijk om geluk te vinden bij een andere partner van je eigen leeftijd, omdat je constant op zoek bent daar die euforie uit die tijd..
Ja precies. Dus of verliefd zijn en er iets van maken, of die arme kerel niet meer een worst voor houden TS.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een oudere vent friendzonen en dan jezelf schuldig voelen. Classy TS.
Ik moest door omstandigheden sneller volwassen worden, vandaar dat ik anders in het leven sta dan veel leeftijdsgenoten. Niet dat die leeftijdsgenoten niet deugen, maar ik heb door eerstgenoemde reden sneller een klik met oudere mannen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:57 schreef B-FliP het volgende:
Waar je waarschijnlijk heel snel tegenaan zal lopen wat hij in de 19 jaar dat jullie verschillen allemaal gedaan en ervaren heeft, en waarschijnlijk nu geen behoefte meer aan heeft. Bedenk goed dat jij 19 jaar geleden 4 was, en denk aan alle dingen die je in je leven hebt meegemaakt waarvan je nu zoiets hebt van, dat was toen erg leuk, maar nu heb ik interesse in andere dingen. Je kan het een tijdje volhouden, maar op een gegeven mment komt de aap uit de mauw en ik heb meerdere relaties gezien die zo meerdere jaren geduurt hebben en de jongere persoon een heel stuk van de jongere 20-er jaren misloopt om daar later weer behoefte aan te hebben in een tijd dat dat eigenlijk voorbij is.
Het grootste probleem bij grote leeftijdsverschillen is dat je in een andere fase van je leven zit. Ik vraag me wel af wat precies de oorzaak is dat je je zo goed voelt met een man die wel flink wat ouder is, heb je daar wellicht zelf een antwoord op?
Is deze vraag relevant?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:53 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hij wat van Ralph Fiennes weg heeft?
Als het enige wat me te doen staat naar mijn hart luisteren is, was ik nog steeds bij hem. Hij vindt mij leuk en praatte al over een kind enz. Het probleem is; hoe ga ik deze man aan mijn ouders voorstellen? Mijn moeder is 45 jaar, vader is 47 jaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:58 schreef VaLkyRie het volgende:
Er lopen wat dingen door elkaar heen. Met name vriendschap en liefde. Wat is het nou? En als je verliefd op hem bent (en dat klinkt wel zo) waarom dan niet gewoon voor gaan? Ja er is een leeftijdsverschil, lekker belangrijk. Volgens mij zit je je eigen gevoel te ontkennen, iets met naar je hart luisteren enzo.
Het is me niet om de aandacht te doen, kan ook plaatsvervangende aandacht van anderen krijgenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:59 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Die man schept zeker bij zijn vrienden op dat hij een 'jong sletje' aan de haak heeft geslagen![]()
Ik denk dat je verliefd bent op de aandacht en niet persé op de persoon.
Niet meer!quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:27 schreef Miss.X het volgende:
Hij (...) praatte al over een kind enz.
Zo simpel zoals jij het verwoordt, is het niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:00 schreef right_turn het volgende:
Ga voor de liefde sukkelkind. Age is just a number. Maar als je de mening van je ouders en je zus belangrijker vindt dan je eigen mening, misschien ben je dan wel inderdaad niet volwassen genoeg voor hem!
Jaa, want nu al 73 mensen willen weten of jij en de 42-jarige man genueckt hebben. Dat is een cruciaal feit in de beeldvorming, anders kunnen we geen oordeel vellen. Plus daarbij natuurlijk, een beschrijving hoe het was, qua ervaring, dubbelop!quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Jaa, want nu al 73 mensen willen weten of jij en de 42-jarige man genueckt hebben. Dat is een cruciaal feit in de beeldvorming, anders kunnen we geen oordeel vellen. Plus daarbij natuurlijk, een beschrijving hoe het was, qua ervaring, dubbelop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |