En dat voor wat halfslappe foto's.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:02 schreef TrippleDistilled het volgende:
TS gaat even een paar weekjes van Fok! af.
Maakt niet uit, ik heb toch World of Warcraftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:02 schreef TrippleDistilled het volgende:
TS gaat even een paar weekjes van Fok! af.
open een klacht topic in KLBquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:04 schreef Fokker89 het volgende:
Ontiegelijk slecht waardeloos kuttopic trouwens
Downiequote:
Ja of misschien toch de foto van Sasha?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:03 schreef Tchock het volgende:
Ik weet niet zeker wat je een ban op gaat leveren, die aambeien of dit topic in zijn geheel. Maar tot ziens in elk geval.
Ben wel een autist, maar ik rol niet. Lachen wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:05 schreef TrippleDistilled het volgende:
TS heeft hier waarschijnlijk ook een paar uur lang op lopen broeden en zal nu wel als een ware autist al lachend door de kamer heen rollen. Wat heeft hij een lol.
1/10
Zo werkt dat dus niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:07 schreef Maax het volgende:
[..]
Ja of misschien toch de foto van Sasha?
Anderzijds valt natuurlijk ook te beargumenteren dat de aambeien foto slechts ter illustratie is, zodat jullie een duidelijk beeld hebben waarover ik praat.
Ik denk aan bokt, of viva.quote:
Aah, een connoisseurquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:09 schreef nattermann het volgende:
Zelden zo genoten van zo'n prachtige OP
Zou ze alle-2 doen. Je zou de OP ook als mailtje naar je provider kunnen sturenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:09 schreef Maax het volgende:
[..]
Ik denk aan bokt, of viva.
Paardenmeisjes en huisvrouwen![]()
Dankje, ik heb het gecorrigeerd.quote:
Mijn provider reageert niet op klachtenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ze alle-2 doen. Je zou de OP ook als mailtje naar je provider kunnen sturen
Ja, ze zijn geheeld, dat zei ik tochquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:11 schreef Tchock het volgende:
Trouwens. De foto van de 'aambeien' in de OP is helemaal niet van aambeien. Aambeien zijn gezwollen bloedvaten in de anus. Op de foto zijn huidflapjes te zien, restant van aambeien, die niet meer echt gezwollen zijn. Die noemen we 'marisken'. Overigens zijn er 30 vrouwen in Nederland die mariske heten, en dus hun naam delen met een geslonken huidflapje bij de anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |