Ik zeg t alleen omdat ik t aan het kijken ben einzquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
NIKS ZEGGEN OVER WIE IS DE MOL, IK HEB HET NOG NIET GEZIEN![]()
DIE ENE LAAT Z'N KONT ZIEN!quote:
Waarom niet in euro's? Nu loop jij de kans dat je wat misloopt door paypal koersen of ben je hoog gaan zitten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, is dit wat?
http://schagelnaartje.wordpress.com/2013/01/24/polishes-for-sale/
(Ja gewoon op mijn bazenblog)
Ja, ik kan er ook niet minder van maken, dat zijn de PostNL-prijzenquote:
Damnquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niet minder van maken, dat zijn de PostNL-prijzen
Die twins kan je nog wel meer voor vragen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, is dit wat?
http://schagelnaartje.wordpress.com/2013/01/24/polishes-for-sale/
(Ja gewoon op mijn bazenblog)
Nou, ik dacht dat ze zo hun eigen valuta kunnen gebruiken en het totaalbedrag kan ik dan omzetten in Euro's voor ze het overmaken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom niet in euro's? Nu loop jij de kans dat je wat misloopt door paypal koersen of ben je hoog gaan zitten?
Heb ik er twee van 1 reeks?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die twins kan je nog wel meer voor vragen.Vooral Thelma & Louise, want die horen bij elkaar.
Omslachtigquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat ze zo hun eigen valuta kunnen gebruiken en het totaalbedrag kan ik dan omzetten in Euro's voor ze het overmaken.
Ja lukt wel? Want ik heb net het potje gemeten en dan hou je 3 millimeter over voor verpakmateriaalquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en ik prop essence en catrice echt wel in een enveloppe hoor. Tot nu toe heeft dat altijd gepast in een bubbeltjesenveloppe, met extra bubbelplastic om het potje heen.
Ja? Amerikanen zijn niet bang voor enge valuta's?quote:
1 setje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik er twee van 1 reeks?
Wat denk jij dat ze ervoor willen geven dan?
Ja maar Amerikanenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze kunnen het toch zelf omrekenen? Moeten wij ook als we daar iets kopen.
Mij wel ja, haha.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja lukt wel? Want ik heb net het potje gemeten en dan hou je 3 millimeter over voor verpakmateriaal
Ok dan gok ik het er opquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
Weegschaal was eindelijk weer liev
Nog maar drie kilo en dan ben ik wederom obesitasvrij
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
Weegschaal was eindelijk weer liev
Nog maar drie kilo en dan ben ik wederom obesitasvrij
ERMAGERD HOE VOELDE HET HEB JE PSYSCHISCHE BIJSTAND NODIG?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:06 schreef PriemGirl het volgende:
MorgeuhOntbeten
Ermahgerd
[..]![]()
![]()
ERMAHGERD IK BESEF ME NET DAT HET NOG MAAR EEN 4-TAL MAANDEN IS WAJAAA
me so pwoudquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:06 schreef PriemGirl het volgende:
MorgeuhOntbeten
Ermahgerd
[..]![]()
![]()
ERMAHGERD IK BESEF ME NET DAT HET NOG MAAR EEN 4-TAL MAANDEN IS WAJAAA
neen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hebben jullie die swatches van de CG holo's gezien die ik gisteren postte? Die waren best teleurstellend
But of coursequote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:13 schreef PriemGirl het volgende:
@Schaar: Mag ik je engelse tekst even verbeteren?
Is ook een talentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
Maar niet iedereen kan swatchen. Ik heb blogs gezien waar ze zelfs de halo hues zonder holo op de foto kregen
Ik zal straks ff zoeken en likenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
But of course
Hoewel mijn bericht in de PAA al ergens in de riolen is beland volgens mij
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal straks ff zoeken en liken
kun je een linkje geven?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is ook een talent
Ik heb ook nog steeds hoop, maar deze waren wel bleh
Ik ben hem al aan het zoeken, het was een ander dan de foto hierbovenquote:
hmmm.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Flesjes links is CG 2nite, ter vergelijking voor de holo...
quote:All these polishes are up for sale:
Shipping
Shipping to countries outside of Europe:
envelope: ¤4,75 – ¤12,35 depending on weight
Package up to 2 kilogram without tracking: ¤18,05
Package up to 2 kilogram with tracking: ¤24,30
Shipping to countries in Europe:
Ask me, but it’s cheaper than outside Europe.
I am not responsable if an envelope or package gets lost in the mail or for extra costs due to customs. I will mark all as gift for ¤10,-
Payment
I will take payment through Paypal.
Polishes
All polishes are used a maximum of about 3 times. Most polishes are used once, some are BN
I will consider reducing the total price if you take in a lot of polishes (only shipped in package). Ask me, we might be able to work something out.
All regular Catrice: ¤3,-
All Essence without price: ¤2
Other prices are behind the name of the polish
Iemand heeft ze bij de gevonden voorwerpen gedropt?quote:
Neh beveiliger zei dat ie ze gevonden had precies waar ik om 8:10 wasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iemand heeft ze bij de gevonden voorwerpen gedropt?
ben je al onderweg?
Ermagerd wat een genante foutenquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd wat een genante fouten![]()
Ook echt "de total price "
Als ik zie wat ik hier heb gefabriceerd verbaasd het me niksquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik ze dinsdag ga halen, anders moet ik nu speciaal op en neer
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik ze dinsdag ga halen, anders moet ik nu speciaal op en neer
Owjah responsible iddquote:
Ik verdien best een emoslingerquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik verdien best een emoslinger
beekse bergen? Daar zitten weinig ijsberenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:32 schreef PriemGirl het volgende:
En idd die ijsbeer !! Wanneer gaan we naar de beekse bergen?
Ow kutquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beekse bergen? Daar zitten weinig ijsberen
Spees was in paniek omdat ze d'r Uggshandschoenen kwijt was en ze moest en zou vandaag nieuwe halen als ze niet gevonden waren op de Uni. En nu zijn ze gevonden, nu zit Spees te twijfelen of ze ze vandaag wel zal halenquote:
heeft ze iets belangrijks te doen of zit ze toch maar gewoon thuis te haken?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Spees was in paniek omdat ze d'r Uggshandschoenen kwijt was en ze moest en zou vandaag nieuwe halen als ze niet gevonden waren op de Uni. En nu zijn ze gevonden, nu zit Spees te twijfelen of ze ze vandaag wel zal halen.
Waarschijnlijk tegen een uur of 11 vanavond besluit Spees dat ze ze toch acuut wil hebben en dan kan het niet meer
Pehehehe spees en iets belangrijks doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft ze iets belangrijks te doen of zit ze toch maar gewoon thuis te haken?
ik wacht nog wat meer swatches af, ik vind ze nog best okquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gevonden
http://www.thesubtleshimmer.com/2013/01/china-glaze-hologlam.html
HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHquote:Tijdens de preek ziet de pastoor een vrouw zitten, die hoe langer hoe meer zit te huilen. Hij is ervan overtuigd dat iets in zijn preek haar diep moet hebben geraakt en hij is daar ontzettend blij om. Na de mis haast hij zich naar de vrouw toe en zegt:
- Mevrouw, zeg me alstublieft wat u zo getroffen heeft in mijn preek!
- Ach, meneer pastoor, snottert de vrouw, toen ik u hoorde, moest ik aan mijn zoon denken. Hij is ook priester... en hij preekt even slecht als u. 't Is om bij te huilen...
quote:Moeder 40 lijk 30 jaar
supernaturals.nl
Moeder ontdekt simpele rimpel truc wat cosmetische artsen woedend maakt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en mijn moeder heeft me ook dit jaar weer verblijd met een matigen sleckten moppenkalender![]()
Pareltje van gisteren:
[..]
HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
Dus.
ZOMGquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en mijn moeder heeft me ook dit jaar weer verblijd met een matigen sleckten moppenkalender![]()
Pareltje van gisteren:
[..]
Dus.
Deze is wel heul slechtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:45 schreef PriemGirl het volgende:
Pareltje van gisteren:
[..]
Dus.
De Belgische is wel beterquote:Wat is een ander woord voor een schoonmoeder? Een trouw-ma
Hoe zoent een medewerker van een tankstation? Super
Wat is een fiets in het Russisch? Een trapjerotskie
Conducteur: "zit je thuis ook met je schoenen op de bank?"
Reiziger: "controleert u thuis ook kaartjes?"
"Geef mij maar een joint," zei de ambitieuze goudvis, "dan word ik haai"
Loopt een man met een stofzuiger over een zandweg. Wat denk je? Zand weg!
Een arabier klopt z'n kleed uit buiten. Komt z'n buurman naar buiten en vraagt "Zo buurman, wil 'ie niet starten?"
Laat haar ze stiekem mee naar huis nemen!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
mijn schoonzusje heeft ze gechipt trouwens
http://sphotos-b.ak.fbcdn(...)3254_621443205_n.jpg
ja het enige nadeel is dat ze ook groeien enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laat haar ze stiekem mee naar huis nemen!
Ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zag paardjes langskomen in het vorige topic
Je kan op Texel op trekpaarden rijdenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zag paardjes langskomen in het vorige topic
WANTZquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kan op Texel op trekpaarden rijden
Ik wil wel, maar voor nu even te duur nog.quote:
Heb je ruzie met je moeder dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gisteren mijn moeder niet gebeld op d'r verjaardag omdat ik 's avonds nog een vergadering had tot half elf en nu krijg ik een berichtje op Facebook van een vriendin van mijn moeder of ik het al goed heb gemaakt met mijn moeder![]()
Ermahgerd, ze heeft er over geklaagd bij d'r vrienden
Nee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb je ruzie met je moeder dan?
Buhquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar voor nu even te duur nog.
Facebook, godsamme!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gisteren mijn moeder niet gebeld op d'r verjaardag omdat ik 's avonds nog een vergadering had tot half elf en nu krijg ik een berichtje op Facebook van een vriendin van mijn moeder of ik het al goed heb gemaakt met mijn moeder![]()
Ermahgerd, ze heeft er over geklaagd bij d'r vrienden
Thxquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Buh
Als je wat spullies wilt lenen mag dat heIk heb alles nog staan. Laarzen bv, dan kun je eerst kijken of je het wel echt blijft doen voordat je alles koopt. Ook zwepen en borstels en de hele ratteplan. Mijn rijkleding is maat XS dus dat gaat wat lastig worden
Ja die staat er om bekend hoor, maar tochquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lekker raar bericht van die vriendin dan
Eerlijk gezegd zou ik het ook rot vinden als mijn dochter mij niet even belt op mijn verjaardag hoor. Je moet toch wel ergens even pauze hebben gehad om even te bellen, als is het maar 2 minuten, of anders iig een smsje sturen en dan erin zetten dat je fde volgende dag even uitgebreider belt vanwege werkdrukte maar alsnog gefelicteerd en blablaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die staat er om bekend hoor, maar toch
Ik voel me nu wel een rotmens omdat ze er kennelijk toch door gekwetst is, want anders gaat ze daar niet over praten tegen vriendinnen
Ik kan me voorstellen dat je ma het niet leuk vindt dat je haar niet gebeld hebt op haar verjaardag.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die staat er om bekend hoor, maar toch
Ik voel me nu wel een rotmens omdat ze er kennelijk toch door gekwetst is, want anders gaat ze daar niet over praten tegen vriendinnen
Ja, dat wilde ik doen maar dat ben ik vergeten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik het ook rot vinden als mijn dochter mij niet even belt op mijn verjaardag hoor. Je moet toch wel ergens even pauze hebben gehad om even te bellen, als is het maar 2 minuten, of anders iig een smsje sturen en dan erin zetten dat je fde volgende dag even uitgebreider belt vanwege werkdrukte maar alsnog gefelicteerd en blabla
Gewoon vandaag ff bellen danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik doen maar dat ben ik vergeten.
heb net al even een SMS gestuurd met excuses maar daar kwam een heeeeeel kort antwoord op terwijl mijn moeder normaal heel lang van stof is. Kut, ik heb 'r dus echt gewetst en dat wil ik niet, zo ken ik d'r ook niet. Loop zo wel ff naar buiten om te bellen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon vandaag ff bellen dankomt vast wel goed
Ja lijkt mij ook beter om gewoon ff te bellenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb net al even een SMS gestuurd met excuses maar daar kwam een heeeeeel kort antwoord op terwijl mijn moeder normaal heel lang van stof is. Kut, ik heb 'r dus echt gewetst en dat wil ik niet, zo ken ik d'r ook niet. Loop zo wel ff naar buiten om te bellen.
Meh, das nie fijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb net al even een SMS gestuurd met excuses maar daar kwam een heeeeeel kort antwoord op terwijl mijn moeder normaal heel lang van stof is. Kut, ik heb 'r dus echt gewetst en dat wil ik niet, zo ken ik d'r ook niet. Loop zo wel ff naar buiten om te bellen.
Emoslingerquote:Don´t Fuck around with my Feelings, Give and Take!
Enjoy your live, Take care of youreself and Respect yourself!!!
Houd niet van achterbakse, hypocriete, jaloerse en afgunstige mensen.
Mensen die alleen maar krijgen, nemen, profiteren en nooit wat terug doen!
`Wees jezelf´ er zijn al anderen genoeg!
Iemand in mijn lijst heeft die letterlijke tekst volgens mij ook al eens gebruikt pasgeledenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik keek ff op die facebookpagina van die amateurfotograaf van MegaMandy, zie je dit staan:
[..]
Emoslinger
incluis matige spelfouten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Iemand in mijn lijst heeft die letterlijke tekst volgens mij ook al eens gebruikt pasgeleden
JAquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ruilen? Nog steeds geen honger hier
Ja uiteraardquote:
Die tweede zin is een bevel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik keek ff op die facebookpagina van die amateurfotograaf van MegaMandy, zie je dit staan:
[..]
Emoslinger
Ik ben om 6.15u opgestaan, nu wel naar Eindhoven gegaan en een kwartier geleden 2 plakken ontbijtkoek opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA
ik heb vandaag al een banaan op dus mer als gister, maar moet weer tot 12:15 wachten met lunch
Minder salaris gekregen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
zijn de belastingtarieven gewijzigd?
ERMAGERD!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:56 schreef Incantrix het volgende:
NO WAY
emoslinger x duizendmiljardmiljoen
Huiduitslag -> zalf gekregen van huisartsenpost -> eigen huisarts vind 'm te heftig dus downgrade -> uitslag weer terug -> huisarts zegt 'gebruik heftigere zalf toch maar wel dan -> zalf helpt niet, nachtenlang wakker van de jeuk, wanhoop nabij etc etc..
Zit ik net te kijken, heb ik de verkeerde zalf gepakt uit het kastjeik lig al nachtenlang wakker omdat ik een fucking etiket niet gelezen heb
![]()
![]()
geen idee, ik had deze maand ook meer maar ik heb ook declaraties ingediend dus dacht misschien zitten die erbij..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, meer
M'n loonstrook ziet er ook anders uit ineens
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:56 schreef Incantrix het volgende:
NO WAY
Huiduitslag -> zalf gekregen van huisartsenpost -> eigen huisarts vind 'm te heftig dus downgrade -> uitslag weer terug -> huisarts zegt 'gebruik heftigere zalf toch maar wel dan' -> zalf helpt niet, nachtenlang wakker van de jeuk, wanhoop nabij etc etc..
Zit ik net te kijken, heb ik de verkeerde zalf gepakt uit het kastjeik lig al nachtenlang wakker omdat ik een fucking etiket niet gelezen heb
![]()
![]()
Mutsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:56 schreef Incantrix het volgende:
NO WAY
Huiduitslag -> zalf gekregen van huisartsenpost -> eigen huisarts vind 'm te heftig dus downgrade -> uitslag weer terug -> huisarts zegt 'gebruik heftigere zalf toch maar wel dan' -> zalf helpt niet, nachtenlang wakker van de jeuk, wanhoop nabij etc etc..
![]()
![]()
Goeden planquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
okee, ik ben toch alleen op kantoor vandaag, dus ik ga de laptop afsluiten, fiets naar de bloemist, koop een bos bloemen voor mama en fiets daar heen. Ga ik daarna wel thuis werken.
ermnermquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:12 schreef Incantrix het volgende:
Ik kan ook nooit eens een keer normaal bevallen he? Altijd blaasontsteking erna, dan een schimmelinfectie door de antibiotica en dan gaat het allemaal bergafwaarts
Ow, ah, en de katten hebben ontdekt dat ik carpaccio aan het eten ben
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga toch maar dinsdag mn handschoenen halen, het is koud en ik heb geen zin om in mn eentje op en neer te gaan/twijfelkut
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
okee, ik ben toch alleen op kantoor vandaag, dus ik ga de laptop afsluiten, fiets naar de bloemist, koop een bos bloemen voor mama en fiets daar heen. Ga ik daarna wel thuis werken.
Dan is de nood inderdaad wat minder hoogquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb nu handschoenen van zus gehad om tot die tijd te gebruiken, dus
Neussprayquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm, mag mijn neusspray eigenlijk maar een week gebruiken volgens de verpakking. Heb hem vorige week vrijdag aangebroken, maar de boel zit nog steeds verstopt
Technisch gezien heb ik hem 's avonds pas geopend, dus vind ik dat ik hem nu nog best mag pakken
Is ook niet mijn favoriete spul ever, maar nu toch wel zeer welkom. Die neusholtes en voorhoofdsholte zitten verstopt en er staat druk op en hoofdpijnquote:
Stomenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is ook niet mijn favoriete spul ever, maar nu toch wel zeer welkom. Die neusholtes en voorhoofdsholte zitten verstopt en er staat druk op en hoofdpijn
Wordt met die neusspray toch wel een beetje verlicht... En anders slaap ik ook niet door die kutverkoudheid want dan zit de boel helemaal vol, moet ik door m'n mond ademen en dan heb ik weer een droge strot en keelpijn
Ik ben het nu wel ff zat, na 8 dagen eigenlijk
Ik zou ook blij zijn als ze mijn spullen teruggevonden zouden hebben hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben wel echt superblij
Ik was gisteravond ook niet echt boos of verdrietig ofzo, eerder beetje kutgevoel omdat dure dingen. Maar goed gedacht dat ze ze wel gevonden zouden hebben dus
Stomen doe ik eigenlijk nooit..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stomen
Neus snuiten met balsemzakdoekjes
Paracetamol
Nou die paar dagen extra zal echt niet erg zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm, mag mijn neusspray eigenlijk maar een week gebruiken volgens de verpakking. Heb hem vorige week vrijdag aangebroken, maar de boel zit nog steeds verstopt
Technisch gezien heb ik hem 's avonds pas geopend, dus vind ik dat ik hem nu nog best mag pakken
Het laatste beetje uit het pak drinkenquote:
Ik snap dat verslavende niet zo eigenlijk... Ik spray als de boel verstopt zit. En das aan het begin van de verkoudheid wat vaker dan aan het eindquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:41 schreef Dwyn het volgende:
Neusspray is zo verslavend. Als het echt nodig is, gebruik ik eerst een zoutoplossing.
+1quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik snap dat verslavende niet zo eigenlijk... Ik spray als de boel verstopt zit. En das aan het begin van de verkoudheid wat vaker dan aan het eind
Die zoutoplossing doet bij mij helemaal niks als ik echt verkouden ben
Meestal wel inderdaad. Nu zijn het er 8quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
+1
Gewoon om de moeilijkste dagen door te komen, meestal zijn dat er toch maar 2 of 3..
Tja, ik ken mensen die niet meer zonder kunnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik snap dat verslavende niet zo eigenlijk... Ik spray als de boel verstopt zit. En das aan het begin van de verkoudheid wat vaker dan aan het eind
Die zoutoplossing doet bij mij helemaal niks als ik echt verkouden ben
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, ik ken mensen die niet meer zonder kunnen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Meestal wel inderdaad. Nu zijn het er 8
Ik nietquote:
Nomnomnomquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
We hebben normaal een buffet hier staan met bepaalde broodjes en beleg waar je uit kan pakken maar zijn nu met te weinig mensen dus we mogen van de menukaart bestellen zo
Alsof iemand bij de meet dat wat boeitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:00 schreef Incantrix het volgende:
Weet iemand hier of de action corrigerende hemden heeft? Of de Zeeman oid?
Dan kan ik zonder al te opvallende flubberbuik naar de meet straks
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Alsof iemand bij de meet dat wat boeit
maar geen idee!
Altijd hendig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Muhaha reader van vorig jaar verkopen voor 30ekkies
Hij was nieuw 42.50, ik dacht ik vraag 20 maar ik vroeg eerst aan haar wat wil je ervoor geven, zegt ze 30 einzquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij was nieuw 42.50, ik dacht ik vraag 20 maar ik vroeg eerst aan haar wat wil je ervoor geven, zegt ze 30 einz
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij was nieuw 42.50, ik dacht ik vraag 20 maar ik vroeg eerst aan haar wat wil je ervoor geven, zegt ze 30 einz
................en nu heb ik zin in frietquote:
GA NAAR HUIS EN JE NEST IN EN WEL NU!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pff, net gegeten en m'n maag voelt weer niet lekker. Hoofd begint ook weer lekker te gloeien.
Denk dat ik maar niet te lang moet blijven hangen
DATquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GA NAAR HUIS EN JE NEST IN EN WEL NU!
lightquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dr pepperquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
light
zero
alles
priemERMAHGERD MIJN HART... GEBROKEN.. IN STUKJES... IK DACHT DAT IK DE WARE WAS samen met een paar anderen dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ga om 2 uur de trein pakken denk ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GA NAAR HUIS EN JE NEST IN EN WEL NU!
LEES VERDOMME DE SPOILER VROUWMENSCH!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD MIJN HART... GEBROKEN.. IN STUKJES... IK DACHT DAT IK DE WARE WAS samen met een paar anderen dan...![]()
![]()
Jullie hadden blijkbaar een prelaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD MIJN HART... GEBROKEN.. IN STUKJES... IK DACHT DAT IK DE WARE WAS samen met een paar anderen dan...![]()
![]()
spamquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:18 schreef Dwyn het volgende:
Hmmz. Ik krijg net een mailtje van een bedrijf voor mijn blog maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit contact met hun heb opgenomen en ze beginnen met 'bedankt voor je reactie!'.
Het lijkt er wel een beetje op.quote:
ermahgerd de ganse dag neuken, batsen en pornoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Spam bestaat niet!
Ik heb net 50% korting op viagra gehad
een beetje ja?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het lijkt er wel een beetje op.
'Het lijkt een beetje op Google Adsense met dit verschil dat je met ons systeem wel geld verdiend.'
EN SPANKENquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd de ganse dag neuken, batsen en porno
ERMAHGERDquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
spanken slaan sm leer lak pvc dit dat alles
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
spanken slaan sm leer lak pvc dit dat alles
NEEN HET IS TE LAAT!1!1 HET IS OVER!11quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LEES VERDOMME DE SPOILER VROUWMENSCH!
Dan mag je ook niet aan mijn tetters zitten hehquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEEN HET IS TE LAAT!1!1 HET IS OVER!11
Mss; wilde gij met mij muilen?
Altijdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEEN HET IS TE LAAT!1!1 HET IS OVER!11
Mss; wilde gij met mij muilen?
Jouw tetten zijn 1/3de van die van Mss. IM GOODquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet aan mijn tetters zitten heh
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jouw tetten zijn 1/3de van die van Mss. IM GOOD![]()
nee?![]()
Geilquote:
LATEN WE SAMEN UITHUILEN OP MSS' TETTEN. JIJ PAKT DE LINKER IK DE RECHTERquote:
Ermahgerd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
LATEN WE SAMEN UITHUILEN OP MSS' TETTEN. JIJ PAKT DE LINKER IK DE RECHTER
Comfort boobies
okayquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
LATEN WE SAMEN UITHUILEN OP MSS' TETTEN. JIJ PAKT DE LINKER IK DE RECHTER
Comfort boobies
Is nie zo moeilijk als priem er isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:27 schreef Incantrix het volgende:
Lol, goeden wending van het gesprek wel
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is nie zo moeilijk als priem er is![]()
![]()
nee?![]()
Hmm te veel koffie vandaag. Ja... definitely te veel koffie![]()
Jongeuhhhh jij hebt er honderdmiljoenmiljard gekregenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nog steeds geen nagellak gekocht
Goeien actiequote:
Nee, pakket wat vanmiddag binnenkomt hoort er nog bijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuhhhh jij hebt er honderdmiljoenmiljard gekregen![]()
Heb je nu alles al ontvangen??
Hoeveel zitten er daar nog in? NOG EEN KEER HONDERDMILJOENMILJARD ERMAHGERD !quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, pakket wat vanmiddag binnenkomt hoort er nog bij
Geen idee, sowieso de chrome collectie en de nieuwe collectie. Nog wat extra remover flessen en er zou wat makeup bij zitten, maar weet niet wat verder nogquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoeveel zitten er daar nog in? NOG EEN KEER HONDERDMILJOENMILJARD ERMAHGERD !
Maar beetje teleurgesteld?quote:
Briljantquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee, sowieso de chrome collectie en de nieuwe collectie. Nog wat extra remover flessen en er zou wat makeup bij zitten, maar weet niet wat verder nog
daaromquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BriljantHele doos mega veel meuk en je hebt geen idee wat allemaal
Is wel het leukst om uit te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |