Ik zeg t alleen omdat ik t aan het kijken ben einzquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
NIKS ZEGGEN OVER WIE IS DE MOL, IK HEB HET NOG NIET GEZIEN![]()
DIE ENE LAAT Z'N KONT ZIEN!quote:
Waarom niet in euro's? Nu loop jij de kans dat je wat misloopt door paypal koersen of ben je hoog gaan zitten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, is dit wat?
http://schagelnaartje.wordpress.com/2013/01/24/polishes-for-sale/
(Ja gewoon op mijn bazenblog)
Ja, ik kan er ook niet minder van maken, dat zijn de PostNL-prijzenquote:
Damnquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niet minder van maken, dat zijn de PostNL-prijzen
Die twins kan je nog wel meer voor vragen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, is dit wat?
http://schagelnaartje.wordpress.com/2013/01/24/polishes-for-sale/
(Ja gewoon op mijn bazenblog)
Nou, ik dacht dat ze zo hun eigen valuta kunnen gebruiken en het totaalbedrag kan ik dan omzetten in Euro's voor ze het overmaken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom niet in euro's? Nu loop jij de kans dat je wat misloopt door paypal koersen of ben je hoog gaan zitten?
Heb ik er twee van 1 reeks?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die twins kan je nog wel meer voor vragen.Vooral Thelma & Louise, want die horen bij elkaar.
Omslachtigquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat ze zo hun eigen valuta kunnen gebruiken en het totaalbedrag kan ik dan omzetten in Euro's voor ze het overmaken.
Ja lukt wel? Want ik heb net het potje gemeten en dan hou je 3 millimeter over voor verpakmateriaalquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en ik prop essence en catrice echt wel in een enveloppe hoor. Tot nu toe heeft dat altijd gepast in een bubbeltjesenveloppe, met extra bubbelplastic om het potje heen.
Ja? Amerikanen zijn niet bang voor enge valuta's?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |