Heb zouist de OP aangepastquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef Gravedigger het volgende:
Je moet jezelf nog om de stand zetten
ohwjaquote:
quote:
Mag allebeiquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:40 schreef TwyLight het volgende:
Moeten het Nederlandse woorden zijn of mag het ook Engels?
zolang het Engelse woord gewoon gebruikt wordt in het NL, zoals deze, vind ik het persoonlijk geen probleemquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:40 schreef TwyLight het volgende:
Moeten het Nederlandse woorden zijn of mag het ook Engels?
Oh zo, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan. Ik bedoelde meer of ik nu zelf ook gewoon een Engels woord mag kiezen (wat niet in het Nederlands gebruikt wordt)quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:40 schreef Labotte het volgende:
[..]
zolang het Engelse woord gewoon gebruikt wordt in het NL, zoals deze, vind ik het persoonlijk geen probleem.
Wt zg j?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:50 schreef Gravedigger het volgende:
Zou jr nou niry rrtdy de ontbrkende klinker(s) zoeken?
quote:
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:57 schreef Gravedigger het volgende:
Xenophobia is in NL niet bepaald gebruikelijk en moet dus maar achtwerwege worden gelaten
Ik denk zoiets als dit:quote:
Nu heb je zelfs een Engels woord gekozen wat niet eens alledaags Engels is. Kills a bit of the fun of the game for mequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:40 schreef Labotte het volgende:
[..]
zolang het Engelse woord gewoon gebruikt wordt in het NL, zoals deze, vind ik het persoonlijk geen probleem.
naja, aangezien in de OP staat dat na 10 foute letters er een nieuw woord moet komen, lijkt het me onzinnig om met niet-alledaagse buitenlandse woorden te komenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:01 schreef TwyLight het volgende:
Ik zei toch dat het een Engels woord was, en ik vroeg zelfs nog of dat ok was. Bovendien, moeilijke woorden zijn toch leuker dan woorden die binnen 5 posts geraden worden?
En in dit geval dus gewoon xenofobiequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:40 schreef Labotte het volgende:
[..]
Dat voegt toch juist een challenge toe?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:02 schreef Labotte het volgende:
[..]
naja, aangezien in de OP staat dat na 10 foute letters er een nieuw woord moet komen, lijkt het me onzinnig om met niet-alledaagse buitenlandse woorden te komen.
Genoeg uitdagingen daarvoor te vinden in het Nederlands denk ik.
Toen jij dat zei dacht ik je zal iemand anders wel de score gunnen omdat je al 31 punten hebt, gaf jou daarom dus niet de winst nog. Als jij een punt wil mag dat van mij hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
En in dit geval dus gewoon xenofobie
Geef die punt maar aan Grave, mag hij nieuw woord doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Toen jij dat zei dacht ik je zal iemand anders wel de score gunnen omdat je al 31 punten hebt, gaf jou daarom dus niet de winst nog. Als jij een punt wil mag dat van mij hoor
Dat is onzin en gewoon kinderachtig om te zeggenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:05 schreef Gravedigger het volgende:
De volgende wil dan een Japans of Arabisch woord
Hoiquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:01 schreef Gravedigger het volgende:
Het is plotseling stil bij hem, terwijl hij om een nieuwe vroeg
Heel goed kan iemand voor mij de score bijwerken? bij voorbaat bedanktquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef Labotte het volgende:
Nou kinder(achtige) s, ik kop hem in: Radio!
Ja hoor beautyquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:02 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Heel goed kan iemand voor mij de score bijwerken? bij voorbaat bedankt
you don't sayquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef Gravedigger het volgende:
Ik dacht eerst aan brekers, maar dan zat ik met 5 letters ervoor. Nou komt er luid voor
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:47 schreef Gravedigger het volgende:
Luidsprekers. Dat was wel duidelijk denk ik zo.
quote:
Er mist niet stiekem een R tussen de T en Aquote:
Nee hoor!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:08 schreef Labotte het volgende:
[..]
Er mist niet stiekem een R tussen de T en A?
N
quote:
Sgoedquote:
Ik aan mijn eerste... Zal ik een opstarter doen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:53 schreef Gravedigger het volgende:
Morgen banaanteEE. Ok zit aan mijn tweede bk
Correct!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:46 schreef Gravedigger het volgende:
Arbeids zg ik meteen. Percentage was iets mee puzzelen en toen was het combineren,
Arbeidsongeschiktheidspercentage!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |