Als zij zo denkt is denkt ze zo? Kan ik niet voor haar invullen toch? Zou het jammer vinden maar wat moet je d'r nog meer van vinden... Of snap ik je vraag nou niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:14 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik kan me die redenatie (makkelijk, dus minder betrouwbaar) wel voorstellen, maar pas je die ook op jezelf en andere mannen toe? Hoe zou je het vinden als jij snel seks hebt met een meisje dat jij heel leuk vindt, en zij zegt daarna 'het wordt verder niks hoor, ik kan je nu niet meer als relatiemateriaal zien'?
Ik bedoelde of je zou snappen of er begrip voor zou hebben wanneer jij alleen om je 'makkelijkheid' zou worden afgewezen voor een relatie.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Als zij zo denkt is denkt ze zo? Kan ik niet voor haar invullen toch? Zou het jammer vinden maar wat moet je d'r nog meer van vinden... Of snap ik je vraag nou niet?
Maar alsnog, als ik echt gek op een meisje ben dan maakt het niks uit hoe snel/hoe lang (naja er zijn grenzen) ze er mee wacht.
Alleen daarom wordt je niet afgewezen. Dan is er meer aan de hand! Dan vindt hij je gewoon niet leuk genoeg en geeft dat mss de doorslag?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:12 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik bedoelde of je zou snappen of er begrip voor zou hebben wanneer jij alleen om je 'makkelijkheid' zou worden afgewezen voor een relatie.
Mij zou het echt niet uitmaken trouwens.
Ik ben er ook nooit om afgewezen, dat ik weet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Alleen daarom wordt je niet afgewezen. Dan is er meer aan de hand! Dan vindt hij je gewoon niet leuk genoeg en geeft dat mss de doorslag?
Voor mij persoonlijk maakt het niks uit, zolang ik maar het gevoel heb dat ze te vertrouwen is. En als een meisje dat zo snel doet heb ik het gevoel dat ze er minder waarde aan hecht en het daarom misschien ook veel makkelijker mis zou kunnen als met een meisje die het echt als iets speciaals ziet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:03 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik ben er ook nooit om afgewezen, dat ik weet.Maar ikjijallebei zegt bijvoorbeeld dat maar heel weinig jongens relatiemateriaal zien in een meisje dat meteen seks heeft. Voor jou geldt dat niet (echt)?
Dan ga je toch de mist in, iemand die direct neukt dezelfde avond neem ik dus echt niet serieus. Dat maakt haar al meteen niet het meisje van m'n dromen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Durf te wedden dat (bijna) geen enkele jongen (inclusief hun twee) het meisje van hun dromen afwijst omdat ze de eerste avond seks heeft met ze. En dan daarna zeggen, nee sorry, ik ben nu afgeknapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |