En dit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:30 schreef zarGon het volgende:
Optie 3: contact minimaliseren en doorleven (zonder hem...).
Een echte vriendschap tussen man en vrouw, zonder dat er uiteindelijk 1 van de 2 meer wilt.... Ook dat zie ik weinig. Ik zeg niet dat het niet kan, maar zeker met een ex geef ik het 0 kans.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:35 schreef Tja..1986 het volgende:
Een echte vriendschap na een relatie van 1,5 jaar? Ik heb er nog nooit een voorbeeld van gezien.
Plus dat TS zelf aangeeft dat ze meer wilt..quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Een echte vriendschap tussen man en vrouw, zonder dat er uiteindelijk 1 van de 2 meer wilt.... Ook dat zie ik weinig. Ik zeg niet dat het niet kan, maar zeker met een ex geef ik het 0 kans.
Dat houdt dan toch niet in dat je buiten de scouting ook contact houdt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef chantalle01 het volgende:
Het probleem is we moeten wel contact houden omdat we samen leiding zijn. We moeten iedere week samen werken en soms zijn we hele weekenden samen.
Het gevoel slijt vanzelf.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef chantalle01 het volgende:
@ VaLkyRie
Ik ga me hobby toch niet opgeven om hem dan niet te zien.
@ Ticootje
Buiten scouting hebben we geen contact, ik houd expres afstand
Als je hobby voor jou belangrijker is dan je gemoedstoestand met betrekking tot hem, zul je de consequenties van die keuze moeten nemen. En dat is ongewtijfeld dat je het rouwproces ontzettend rekt en moelijk maakt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef chantalle01 het volgende:
@ VaLkyRie
Ik ga me hobby toch niet opgeven om hem dan niet te zien.
@ Ticootje
Buiten scouting hebben we geen contact, ik houd expres afstand
Vaak is het niet alleen een zachte manier van dumpen maar ook omdat die ander een belangrijk deel van je leven was wat je niet in een keer wil laten valen. Met wat tijd kom je er achter dat een andere manier van met elkaar omgaan gewoon niet werkt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:49 schreef Lumia het volgende:
Sowieso snap ik het hele 'vrienden blijven' niet. Dat is gewoon een manier om iemand op een zachte manier te dumpen. Zelf heb ik het ook mee gemaakt. Ex wil zogenaamd heel graag vrienden blijven want ik ben zoooo'n lieve/leuke/aardige jongen. Nog een maandje na de breuk contact gehad, daarna heeft ze nooit meer wat van zich laten horen![]()
Precies, of regel ff wat zodat jij de ene week er bent en hij de andere.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:49 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Als je hobby voor jou belangrijker is dan je gemoedstoestand met betrekking tot hem, zul je de consequenties van die keuze moeten nemen. En dat is ongewtijfeld dat je het rouwproces ontzettend rekt en moelijk maakt.
Zonder bijbedoelinge... Je wil hem terug zeg je. En zolang je hem terugwil wil je meer dan vrienden alleen zijn, dus nee, je kunt geen vrienden blijven. Want je hem niet als een vriend, je wil hem momentaal als je vriend.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef chantalle01 het volgende:
En dinsdag bij de musical was gewoon gezellig en leuk, zonder bij bedoelingen. Moet ik dat dan opgeven en niet een proberen om toch nog vrienden te blijven?
Die vragen kan alleen jij beantwoorden eigenlijk. Maargoed, eerst zal je toch met je gevoel moeten leren omgaan,quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef chantalle01 het volgende:
Maar grotendeels hebben we ook dezelfde vriendengroep.
Betekend het dan dat ik niks meer leuks kan gaan doen met me vrienden omdat hij erbij is.
En aangezien hij er altijd bij is, ik dus niks leuks meer kan gaan doen.
Ik snap dat het over is en dat ik niet meer moet hopen dat het goed komt en dat duurt even maar uiteindelijk zal ik dat wel accepteren. Maar hem helemaal uit me leven kwijt, dat kan ik me niet voorstellen. Hij weet meer van mij dan me vriendinnen of me ouders.
En dinsdag bij de musical was gewoon gezellig en leuk, zonder bij bedoelingen. Moet ik dat dan opgeven en niet een proberen om toch nog vrienden te blijven?
Dat is een heel normaal gevoel. Het is nog vers en je wilt hem terug. Waarschijnlijk zit het nog zo diep dat je voor je gevoel nog liever vrienden wilt zijn dan helemaal niets. Maar met zo' n vriendschap pijnig je jezelf.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef chantalle01 het volgende:
Maar grotendeels hebben we ook dezelfde vriendengroep.
Betekend het dan dat ik niks meer leuks kan gaan doen met me vrienden omdat hij erbij is.
En aangezien hij er altijd bij is, ik dus niks leuks meer kan gaan doen.
Ik snap dat het over is en dat ik niet meer moet hopen dat het goed komt en dat duurt even maar uiteindelijk zal ik dat wel accepteren. Maar hem helemaal uit me leven kwijt, dat kan ik me niet voorstellen. Hij weet meer van mij dan me vriendinnen of me ouders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |