abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121988425
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

mijn topic is helemaal geen troll hoor gewoon serieus gebeurd dit en was er echt kwaad over dus daarom vind ik t ook beetje jammer dat topic gelijk dicht is
Jawel, maar dit topic is ook waargebeurd, dat wil ik best aannemen.
Maar de troll hier is krazant, de troll bij jou was fittie en andere straattaal.

Ik vond het ook jammer dat jouw topic dichtging want ik was net een uitgebreide flame/backfire post aan het maken die je een brok in je keel hadden bezorgd.
pi_121988430
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:51 schreef Gulmez het volgende:
die naam had ik perongelijk is in topic geschreven
Inderdaad mensen, geef Gulmez eens wat credit.
pi_121988433
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:56 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ga huilen dan.
Oh wacht, dat doe je al.
Haten op mijn man's topic :')
friendzoned vriendje?
pi_121988475
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

flikker jij helemaal op 14jarig kutkind met je aandachtsstoornis
Het is maar een topic, niet zo boos doen.
Ik ben wel 16. Maar ik kan er tenminstens tegen als modjes mijn topic op slot gooien(wat ze oveigens niet doen meestal O+)
pi_121988503
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:00 schreef Smack10 het volgende:

[..]

friendzoned vriendje?
Ts is mijn man.
pi_121988544
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:01 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ts is mijn man.
Kijk dit maar eens, je bent net zo geloofwaardig:

http://www.gezond24.nl/vi(...)hef-rond-mosterd.htm
pi_121988572
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:00 schreef zovty het volgende:

[..]

Maar de troll hier is krazant, de troll bij jou was fittie en andere straattaal.

Ik vond het ook jammer dat jouw topic dichtging want ik was net een uitgebreide flame/backfire post aan het maken die je een brok in je keel hadden bezorgd.
fittie is t enige woordje wat je als "straattaal" kon aanmerken hoor, en zulke dingen valt mij eigenlijk niet op omdat ik gewoon normaal zo ook met vrienden praat dus dan kan er af en toe zoiets tussen door slippen..
En ik ben blij dat je t ook jammer vond eigenlijk bijna iedereen tot nu toe geloof ik behalve bowa :')

en trollen is trouwens iets anders dat betkeend dat je voor de grap iets zegt wat niet waar is om mensen te laten happen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121988615
Serieus, ga in feedback topic verder ofzo jankerd.
pi_121988619
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:02 schreef Smack10 het volgende:

[..]

_O-
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_121988630
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:00 schreef zovty het volgende:

[..]

pi_121988673
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

fittie is t enige woordje wat je als "straattaal" kon aanmerken hoor, en zulke dingen valt mij eigenlijk niet op omdat ik gewoon normaal zo ook met vrienden praat dus dan kan er af en toe zoiets tussen door slippen..
En ik ben blij dat je t ook jammer vond eigenlijk bijna iedereen tot nu toe geloof ik behalve bowa :')
Bowa :').
pi_121988686
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:04 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
in die linkertiet past haar hele hoofd
pi_121988723
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:04 schreef zovty het volgende:

[..]

De hommo.
U MAD?
pi_121988729
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:04 schreef zovty het volgende:

[..]

:D .

Overigens is trollen trouwens iets anders hoor dat is moedwillig iets verzinnen om mensen op de kast te jagen/laten happen. En dat is niet wat ik deed
pi_121988743
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Overigens is trollen trouwens iets anders hoor dat is moedwillig iets verzinnen om mensen op de kast te jagen/laten happen. En dat is niet wat ik deed
Wat is precies trollen :P?
pi_121988790
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Als je die definitie gaat hanteren dan weet ik niet of het hier van toepassing is.
Moeluk.
pi_121988818
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:07 schreef zovty het volgende:

[..]

Als je die definitie gaat hanteren dan weet ik niet of het hier van toepassing is.
Moeluk.
nouja deze ts doet moedwillig een spelfout maken zodat iedereen gaat happen van jonge dat schrijf je helemaal niet zo hahahaha. (dus happen ze)
Dus ja dit is wel trollen ja
pi_121988838
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:06 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat is precies trollen :P?
Een vistechniek

( ook :@)
pi_121988869
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef datismijnmening het volgende:
"Krazant" :')
-En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht-
pi_121988943
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

nouja deze ts doet moedwillig een spelfout maken zodat iedereen gaat happen van jonge dat schrijf je helemaal niet zo hahahaha. (dus happen ze)
Dus ja dit is wel trollen ja
Mja, mja, mja. Op zich heb je ook wel gelijk.

Maar ik verbaas me er wel over dat er dan zo massaal gehapt wordt. Het is zo obvious en er zijn voldoende aanknopingspunten in de OP om daar op door te gaan.
pi_121989043
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:11 schreef zovty het volgende:

[..]

Maar ik verbaas me er wel over dat er dan zo massaal gehapt wordt. Het is zo obvious en er zijn voldoende aanknopingspunten in de OP om daar op door te gaan.
soweiso doet ie t al ovreduidelijk door 100x dat woord te gebruiken in een oppa van 4zinnen
pi_121989389
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:11 schreef zovty het volgende:

[..]

TS heeft ooit in een Gulmez-topic dat woordje gezien en probeert het nu lekker uit te melken met dit topic.
pi_121989410
Verzonnen topics :')
pi_121991435
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:02 schreef Smack10 het volgende:

[..]

We zijn net getrouwd hoor, net op huwelijksreis. ONZ / Angel-Joy en Vogeltjesdans gaan trouwen!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_121997846
Ja wie was dat nou die een tijd geleden begon met een topic over een krazant? Vond het prachtig :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')