Jij hebt teveel de film saw gezien, jij bent engquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:20 schreef zovty het volgende:
Ts weet niet de juiste manier van krawsawnten eten.
1. NIET!! opensnijden.
2. Puntje eraf happen.
3. Lepel jam erin laten glijden.
4. Happen.
5. Ga naar 3 tot krawsawnt op is.
Neem je ook wat voor mij mee skatje?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee ik ga even naar de winkel een krazant hamkaas halen
Wat wil je hebben liefste?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neem je ook wat voor mij mee skatje?
Kaasbroodje+pizzabroodje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat wil je hebben liefste?
quote:
Ga huilen dan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wil trouwens niet zeuren hoor maar dit soort topics zijn toch overduidelijke trollen? waarom mogen die wel open blijven en mijn topic niet terwijl t gewoon echt serieuse klacht is alleen niet netjes genoeg geschreven
mijn topic is helemaal geen troll hoor gewoon serieus gebeurd dit en was er echt kwaad over dus daarom vind ik t ook beetje jammer dat topic gelijk dicht isquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:56 schreef zovty het volgende:
Jouw topic was ook een overduidelijke troll, maar niet netjes geschreven.
(Al had hij van mij wel open mogen blijven. zovty4mod!)
flikker jij helemaal op 14jarig kutkind met je aandachtsstoornisquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga huilen dan.
Oh wacht, dat doe je al.
Haten op mijn man's topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |