Nee man, hij is niet aan de drugsquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit is gewoon zielig, kadden drugs geven![]()
een paar hijsjes van de joint in zn gezicht blazen mag wel
Ze hebben hem geen echt drugs gegeven, hequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit is gewoon zielig, kadden drugs geven![]()
een paar hijsjes van de joint in zn gezicht blazen mag wel
Een beetje welquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef Moira. het volgende:
Heb jij geen stijfje gekregen van mij, dan?
[..]
Ahh noooIk haat het altijd om überhaupt nog dingen te doen als ik stoned ben, dus ik plan mijn avondjes altijd relaxed
hihiquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Een beetje wel![]()
Ik heb een hekel aan boodschappen doen. Daarom stel ik het vaak uit![]()
Toch maar ff doen.
Mijn hont steekt dan altijd zijn neus tussen mijn knieën en duwt zich er steeds verder door tussendoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef Studeur het volgende:
Ik kan mijn hont geluid laten maken dat klinkt als praten door zn onderrug te krabben
Maakt niet uit hoor, gebeurt vakerquote:
Lekkur!!! Pastaquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, gebeurt vaker
Ik heb toch maar even iets te eten gepakt
Pasta met een soort van olijvensaus (smaakt heel italiaans haha) en parmazaanse kaas
quote:
Hoezo tegenvallen? Waarom haal je 'm dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:23 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Lekkur!!! Pasta![]()
Heb zo'n quiche van de appie gehaald. Ik weet nu al dat 'ie tegen gaat vallen
Mooohhh echt slecht!quote:
Zit aan een paar heerlijke biertjes momenteel (mocht van Moiraquote:
Mwah, de meeste van die kant-en-klaar dingen zijn over het algemeen vrij matig(een paar uitzondering daargelaten)quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
[..]
Hoezo tegenvallen? Waarom haal je 'm dan?
Quiche is lekkerHoewel ik niet weet of die van de appie dat ook zijn
maar toch
Haha ja ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:28 schreef Amarantha het volgende:
ik heb geprobeerd hem te maken maar ik was te afgeleid door het forum en door muziek
Wel opschieten danquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:30 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zit aan een paar heerlijke biertjes momenteel (mocht van Moira). Ga strakkies weer spliffie bouwen.
Ik vind dingen van de AH over het algemeen veel lekkerder dan van welke andere supermarkt (huismerk) dan ookquote:[..]
Mwah, de meeste van die kant-en-klaar dingen zijn over het algemeen vrij matig(een paar uitzondering daargelaten)
Waarom ik 'm gehaald heb? Nou, omdat je 'm zo in de oven kunt werpen en die doet dan de rest
Haha dat ben ik niet, wist geen username dus heb beetje op google gekeken en kwam hierop uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja ik ook
Overigens erger ik me wel een beetje aan je username, ik ken een Amarantha (zal jij vast niet zijn) dus elke keer als ik je username zie en dan je post lees associeer ik dat met haar
Hier ook pasta aan 't verterenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, gebeurt vaker
Ik heb toch maar even iets te eten gepakt
Pasta met een soort van olijvensaus (smaakt heel italiaans haha) en parmazaanse kaas
Haha zelfde met Moiraquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat ben ik niet, wist geen username dus heb beetje op google gekeken en kwam hierop uit
Ahh jammer! Ik eet eigenlijk altijd zonder kaas, want dat hebben we nooit. Maar nu had die vriendin van m'n vader dus gekookt en ook parmazaanse kaas gekochtquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hier ook pasta aan 't verterenMaar zonder kaas, is op
Dan draai je er nog 1quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel opschieten danWant anders ben ik straks niet meer stoned hihi
[..]
Ik vind dingen van de AH over het algemeen veel lekkerder dan van welke andere supermarkt (huismerk) dan ook
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef Mano_ het volgende:
't Is al heel wat dat ik zelf heb 'gekookt'
Ben meer van de pizza's, grootverbruiker van thuisbezorgd.nl
Haha nee moet zuinig aan doen met m'n wietjessquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dan draai je er nog 1![]()
Het is ook niet zo dat het totaal niet te eten is, maar zelf maken is het lekkerste!
Van welke pizzaboer?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef Mano_ het volgende:
't Is al heel wat dat ik zelf heb 'gekookt'
Ben meer van de pizza's, grootverbruiker van thuisbezorgd.nl
Meestal Mina of Pyramide, heel af en toe Domino'squote:
Vooral sokken met zo'n dikke naad bij de tenenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Ik erger me echt dood aan mijn sokken.
Hop, die gaan uit.
Nee 020 hierquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Meestal Mina of Pyramide, heel af en toe Domino's
Tenzij je ook uit 0495 komt zullen de eerste 2 je niet veel zeggen
Vond de aflevering tegenvallen, ik zeg Verder niksquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo wie is de mol terug kijken
Ik krijg altijd koude voeten als ik zo stoned ben. Of het lijkt zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Ik erger me echt dood aan mijn sokken.
Hop, die gaan uit.
BOHHH JAAAAquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vooral sokken met zo'n dikke naad bij de tenen
Hoe laat staat die online?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo wie is de mol terug kijken
Mijn voeten zijn nooit chill. Dan zijn ze te koud, dan zijn ze te warm. Zweetpoten, ijsklontjes. Droge kuthuid, pijn, te lange teennagels, te korte teennagels. Altijd kut gewoon.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik krijg altijd koude voeten als ik zo stoned ben. Of het lijkt zo
Bohh die ga ik echt kijken als het hier een beetje uitgestorven is hihiquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Amarantha het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1321360 Nu staat die online :p
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn nooit chill. Dan zijn ze te koud, dan zijn ze te warm. Zweetpoten, ijsklontjes. Droge kuthuid, pijn, te lange teennagels, te korte teennagels. Altijd kut gewoon.
quote:
Jaaa ik ook manquote:
heb dat ook, alles voelt intenser aan. na een week stoned zijn ben je veel beter stonedquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
[..]
Jaaa ik ook man
Bijna beetje XTC achtig ofzo, ik vind jullie allemaal superliefMijn vriendjes
![]()
![]()
Oh ik was gister ook nog stonedquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb dat ook, alles voelt intenser aan. na een week stoned zijn ben je veel beter stoned
ik bedoelde na en week nuchter zijn ben je veel beter stoned. ben stoned sorry gr grquote:
Ja ik snapte wat je bedoelde hahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik bedoelde na en week nuchter zijn ben je veel beter stoned. ben stoned sorry gr gr
Ik ben te nieuwsgierig dus ik kijk nuquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bohh die ga ik echt kijken als het hier een beetje uitgestorven is hihi
Nu nog ff verder FOK!ken
Hihi succesquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben te nieuwsgierig dus ik kijk nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |