Waar blijf je met Halo? Gears wil ik ook wel doen, beter dan Halo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
iemand zin in Gears 3? nu stoma mij er aan herinnerde heb ik weer zin een goede co-op game.
@Romy__010ik ga elke docent doodsteken op school ..quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:44 schreef Rossdale het volgende:
http://www.doodsbedreiging.nl/timeline![]()
Halo wordt hem nie....quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waar blijf je met Halo? Gears wil ik ook wel doen, beter dan Halo.
Heb je 'm toch niet gehaald?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Halo wordt hem nie....
Ik wacht gewoon fijn op nieuwe xbox..
nope, te druk met werk en alles.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je 'm toch niet gehaald?
Ah oke, wanneer gears dan? Ik dacht dat ik die al op Insane had uitgespeeld...niet dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nope, te druk met werk en alles.
Dus ik dacht ik wacht wel ff.
Met paar minutas?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ah oke, wanneer gears dan? Ik dacht dat ik die al op Insane had uitgespeeld...niet dus.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:44 schreef Rossdale het volgende:
http://www.doodsbedreiging.nl/timeline![]()
twitter:KarmaComesBack_ twitterde op maandag 21-01-2013 om 12:36:43Ik zeg wel als me pa veroordeeld word krijgt die kk richard kogel door ze kop reageer retweet
Laat maar weer zien dat er veel van zulke debiele mensen zijn is het niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]twitter:KarmaComesBack_ twitterde op maandag 21-01-2013 om 12:36:43Ik zeg wel als me pa veroordeeld word krijgt die kk richard kogel door ze kop reageer retweet
_
Sommige mensen maken fouten, sommige mensen maken groten foutenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat maar weer zien dat er veel van zulke debiele mensen zijn is het niet?
Kloptquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige mensen maken fouten, sommige mensen maken groten [ afbeelding ]
okidoki, ik zal me best doen. Ga wel ff online proberen.quote:
Het doet pijn in mijn hart om te denken dat zulke mensen ook stemrecht hebben/krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat maar weer zien dat er veel van zulke debiele mensen zijn is het niet?
Ja en helaas zijn dat nu de mensen die niet om kunnen gaan met de informatie zoals die is vrij gekomen over die gastenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het doet pijn in mijn hart om te denken dat zulke mensen ook stemrecht hebben/krijgen
Nu is het wachten op de opmerking : "de buschauffeur vraagt er zelf om"quote:
1 jaartje guantanamo bay zou deze jongen goed doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)preekt_jongeman.htmlapart geval
weet je wel wat dit met de familie van de dader doet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
1 jaartje guantanamo bay zou deze jongen goed doen.
En diegene die "ff" meehelptquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef PierreTT het volgende:
Wordt toch mooi de bus uitgewerkt? Hulde aan de buschauffeur
Oh is dat die tweede? Ik heb geen geluid op mijn werk dus kan het ook niet horenquote:
Je hebt een paar keer kanker gemist dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh is dat die tweede? Ik heb geen geluid op mijn werk dus kan het ook niet horen
Oh, dat zal bestquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt een paar keer kanker gemist dus
Zegt volgens mij ook niemand dat het schokkend isquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, dat zal bestVind dit filmpje nou niet echt bepaald schokkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |