Ik ga ook niet met ze om, maar ik ken ze welquote:
Metaalfabriek rulez..quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga ook niet met ze om, maar ik ken ze welAllemaal uit de periode dat ik in een fabriek heb gewerkt en in de bouw, goed gelachen
Goddomme in die fabrieken lopen me toch eppo's rondquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga ook niet met ze om, maar ik ken ze welAllemaal uit de periode dat ik in een fabriek heb gewerkt en in de bouw, goed gelachen
Prachtige figuren. Zo mee gelachen, extreem flauwe humor hebben die gasten ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goddomme in die fabrieken lopen me toch eppo's rond
Van die gasten die gaan opscheppen dat ze 10 euro korting kregen bij de hoeren bijvoorbeeld
Van die gasten die helemaal dubbel liggen omdat ze een extra klont suiker in je koffie hebben gedaan toen je even niet keek . Prachtig om een poosje te werken maar ik zou er niet aan moeten denken dat de rest van mijn leven te doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prachtige figuren. Zo mee gelachen, extreem flauwe humor hebben die gasten ookElkaar de hele tijd lopen fucken, omdat ze niks beters te doen hebben op de dag. Maar toch heel tevreden zijn met hun werk, liepen ook mannen van 65 rond die al 40 jaar in een fabriek werkten en het het mooiste werk vonden wat er maar was.
O de nostalgiequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Rossdale die weer iedereen overhaalt om Homefront te kopen.
De multiplayer was en is dan ook gewoon erg vet! Alleen jammer dat de graphics zo ruk waren dat je vijanden op grote afstand gewoonweg bijna niet zagquote:
Dat spel was nog makkelijker dan MW2 het enige wat je moest doen was die tank halen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De multiplayer was en is dan ook gewoon erg vet! Alleen jammer dat de graphics zo ruk waren dat je vijanden op grote afstand gewoonweg bijna niet zag
En toch lukte het mij niet om die 5* shit te halen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat spel was nog makkelijker dan MW2 het enige wat je moest doen was die tank halen.
Ik zie het wel hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]Jammer dat Sold aan het werk is nu
Hier ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zie het wel hoor.![]()
Dit jaar Lewis kampioen in de mercedes.
Is het nooit geweestquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Californication; not interesting anymore.
Niks weet jij.quote:
Maar voor de rest....quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:39 schreef Rossdale het volgende:
De eerste aflevering van dit seizoen was iig wel tof, die vuist in het gezicht van CharlieMoest zo hard lachen
Alle hoop op Suits gevestigd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bitch please deze boy weet allesquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niks weet jij.
[..]
Maar voor de rest....
Hoe ziet je pik eruit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bitch please deze boy weet alles
Niet echt hequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |