Wil eerst nog wel wat friendlies tegen je spelen. Beetje oefenen totdat ik door heb welke knopjes wat precies doenquote:
Rossdale die weer iedereen overhaalt om Homefront te kopen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja klopt, Homefront 2 werd door crytek gemaakt. Als ze met hun cryengine een toffe game neerzetten in de sfeer en met de multiplayer van deel 1 dan kan het echt erg vet worden
Goedemorgen mi mang.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik dacht ik wens iedereen ff goedemorgen
Aha, zijn het zulke jongens..quote:De acht jongens uit Turnhout die in Eindhoven een 22-jarige man bijna dood schopten, staan in hun omgeving al jaren bekend als uiterst agressief. Ze zouden al meerdere keren betrokken zijn geweest bij vechtpartijen, maar dat bleef zonder gevolgen dankzij hulp van hun “rijke ouders.”
Bron?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Aha, zijn het zulke jongens..
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_agressief___.htmlquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Bron?
Zag gister op het nieuws wel al een interview met een of andere belg die ook al een paar tikken van een van die kerels had gehad
Die kerel had traantjes laten tatoeėren onder zijn ogen meestal ben je zelf dan ook niet al te netjesquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Bron?
Zag gister op het nieuws wel al een interview met een of andere belg die ook al een paar tikken van een van die kerels had gehad
Hah ik had het meer gehoord dan gezien ja, dacht dat het gewoon een vlek oid was maar waren dat serieus tattoos?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel had traantjes laten tatoeėren onder zijn ogen meestal ben je zelf dan ook niet al te netjes
DISCLAIMER VOOR NICK IK KEUR HET NIET GOED WAT ER IS GEBEURT
Ja dat waren tattoosquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Hah ik had het meer gehoord dan gezien ja, dacht dat het gewoon een vlek oid was maar waren dat serieus tattoos?
Waarom ken je zulk soort mensen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat waren tattoos
Nu hoeft dat niet meteen te betekenen dat je een crimineel bent oid maar de meeste mensen die ik ken en dat hebben zitten vaker binnen de gevangenis dan er buiten
Ken 3 gasten die dat hadden met een daar van heeft vroeger met mij gekickboxed en zit nu vast wegens huiselijk geweld en de andere kwam wel eens in mijn stamkroeg en die zit vast omdat hij een wietplantage in zijn schuur had. Het is niet alsof ik daar wekelijks bij over de vloer komquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom ken je zulk soort mensen?
Is dat raar? Ik ken ook mensen met van die tranen en andere hoofdtattoeagesquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom ken je zulk soort mensen?
Mjah betekend toch hoeveel mensen iemand heeft vermoord?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is dat raar? Ik ken ook mensen met van die tranen en andere hoofdtattoeages
Dat vind ik best apart jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In Breda is dat taboequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In Breda heb je die mensen ook wel.... maar die zitten in de koepelquote:
De koepel is dat een soort ghetto?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In Breda heb je die mensen ook wel.... maar die zitten in de koepel
http://lmgtfy.com/?q=koepel+bredaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De koepel is dat een soort ghetto?
Mooi ghettoquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=koepel+breda
Alles is mooi in Breda! De stad, de studentes en zelfs de gevangenisquote:
Ben al te lang niet meer in Breda geweest je kan er wel goed uitgaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alles is mooi in Breda! De stad, de studentes en zelfs de gevangenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |