Ah die heb ik al langquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
krijg je bv 10 wedstrijden 200 munten extra, maar je hebt volgens mij ook van 1000 munten
Niet nodig joh, ik red me welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ah die heb ik al langWou ff weten hoe je coins kan giften, kan Ross straks een leuk teampje bouwen
Kut speler erop zetten en onderling afspreken, wie het is en wat zijn prijs is. Dan moet het wel lukken. Coins 123 giften kan niet in FUT, is maar goed ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ah die heb ik al langWou ff weten hoe je coins kan giften, kan Ross straks een leuk teampje bouwen
Jawel joh, kan je gewoon ff een silver team maken met fatsoenlijke chemistry, speelt echt stukken beter dan dat starter team met 30 oid chemquote:
40-45 rating?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zjozz koop spelers tussen 40 en 45 rating in heb ik vandaag al 20k mee verdiend
ditquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef KoningStoma het volgende:
Alleen coole mensen hebben geen Fifa
Church.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef KoningStoma het volgende:
Alleen coole mensen hebben geen Crysis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dubbel XP met BO2 vanavond.Was da?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiepquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:16 schreef Bozz187 het volgende:
Lalala, Great nu mag ik een kut kuiken nummer uit mijn hoofd gaan leren omdat de kpl het wel leuk vind als wij die gaan zingen met de hele bak
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dubbel XP met BO2 vanavond.Jij hebt toch geen XP meer nodig :p?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik heb altijd meer XP nodig dat weet je tochquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen XP meer nodig :p?
Oh maar je krijgt er niks meer voor toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb altijd meer XP nodig dat weet je toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |