quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dubbel XP met BO2 vanavond.Jij hebt toch geen XP meer nodig :p?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik heb altijd meer XP nodig dat weet je tochquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen XP meer nodig :p?
Oh maar je krijgt er niks meer voor toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb altijd meer XP nodig dat weet je toch
Nee joh maar jij zou prestige gaan als er dubbel XP was dusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh maar je krijgt er niks meer voor toch?
Oh snapquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh maar jij zou prestige gaan als er dubbel XP was dus
Lol, werkt dat nog dan?quote:
Kom dan mw2quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jawel man ik heb echt zin in quickscope
Ga zo koken en dan bier drinken morgen kan Gears wel denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie joint mij en teun met gears dan? Stef, Stoma?
Welke? 3 heb ik al bijna een jaar niet meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie joint mij en teun met gears dan? Stef, Stoma?
Prima, vandaag kan ik ook niet meer. Teun morgen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga zo koken en dan bier drinken morgen kan Gears wel denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |