SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Wat een ellendequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef Pixell het volgende:
Ik heb de kop ook lekker vol, je bent niet de enige pietertje
Jammer dat sommige mensen dan maar weer moeten gaan schelden. Maarja had het niet anders verwacht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef Pixell het volgende:
Mooie discussie in het vorige topic btw, ik kies altijd graag een kant, vind ik leuk...
Dus ik sluit me aan bij Rossdale! En een beetje bij Stef!
Al moet ik zeggen dat het nieuws over die jongen in EHV, Duitsland nog niet had bereikt... Het had me ook weinig geinteresseerd denk ik, zoiets gebeurd elke dag en nu hoor je er toevallig wat over, ik was het de volgende dag alweer vergeten denk ik.
Wat een inzet P! Die mag Zekers wel in de OPquote:
Allemaal leuk en aardig maar ze zijn gewoon nog onschuldig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
Topic ff terug gelezen maar wat boeit het hoelang mensen het er over hebben?
Zolang men het er maar over heeft! Er hoeft geen criterium vast gesteld te worden ofzo!
Mooi dat het tuig op internet staat. Mooi dat de namen bekend zijn.
Dit soort dingen doe je niet.
Tuurlijk heb je van je mams?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat zou je wel leuk vinden ja [ afbeelding ]
Nee, er is nog geen oordeel geveld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar ze zijn gewoon nog onschuldig.
Dus omdat jij aanneemt dat het klopt moet je kop maar zomaar op internet gegooid worden met je naam en telefoonnummer? Laat dit soort dingen over aan de mensen die er verstand van hebben ipv dit trieste gedoe.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nee, er is nog geen oordeel geveld.
Natuurlijk behoor je af te wachten maar in sommige gevallen is 1 en 1 toch vrij simpel 2.
Iets met je kop op camera staan en duidelijk te zien wat je gedaan hebt.
Of verwacht je bewerkte beelden?
Ik ben niet voor eigen rechter, maar ze moesten opgespoord worden en ga nu niet zeggen dat ze onschuldig zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat jij aanneemt dat het klopt moet je kop maar zomaar op internet gegooid worden met je naam en telefoonnummer? Laat dit soort dingen over aan de mensen die er verstand van hebben ipv dit trieste gedoe.
Nogmaals ze zijn onschuldig tot de rechter een uitspraak doet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik ben niet voor eigen rechter, maar ze moesten opgespoord worden en ga nu niet zeggen dat ze onschuldig zijn.
Het had nog veel erger kunnen aflopen, kerel had dood kunnen zijn.
Tuig is het.
Meningkje
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals ze zijn onschuldig tot de rechter een uitspraak doet.
Daar zeg ik toch ook niks over.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vertel geen onzin mijn man.
Maarja laten we er maar over ophoudenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daar zeg ik toch ook niks over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |