Haha wellicht! Er zat donkerder bovenaan en zie dat er onderaan nog steeds wel een nog viezere kleur dan de lak zelf zit.. dus ja, flink schuddenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien moet ik harder schudden
Haha echt? Like whyquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef Dwyn het volgende:
Jongens, mijn dag kan niet meer stuk. Ik heb vandaag Vera Camilla in het echt gezien.![]()
HOE?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef Debsterr het volgende:
Zometeen Icing Black Shredded er overheen.
LE FU IS HET AL BEGONNEN?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
Waar is Mss!!!! Staat ze al te shaken met haar boobies voor de cam?
het moet nog beginnen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
Waar is Mss!!!! Staat ze al te shaken met haar boobies voor de cam?
Paniek voor niksquote:
nu!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Paniek voor niks![]()
Hoe laat begint het dan?
Cif wil das boot zienquote:
IQtest, twintigersvak, bijna vooraan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef Debsterr het volgende:
IK HEB GEMIST WAAR MSS IN ZIT HOE HOE HOE KOM IK ERACHTER.
quote:
FusionFreak?quote:
Ik kon niks vinden.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:38 schreef Incantrix het volgende:
BOOOOOONNY
BOOOOOONNY
BONNY KOM JE BUITEN SPELEN
Ik ga er vanuit van wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef Incantrix het volgende:
Ik lig al in bed, is dat op uitzending genist terug te kijken later?
Ik heb geen idee wat daar wel en niet te vinden is, ik kijk nooit tv en kan dus ook niets missenquote:
Ik wilde hetzelfde zeggen, looks good on him!quote:
Publieke omroep is doorgaans goed terug te kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat daar wel en niet te vinden is, ik kijk nooit tv en kan dus ook niets missen
ja idd, dafuqquote:
En dat is dit ook neem ik aan? Dankuquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Publieke omroep is doorgaans goed terug te kijken.
Yesh, BNN.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dat is dit ook neem ik aan? Danku
is BNN!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dat is dit ook neem ik aan? Danku
Thebbie gedaan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef Incantrix het volgende:
En godver wat doen mijn handen pijn
quote:Leave Positive Feedback, and Win US$2 Bonus!
Wanneer mogelijk dik in de creme en katoenen handschoentjes eromquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef Incantrix het volgende:
Zijn er hier meer mensen met winterhanden? Nog tips? Zelfs lemony flutter helpt niet meer atm
Ik heb hem nu twee keer gedaan en tevreden met m'n score, ik doe niks meerquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem nu twee keer gedaan en tevreden met m'n score, ik doe niks meer![]()
En twee jaar geleden had Fred minder vragen goed dan ik en kreeg hij toch een hoger IQ, alleen maar omdat hij een ouwe lul is![]()
![]()
Nog nooit gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem nu twee keer gedaan en tevreden met m'n score, ik doe niks meer![]()
En twee jaar geleden had Fred minder vragen goed dan ik en kreeg hij toch een hoger IQ, alleen maar omdat hij een ouwe lul is![]()
![]()
Verkapte-kijk-mij-een-hoog-IQ-hebben postquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb m drie keer gedaan, allemaal 140, dus ik geloof het welgezapt!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-een-hoog-IQ-hebben post.
Waaaat??quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh beuh ik heb na mn velaftrekmetpleistergebeuren de eczeem centimeters dik op mn handen staan
Ik gebruik nu decubal en dat lijkt te werken.
nee hoor, die was bijzonder onverkapt! Einz!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-een-hoog-IQ-hebben post.
Opschepperquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, die was bijzonder onverkapt! Einz!
Zal ik je blij maken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laat mij ook eens ergens in uitblinken
Je kan keiveel zuipen, dat is ook een talent!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laat mij ook eens ergens in uitblinken
ik heb ooit de test van mensa gedaan dus ik weet het wel ongeveerquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zal ik je blij maken?
Ik heb een officiële test gedaan en de uitslag daarvan kwam aardig overeen met de resultaten van die tv-test![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kan keiveel zuipen, dat is ook een talent!
wel? niet? nee...?
Ermagerd wilde je bij de club alleen voor hyperintelligente mensen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ooit de test van mensa gedaan dus ik weet het wel ongeveer
Herkenbaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Diconnected het volgende:
ik zit steeds dubbel te klikken opt antwoord
ik wilde weten of het er in zatquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd wilde je bij de club alleen voor hyperintelligente mensen?![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde weten of het er in zat
ERMAGERD JE BENT HOOGBEGAAFD MAG IK JE AAN RAKEN?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja. Maar niet gedaan uiteraard.
Ik vind je niet dom op velen vlakken maar het is inderdaad wel zo dat IQ niet alles zegtquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ondanks mijn hoge iq ben ik best dom op velen vlakken, dus het zegt niet zo veel
ja, die klopte wel. Maar geen idee of dathoogbegaafd is hoor, het is wel bovengemiddeldquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD JE BENT HOOGBEGAAFD MAG IK JE AAN RAKEN?
Maar strooi eens even met cijfers dan, was die 140 accuraat?
140 is hoogbegaafdquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die klopte wel. Maar geen idee of dathoogbegaafd is hoor, het is wel bovengemiddeld
hehehe, ik kan hele domme dingen doen hoor, vooral op sociaal vlakquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind je niet dom op velen vlakken maar het is inderdaad wel zo dat IQ niet alles zegt. En hoogbegaafd zijn is ook niet altijd even leuk denk ik.
Ik vond dit al erg lastigquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef Diconnected het volgende:
taal gaat nog best ok, ruimtelijk inzicht is minder gok ik
hahahahaha sukkol.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godver ik zag alleen t laatste woord
Ja maar dat is gewoon awkward zijn soms, dat heeft niks met intelligentie (of in ieder niet het gebrek eraan, juist eerder het overschot) te makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, ik kan hele domme dingen doen hoor, vooral op sociaal vlakmaar tnx
oeh wel een goeden voor schaar als we straks klaar zijnquote:
Je had een rugzakje mogen hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh okee. Nou, raak me maar aan heur.
Ik juist nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godver ik zag alleen t laatste woord
Ik heb al 2x zo'n test gedaan bij sollicitatiesquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet wel iedereen de test maken
oh maar ik heb best gekrast en alles hoor, no worriesquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je had een rugzakje mogen hebben![]()
Obesitasquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik juist nietwat was het woord?
en?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb al 2x zo'n test gedaan bij sollicitaties
Tegenwoordig zou je op Leonardo-onderwijs zittenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh maar ik heb best gekrast en alles hoor, no worries
Obesitasquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik juist nietwat was het woord?
oh nee, ik kreeg alleen andere taal en rekensommen samen met mijn vriendinquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je op Leonardo-onderwijs zitten![]()
Waar je op de basischool Spaans krijgt en er op de middelbare school maar Chinees bij neemt, want wat moet je anders
Was ik maar al vroeg zo bezig gehouden, wellicht had ik dan wel een fatsoenlijke opleiding gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je op Leonardo-onderwijs zitten![]()
Waar je op de basischool Spaans krijgt en er op de middelbare school maar Chinees bij neemt, want wat moet je anders
Waarom zou je het ook niet posten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
NEINZ ik klik eerst op iPad en san na 5 seconden hier via telefoon einz
IK SCHROK JONGEquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Haar oog wil ook serieus haar kas uit komen![]()
[ afbeelding ]
Wth?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq is dit voor een manier om swatches te posten?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wth?en na het lakken heeft ze eerst zonder schep wat gaten in de tuin gegraven?
Komt straks een vraag over is mijn gokquote:
Heb hem al weggeklikt, zeer matigen blogquote:
Sjezus, das een hoopquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, alle nagellak staat in het ruiltopic
Heb je ze geteld?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
178 potjes!!! Hou je nog wat over?
tuurlijk heb ik ze geteld. Tellenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je ze geteld?![]()
Ik had er nog een stuk of 50 liggen van de vorige keer dat ik opruiming hield.
En ik heb nu nog rond de 320 potjes over
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik ze geteld. Tellen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik ze geteld. Tellen
Vooral van goedkope kutlakquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Stiekem ben je ook wel een opperhoarder
ja, er zit ook niks bij voor mequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vooral van goedkope kutlak
En op naar de volgende tigduizend Essence en Catrice LE'squote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
goedkope kutlakquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Hele huis ruikt naar guinness beef stew
klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Hele huis ruikt naar guinness beef stew
Dat probeer ik dus echt te minderen, want ik gebruik ze vervolgens niet meerquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, er zit ook niks bij voor me
nou nog kijken of het morgen te vreten is, is voor een heel weeshuisquote:
zijn dat die CG dingen? onderste rij is tofquote:
Fixed and Checkquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef Dwyn het volgende:
Mijn maag lijkt wel een put alle dagen. Niks vult.
Fred zat zo van "je hebt alsnog genoeg om elke dag andere nagellak op te doen voor een heel jaar"quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
Net alsof je al je lakjes vaak gebruikt als je meer dan 30 potjes hebt
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zijn dat die CG dingen? onderste rij is tof
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred zat zo van "je hebt alsnog genoeg om elke dag andere nagellak op te doen voor een heel jaar"
En ik: HELMAAL NIET, IK RED EEN JAAR NIET EENS MEER
En de pixie dustsquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]past precies de hologlam collectie nog bij
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En de pixie dusts![]()
En die 6 die nog onderweg zijn
ik ga toch niet een hele display voor 100,- kopen jonguhquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
http://polishalley.wordpress.com/
Hier kan je de hele bubs kopen voor 100 dollar, inclusief display.
Alleen dat is beperkt tot een bepaald land geloof ik. Geen idee welk land
ERMAGERD IK BEN RIJKquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd je hebt al een lakkie verkocht!
ze komen pas over twee maanden naar Nederland johquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga toch niet een hele display voor 100,- kopen jonguh
ik zat te kijken of Bubsel ze had, maar die is op vakantie dus site is geschlossen
huuuuuuuhquote:
owquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze komen pas over twee maanden naar Nederland joh
Ze zouden duurder zijn dan de gewone CG's, ik denk dat 100 dollar geen gekke prijs is voor de hele stapelquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga toch niet een hele display voor 100,- kopen jonguh
ik zat te kijken of Bubsel ze had, maar die is op vakantie dus site is geschlossen
Ze getuigd nog van spijt voor haar gebrek aan cleanupquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
En whyyyy die volgesmeerde nagelriemenzo moeilijk is het toch niet??
ik gok zomaar dat kip ze niet alle 12 hoeftquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zouden duurder zijn dan de gewone CG's, ik denk dat 100 dollar geen gekke prijs is voor de hele stapel
ja maar velen geld voor nagellakquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zouden duurder zijn dan de gewone CG's, ik denk dat 100 dollar geen gekke prijs is voor de hele stapel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
you know me so wellquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat kip ze niet alle 12 hoeft
Jup.quote:
12quote:
wat voor woorden? Ik heb net ingeschakeld, wist niet dat het nog bezig was johquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
Die nl oude woorden wist ik niks van
wie un eckten IT-nerdquote:
Voorshands beneven ofzo lolquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat voor woorden? Ik heb net ingeschakeld, wist niet dat het nog bezig was joh
Misschien Mss nog zien
voorhands beneven??? NOOIT van gehoord en ik ben best ok met den Nederlandsche taalquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voorshands beneven ofzo lol
Jup Mss al vaak gezien
Ik heb talen gehad en daar ben ik dus eik ook erg goed inquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voorhands beneven??? NOOIT van gehoord en ik ben best ok met den Nederlandsche taal
Dit viel mee want iPadquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik haat die IQ-tests, ik ben helemaal niet gemotiveerd genoeg ervoor
Ja maar nadenkenquote:
Ja ok true thatquote:
maakt mij niet uit, ben daar ook niet gemotiveerd voorquote:
Hier 4 foutquote:
Juuppquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
die Leonie he, die "zangeres", ligt het nou aan mij of heeft ze een enorme rare beet/mond. Ik zit me er zo aan te storen
En dan lipgloss op hebben, wat het nog meer accentueert
ik denk dan echt alleen nog maar "HOU JE BEK GEWOON DICHT OF DOE JE BEK NORMAAL, MORMEL!!!"quote:
NEEEEEE, DOE HET NIEEEEEET!!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben gaar, zal ik gewoon gaan pitten?
En overmaken ging zo simpel met den INGquote:
ik andersomquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mehe ik faalde in taal maar rekenen alles goed
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En overmaken ging zo simpel met den ING![]()
Dat zou iedereen moeten doen![]()
Oh wait....
in mijn hart welquote:
Muchos gracias!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik heb het al zien staan ja![]()
Zal em zo snel mogelijk opsturen!
Tjepkema heeft oranje blush opquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Heeft die Eushtjan (maar dan op zijn Turks geschreven) nou enorme enge kleur gele foundation op?![]()
![]()
Die zag ik niet, maar huuuuuuuuuuuuhquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tjepkema heeft oranje blush op
waren dat de BN-ers? Behalve Eddie Terstal ken ik er geeneenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie zijn in fucksnaam al die BNers?
Tukse!quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze is blont, niet te hoog inzetten...
Die zaten heul niet in de zaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
De winnaar is geen mocro/neg0r, whuuuuttt
HET ID DISCRIMINAAAZZZZIEEEE
MAAR WAT WAS DE UITSLAG NOU?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:45 schreef Mss het volgende:
Jullie reacties ook trouwens. Helemaal hyper
Mijne? 120, maar dat klopt niet helemaal. Soms was ik zo druk met uitleggen dat ik zelf te laat was mrt drukken maar wel het antwoord goed had. Is wel een keer of 4 gebeurdquote:Op donderdag 24 januari 2013 07:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
MAAR WAT WAS DE UITSLAG NOU?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |