PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Is er een wedstrijdvolgorde, of is iedereen daar vrij in?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga pas voor het toernooi spelen op een dag dat EA weer zin heeft om mij te laten winnen trouwens.
Zet gewoon Jerome op CAM voor de peesquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Doe normaaaaal gek.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga pas voor het toernooi spelen op een dag dat EA weer zin heeft om mij te laten winnen trouwens.
Helaas wel. Een keer er uit gegooid met een DNF tot gevolg en nu weer twee potjes met een team dat gisteren supervloeiend speelde die op dit moment als dikke stront door een trechter combinerenquote:
Wat is je wachtwoord?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben rond half 10 thuis. Is er iemand die dan het eerste toernooipotje wil spelen?
Gelijk van de eerste coins die je verdient een discard team samenstellen, speelt stukken beter dan wat je nu hebt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef Hoelaat het volgende:
Hoppa. Tweede wedstrijd gewonnen. Gozer had bijna alleen maar goude spelersIk heb aardig mazzel dat de spelers van me starterspakket redelijk snel zijn
Enne moet jij geen posters van Sneijder ophangen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef strakkeman het volgende:
Enne Toernooi start pas op de 25ste jongens
Als iemand nu al wil spelen is dat alleen maar handig..Straks is er toch weer gezeik mbt mensen die hun wedstrijden nog niet gespeeld hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef strakkeman het volgende:
Er mag eerder gespeeld worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef strakkeman het volgende:
Ik krijg nog redelijk veel kansen me spelers zijn alleen te slecht haha. Hoe neem ik zo'n discard team dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Gelijk van de eerste coins die je verdient een discard team samenstellen, speelt stukken beter dan wat je nu hebt waarschijnlijk.
Gewoon bij auctions goedkope spelers zoeken. Spelers van 82 etc. die nauwelijks wat kostenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef Hoelaat het volgende:
[..]
Ik krijg nog redelijk veel kansen me spelers zijn alleen te slecht haha. Hoe neem ik zo'n discard team dan?
Spelers kopen voor 350 max (gewone gouden) en 650 max (shinies). Dat is ook de waarde als je ze discard, wanneer contracten op zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef Hoelaat het volgende:
[..]
Ik krijg nog redelijk veel kansen me spelers zijn alleen te slecht haha. Hoe neem ik zo'n discard team dan?
kopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef Hoelaat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |