Geen idee, ik heb hem ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:14 schreef ThaRickah het volgende:
ehh hoe krijg je die error weg? You have not activated Sim City on your account. Please activate sim city in origin.. :/
Ja natuurlijk, ik heb toch een Beta key moeten verzilveren anders stond ie er niet tussenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:15 schreef mschol het volgende:
hebben jullie je wel ingeschreven voor de beta?
bij veel van die keys was de voorwaarde namelijk dat je wel je ea account had ingeschreven bij de beta.. vandaar..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik heb toch een Beta key moeten verzilveren anders stond ie er niet tussen
Heb ik al maanden geleden gedaan. Vind het wel erg naaierig op deze manier...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
bij veel van die keys was de voorwaarde namelijk dat je wel je ea account had ingeschreven bij de beta.. vandaar..
want je weet dat het niet aan die andere weg ligt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou ik voel me zwaar genaaid hier, heerlijk typisch weer voor EA. Maanden geleden als 1 van de eerste ingeschreven voor die Beta, heb via een andere weg een code bemachtigd omdat ze er vanuit zichzelf geen sturen en nu kan ik dus gewoon niet spelen.
FUCK YOU EA!
Jup, speelde het vannacht nog totdat ik dacht; kut het is alweer 2 uur en wat is mn stad weer groot geworden!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:23 schreef Trebo het volgende:
Als ik de screens zie van SC5 denk ik maar aan 1 ding.. teletubbies.
Ik ga het niet eens spelen, SC4 was z'n tijd ver vooruit en nog steeds de allerbeste sim spel ooit gemaakt. 11 jaar naar dato nog steeds verslavend.
Snap niet waarom dat zo zou zijn. Ze geven duizenden codes weg, als je zo'n code hebt dat hoor je toch gewoon te kunnen spelen of ben ik nou achterlijk?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
want je weet dat het niet aan die andere weg ligt?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef bjorntju het volgende:
Als je de activatie error krijgt, even Origin restarten, zo ging de error weg bij mij!
Lijkt te werken hier. Bedankt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef bjorntju het volgende:
Als je de activatie error krijgt, even Origin restarten, zo ging de error weg bij mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |