abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121938026
SHJN SC Databank

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
Aids.
pi_121938120
Docenten die niet weten hoe de beamer aan moet :')
pi_121938165
Het gaat over fruitvliegjes ;(
  woensdag 23 januari 2013 @ 14:57:46 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_121938201
Met kinderen is het aso maar met bruiden wordt het wel geaccepteerd :'(
disclaimer
pi_121938205
Fruitvliegjes zijn de voorlopers van strontvliegen!!
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:00:13 #6
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121938335
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Eerder op FB posten of wat? :P
吴 曼 迪
pi_121938387
quote:
Met bruiden ga ik er eigenlijk wel vanuit dat het met toestemming gebeurt eigenlijk.
Aids.
pi_121938562
quote:
Daarom had mijn nichtje daar wat op verzonnen, zodat niet iemand anders een foto van haar eerder zou posten.

Zij maakten de trouwfoto's voordat ze naar het stadhuis gingen en ze heeft een vriendin die mee ging ook een foto van hun als koppel laten maken met haar mobiel, die ze vervolgens zelf op facebook heeft geplaatst meteen. Dus sommigen wisten al hoe ze eruit zouden zien voor de ceremonie, maar dat had ze dan liever dan dat anderen allemaal foto's zouden plaatsen van het gelukkige bruidspaar zonder dat ze zelf eerst kon melden dat ze getrouwd was. Wel heel sad dat het uberhaupt zo moet tegenwoordig, iedereen denkt alles maar gewoon te kunnen plaatsen :')
pi_121938646
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:01 schreef Mss het volgende:

[..]

Met bruiden ga ik er eigenlijk wel vanuit dat het met toestemming gebeurt eigenlijk.
Als tantje Jans toevallig een mobieltje en facebook heeft en een foto maakt van het bruidspaar dat na de ceremonie naar buiten komt, zal zij heel vaak niet eerst toestemming vragen hoor maar meteen posten van 'aaah kiek nou wat leuk! gefeliciteerd aan het gelukkige bruidspaar EINZ'
En daarna pas het bruidspaar feliciteren of zo :')
pi_121938700
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Docenten die niet weten hoe de beamer aan moet :')
Ghehe, dat is bij ons ook heul vaak. En in het auditorium kun je de borden ook niet met de hand omhoog doen, maar moet je een balk eronder een bepaalde kant uit duwen. En dat gaat ook altijd fout :')
pi_121938922
Maar bij bruiden is het wel zo dat alle belangrijke mensen wel 'live' aanwezig zijn op het moment en het dus niet eerst op facebook zien. Dat is met een baby anders.
Aids.
pi_121938985
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:01 schreef Mss het volgende:

[..]

Dat. Mijn collega had gevraagd en aangezien wij daar niet zoveel om gaven; vonden we dat prima.
Dat ie ze nog geen 10 minuten nadat we getrouwd waren er op had gezet; was idd wel wat vlugger dat we hadden verwacht _O- Maar alsnog gaf ik daar niks om ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_121938994
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Mss het volgende:
Maar bij bruiden is het wel zo dat alle belangrijke mensen wel 'live' aanwezig zijn op het moment en het dus niet eerst op facebook zien. Dat is met een baby anders.
Ja pcies dat :Y
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_121939009
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Mss het volgende:
Niet per se. Wij zijn getrouwd met alleen ouders/grootouders/broers. Mijn moeder had een veel grotere drukte ook niet aangekund.

Alle vrienden zouden 's avonds naar het feest komen. Dan is het toch minder tof als iedereen al weet hoe je eruit ziet...
pi_121939043
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Dat. Mijn collega had gevraagd en aangezien wij daar niet zoveel om gaven; vonden we dat prima.
Dat ie ze nog geen 10 minuten nadat we getrouwd waren er op had gezet; was idd wel wat vlugger dat we hadden verwacht _O- Maar alsnog gaf ik daar niks om ;)
Als ze het vragen, is dat wel fijn. Ik zit met zo'n kutfamilie die daar niks om zou geven :')
pi_121939075
Ik ben een beetje boel verliefd op mn kittens O+ :@

En op Intro als hij met ze aan het spelen is _O-
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_121939102
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:

Ja maar kittens zijn tof O+
Vriendje die met kittens speelt ook :D
pi_121939230
Nouja wij hadden dus alle familieleden en vrienden als daggasten; dus zij hadden het toch allemaal al gezien van te voren; dus voor ons was het niet echt een issue als het op fb werd gezet :) Ik had lin ook toestemming gegeven om meteen 's morgens een foto op fok te zetten (daar stond het eerder op dan op fb zelfs :P )
pi_121939261
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja maar kittens zijn tof O+
Vriendje die met kittens speelt ook :D
Jaa O+
pi_121939281
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:

Derp en herpensen O+
pi_121939303
Ik word daar sowieso een beetje treurig van tegenwoordig :') dat het normaler is om te vragen of iemand iets niét op fb wilt zetten dan dat mensen vragen of het wel mag.
pi_121939349
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja wij hadden dus alle familieleden en vrienden als daggasten; dus zij hadden het toch allemaal al gezien van te voren; dus voor ons was het niet echt een issue als het op fb werd gezet :) Ik had lin ook toestemming gegeven om meteen 's morgens een foto op fok te zetten (daar stond het eerder op dan op fb zelfs :P )
Ik had zelf 2 jaar terug nog geen facebook en de meesten uit mijn omgeving ook niet, dus ik heb gelukkig ook geen 'last' gehad van mensen die dan foto's posten zonder toestemming of wat dan ook.

Onze bruiloft was een beetje snel geregeld in verband met mijn zieke moeder, dus we hadden niet superveel gasten. Buiten de directe familie die bij de ceremonie aanweizg was, waren er ook nog wat ooms en tantes komen kijken. Buiten, want die wilden we niet bij de ceremonie hebben :@ En die hadden aan anderen dus al wel een omschrijving van de jurk meegegeven. Dus 's avonds kwamen de mensen voor het feest binnen en mijn nichtje ineens 'huh, je jurk is helemaal niet geel!' Uh, nee? Waarom zou je dat denken? 'Ja, ik sprak tante Zus en die zei dat jij een gele jurk had. Mijn trouwjurk was cremekleurig. :')
pi_121939377
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik word daar sowieso een beetje treurig van tegenwoordig :') dat het normaler is om te vragen of iemand iets niét op fb wilt zetten dan dat mensen vragen of het wel mag.
Nou dat inderdaad. Dat je bij sommige feestjes een beetje op moet letten met wat je doet, want voor je het weet, staat het met tag en al op facebook :')
pi_121939452
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Nou dat inderdaad. Dat je bij sommige feestjes een beetje op moet letten met wat je doet, want voor je het weet, staat het met tag en al op facebook :')
Ja ik hou mijn hart al vast als ik ineens een berichtje krijg van "die en die heeft een foto van jou toegevoegd" :')
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:23:30 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_121939466
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Niet per se. Wij zijn getrouwd met alleen ouders/grootouders/broers. Mijn moeder had een veel grotere drukte ook niet aangekund.

Alle vrienden zouden 's avonds naar het feest komen. Dan is het toch minder tof als iedereen al weet hoe je eruit ziet...
nou dat dus.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')