Eerder op FB posten of wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Met kinderen is het aso maar met bruiden wordt het wel geaccepteerd
Met bruiden ga ik er eigenlijk wel vanuit dat het met toestemming gebeurt eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom had mijn nichtje daar wat op verzonnen, zodat niet iemand anders een foto van haar eerder zou posten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Als tantje Jans toevallig een mobieltje en facebook heeft en een foto maakt van het bruidspaar dat na de ceremonie naar buiten komt, zal zij heel vaak niet eerst toestemming vragen hoor maar meteen posten van 'aaah kiek nou wat leuk! gefeliciteerd aan het gelukkige bruidspaar EINZ'quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Met bruiden ga ik er eigenlijk wel vanuit dat het met toestemming gebeurt eigenlijk.
Ghehe, dat is bij ons ook heul vaak. En in het auditorium kun je de borden ook niet met de hand omhoog doen, maar moet je een balk eronder een bepaalde kant uit duwen. En dat gaat ook altijd foutquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Docenten die niet weten hoe de beamer aan moet
Dat. Mijn collega had gevraagd en aangezien wij daar niet zoveel om gaven; vonden we dat prima.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Met bruiden ga ik er eigenlijk wel vanuit dat het met toestemming gebeurt eigenlijk.
Ja pcies datquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Mss het volgende:
Maar bij bruiden is het wel zo dat alle belangrijke mensen wel 'live' aanwezig zijn op het moment en het dus niet eerst op facebook zien. Dat is met een baby anders.
Niet per se. Wij zijn getrouwd met alleen ouders/grootouders/broers. Mijn moeder had een veel grotere drukte ook niet aangekund.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Mss het volgende:
Maar bij bruiden is het wel zo dat alle belangrijke mensen wel 'live' aanwezig zijn op het moment en het dus niet eerst op facebook zien. Dat is met een baby anders.
Als ze het vragen, is dat wel fijn. Ik zit met zo'n kutfamilie die daar niks om zou gevenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat. Mijn collega had gevraagd en aangezien wij daar niet zoveel om gaven; vonden we dat prima.
Dat ie ze nog geen 10 minuten nadat we getrouwd waren er op had gezet; was idd wel wat vlugger dat we hadden verwachtMaar alsnog gaf ik daar niks om
Ja maar kittens zijn tofquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben een beetje boel verliefd op mn kittens![]()
En op Intro als hij met ze aan het spelen is
Jaaquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar kittens zijn tof
Vriendje die met kittens speelt ook
Derp en herpensenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben een beetje boel verliefd op mn kittens![]()
En op Intro als hij met ze aan het spelen is
Ik had zelf 2 jaar terug nog geen facebook en de meesten uit mijn omgeving ook niet, dus ik heb gelukkig ook geen 'last' gehad van mensen die dan foto's posten zonder toestemming of wat dan ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja wij hadden dus alle familieleden en vrienden als daggasten; dus zij hadden het toch allemaal al gezien van te voren; dus voor ons was het niet echt een issue als het op fb werd gezetIk had lin ook toestemming gegeven om meteen 's morgens een foto op fok te zetten (daar stond het eerder op dan op fb zelfs
)
Nou dat inderdaad. Dat je bij sommige feestjes een beetje op moet letten met wat je doet, want voor je het weet, staat het met tag en al op facebookquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik word daar sowieso een beetje treurig van tegenwoordigdat het normaler is om te vragen of iemand iets niét op fb wilt zetten dan dat mensen vragen of het wel mag.
Ja ik hou mijn hart al vast als ik ineens een berichtje krijg van "die en die heeft een foto van jou toegevoegd"quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nou dat inderdaad. Dat je bij sommige feestjes een beetje op moet letten met wat je doet, want voor je het weet, staat het met tag en al op facebook
nou dat dus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet per se. Wij zijn getrouwd met alleen ouders/grootouders/broers. Mijn moeder had een veel grotere drukte ook niet aangekund.
Alle vrienden zouden 's avonds naar het feest komen. Dan is het toch minder tof als iedereen al weet hoe je eruit ziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |