quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:03 schreef Silenus het volgende:
Aangezien we allebei knettergaar zijn van het werk (en fokken) gaat ze voor me koken bij haar thuis en daarna lekker op de bank hangen. Living on the edge, die actieve bowling-avonturen komen later wel weer.
ik lees hier anders vooral geklaag over paiqers en paiqsters.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:17 schreef Perzephone het volgende:
Ik blijf voortaan bij Paiq, waar de normale mensen zitten
Tssk, stelletje zuurtjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ik lees hier anders vooral geklaag over paiqers en paiqsters.
Je hebt overal wel aparte mensen tussen zittenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ik lees hier anders vooral geklaag over paiqers en paiqsters.
Fixedquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:17 schreef Perzephone het volgende:
Ik blijf voortaan bij Paiq, waar de normale geen mensen zitten
Dan zit je wel in het verkeerde topicquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet hoor, ben niet eens op een datingsite ingeschreven.
Match made in heaven zo te horen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:22 schreef dawg het volgende:
trouwens even jullie mening, aangezien mijn vraag min of meer over dating gaat.
vriend van me heeft nu, op zijn 35e, zijn 3e vriendin ooit. zij is gescheiden een kleine 3 maanden geleden, heeft 2 jongens van 6 en een koophuis met haar ex, en stort alle ellende nu op die vriend van me, zodanig dat die vriend van me gister zei: "die gast moet ik niet tegenkomen!"ze zijn nu 4,5 week bij elkaar, hebben ouders en familie al ontmoet, etc yada yada.
kans van slagen denken jullie? kort maar krachtig.
Heerlijk: twee kinderen en een ex. Hij mag zich voorbereiden op een hoop gezeik (beide ouders proberen natuurlijk de kinderen voor hun karretje te spannen).quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:22 schreef dawg het volgende:
trouwens even jullie mening, aangezien mijn vraag min of meer over dating gaat.
vriend van me heeft nu, op zijn 35e, zijn 3e vriendin ooit. zij is gescheiden een kleine 3 maanden geleden, heeft 2 jongens van 6 en een koophuis met haar ex, en stort alle ellende nu op die vriend van me, zodanig dat die vriend van me gister zei: "die gast moet ik niet tegenkomen!"ze zijn nu 4,5 week bij elkaar, hebben ouders en familie en kinderen al ontmoet, etc yada yada.
kans van slagen denken jullie? kort maar krachtig.
precies, dat merkte ik ook al op doordat hij zei dat ie die ex niet tegen wilde komen. ik vind het nogal naïef om er zomaar vanuit te gaan dat zij alles vertelt, en/of de waarheid vertelt. er is altijd wel een nuance.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heerlijk: twee kinderen en een ex. Hij mag zich voorbereiden op een hoop gezeik (beide ouders proberen natuurlijk de kinderen voor hun karretje te spannen).
Echt welquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
precies, dat merkte ik ook al op doordat hij zei dat ie die ex niet tegen wilde komen. ik vind het nogal naïef om er zomaar vanuit te gaan dat zij alles vertelt, en/of de waarheid vertelt. er is altijd wel een nuance.
ja, dat niet alleen. maar nog geen 2 maanden na de breuk weer in een nieuwe relatie duiken met je kinderen. tja. en die vriend van me is zo wanhopig eigenlijk dat ie haar gelooft en overal in meegaat. hij had haar zoontjes al na 2 weken ontmoet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt wel.
Mijn collega heeft ook een relatie met een man die twee kinderen heeft en die heeft elke week wel een verhaal over hoe lastig het is om die kinderen op te voeden met die ex erbij (want iets wat bij papa niet mag, mag bij mama wel).
Het kan erger hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wanhoop bedoel je. 3e vriendin ooit. Op je 35e....
Zou best kunnen zijn dat ik dat ook ga halen, maar dat zou me niet wanhopig maken als in dat ik dan maar met minder genoegen neemquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:50 schreef BeamofLight het volgende:
wanhoop bedoel je. 3e vriendin ooit. Op je 35e....
Er zit maar 1 ding op. Slechte ervaring weg drinkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:17 schreef Perzephone het volgende:
Laatst via de 'echte' weg een date gehad..
Uiteindelijk versprak hij zich en bleek dat hij een vriendin in het buitenland heeft. Dus toen was ik er klaar mee. Probeerde hij alsnog keihard te snavelen bij afscheid "ja maar je wil wel"
![]()
Ik blijf voortaan bij Paiq, waar de normale mensen zitten
Nou en? Op niet knappe vrouwen kunnen mensen ook prima verliefd worden. Er is meer in de wereld dan knapheidquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:39 schreef dawg het volgende:
oh, en hij vind haar niet eens heel erg knap maar is wel verliefd.tja.
zo. dat moest ik even kwijt.
Was jij niet degene die eventueel geen tweede date wilde omdat je date qua uiterlijk niet helemaal je type is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou en? Op niet knappe vrouwen kunnen mensen ook prima verliefd worden. Er is meer in de wereld dan knapheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |