Nou ben lang nog geen 50 maar zegt niet dat leeftijdsgenoten me per se schattig moeten noemenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:55 schreef schommelstoel het volgende:
20 jaar, en jezelf al heel wat vinden.
Je tienervocht hangt nog aan je, je bent pas net een twintiger.
Echt als je al meerdere jaren 20 bent en ze noemen je meisje dan lach je om dit topic wat je hebt aangemaakt, want dan ga je het fijn vinden. Let maar opquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:00 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nou ben lang nog geen 50 maar zegt niet dat leeftijdsgenoten me per se schattig moeten noemen
Misschien moet jij je niet zo druk maken, natuurlijk is dat moeilijk voor een dame van 20.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:00 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nou ben lang nog geen 50 maar zegt niet dat leeftijdsgenoten me per se schattig moeten noemen
TS is een geëmancipeerde stoere tomboy met kort pittig kapsel die haar mannetje staat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:00 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Hahaha welnee, zie er uit als een typisch meisjesmeisje, maar dit haalt toch soms het bloed onder mijn nagels vandaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
TS is een geëmancipeerde stoere tomboy met kort pittig kapsel die haar mannetje staat?
TS heeft misschien slaap nodig, maar heeft het woord 'schattig' een keer te vaak gehoord van een jongen die haar heeft afgewezen. Huilie huiliequote:
Ah, je ziet er dus schattig uit, maar klaagt wel als iemand dat zegt? Pff.. Vrouwen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:05 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Hahaha welnee, zie er uit als een typisch meisjesmeisje, maar dit haalt toch soms het bloed onder mijn nagels vandaan
Grote kans ze woont in Texas dus zal wel net zo vies en dik en lelijk zijn als Amerikaanse wijven en nu boos zijn als een man haar aandacht geeftquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:35 schreef balkanboy het volgende:
[..]
TS is waarschijnlijk een troll en anders een dikzak die denkt dat ze aantrekkelijk is
Haha wauw jij gaat hier wel heel diep op in. Ben niet dik of lelijk, was niet de liefde van mijn leven en denk dat ik dit topic maar niet had moeten beginnen, jullie krijgen een verkeerde indruk van mij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Grote kans ze woont in Texas dus zal wel net zo vies en dik en lelijk zijn als Amerikaanse wijven en nu boos zijn als een man haar aandacht geeft
Pas op, hij heeft er een geheel eigen substantie aan toegevoegd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:53 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Die neem ik graag van je aan
Ik zie het ook niet als iets positiefs eigenlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
IK heb iig een pesthekel aan "schattige" meisjes
*ruikt eraan en drinkt het alsnog op*quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Pas op, hij heeft er een geheel eigen substantie aan toegevoegd.
Dat snap ik best.. Meestal zijn schattige meisjes ook niet schattig, maar doen ze geforceerd schattig.. En datquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:55 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als iets positiefs eigenlijk
En dat gaat zeker niet voor jou opquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
*ruikt eraan en drinkt het alsnog op*
Hmm, er zat GHB in.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
*ruikt eraan en drinkt het alsnog op*
quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, er zat GHB in.
In ieder geval, kan natuurlijk alleen beoordelen of je positief danwel negatief schattig bent aan de hand van beeldmateriaal. Daarbij heb ik ook geen bezwaar tegen een eventuele scharrel en heb ik een ongezouten mening, dus als je negatief schattig bent ben ik gewoon eerlijk daarin. Drie voor de prijs van één, wat wil je nog meer.
Hoezo? Ze wilde gewoon eerlijkheid in dit topic, dan geef ik dat toch ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En als TS het niet voor de aandacht doet vind ze dat ook..
Dat was geen eerlijkheid, dat was "ik keur je ff en sleep je dan misschien mijn bed in"-geslijm..quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo? Ze wilde gewoon eerlijkheid in dit topic, dan geef ik dat toch ookHoe kun je dat nou niet waarderen?
Wat doe jij zo laat nog op eigenlijk, op een doordeweekse dinsdag? Hup, naar bed!
Precies, hoe eerlijk wil je het hebben. Ik draai er tenminste niet omheen, je weet precies wat je aan me hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was geen eerlijkheid, dat was "ik keur je ff en sleep je dan misschien mijn bed in"-geslijm..
Sommige vrouwen noem ik schattig omdat ze dat ook zijn (maar ik tegelijkertijd met ze wens)quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Persoonlijk heb ik de behoefte zulke jongens voor hun bek te slaan, vooral omdat ik geen klein kind meer ben (20 jaar) en niet gezien wil worden als hun kleine zusje.
Maar ik kan het ook verkeerd opvatten natuurlijk.
Wat denken jullie?
dat duurt nog langquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts, herkenbare klacht.
Hopelijk houdt het op als ik 20 ben.
Tot mijn 18e dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:16 schreef gianni61 het volgende:
wat een schattig topic
[..]
dat duurt nog lang
juist nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tot mijn 18e dan.
Schattig zijn is een bitch.
Ik vind jou ook schattig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
juist niet
jij bent wel schattig soms
nee nee, mannen zijn nooit schattigquote:
Dit, je ziet er uit als tienermeisje, terwijl je 20 bent -> je bent schattigquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:05 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Hahaha welnee, zie er uit als een typisch meisjesmeisje, maar dit haalt toch soms het bloed onder mijn nagels vandaan
Deze man weetquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:46 schreef PretKroket het volgende:
Voor mij liever een schattig meisje dan een skinny snol met een hoekig gezicht in een trainingspak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |