Maar geen van deze klinkt juist/lekker in de mond. Iemand enig idee?quote:thesis
proefschrift, thesis, stelling, dissertatie
theorem
stelling, theorema
stand
stand, tribune, stelling, positie, standplaats, keet
gantry
portaal, stellage, stelling, rijbrug, steiger, seinbrug
gauntry
stellage, steiger, seinbrug, rijbrug, portaal, stelling
gauntree
stellage, seinbrug, steiger, rijbrug, portaal, stelling
gauntrie
stellage, seinbrug, steiger, rijbrug, portaal, stelling
Dus je maakt een stelling waar je niet mee eens bent?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Peunage het volgende:
Maar wanneer ik zeg: 'My statement is that zusenzo' zou ik het ermee eens moeten zijn toch? In dit geval ben ik het er niet mee eens.
Ik weet niet precies wat je wil vertellen, maar kun je niet zeggen "the/their statement is that zusenzo" of "mister x's statement is that zusenzo"?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Peunage het volgende:
Maar wanneer ik zeg: 'My statement is that zusenzo' zou ik het ermee eens moeten zijn toch? In dit geval ben ik het er niet mee eens.
Je kan toch ook zeggen: "The statement where we are going to talk about.. blablabla.."quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Peunage het volgende:
"I will be discussing/confirming/zoiets the following statement:"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Peunage het volgende:
Hij state blijkbaar helemaal niksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
"I (will) state that..blabblablabla"
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Peunage het volgende:
Dan state hij toch dat hij het er niet mee eens is.quote:
Of I do not agree with the statement that .... blabla.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Dan state hij toch dat hij het er niet mee eens is.
"I will state that the NS is inadequate" ofzo.
Aightquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Niet alleen. Het zou wel kunnen.
"will" is hier een woord dat je niet kan gebruiken. I want to state, I hereby state, I do state, I would like to submit that... Bovendien is inadequate een woord dat voor een dienst wordt gebruikt en niet voor de organisatie er achter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
Dan state hij toch dat hij het er niet mee eens is.
"I will state that the NS is inadequate" ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |