abonnement Unibet Coolblue
pi_121912930

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
pi_121913078
Met als laatste vragen

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:35 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi Fokkers,

Ik ben op zoek naar een liedje/videoclip. Ik weet er maar een paar dingen van ; het gaat over brabant of eindhoven, en in de clip heeft een bijna kale man een psv shirt aan (hij is de zanger/rapper van dit nummer).

Wie o wie heeft enig idee?
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef IceDustbin2 het volgende:
Help ik zoek!

namelijk: vanmiddag op de radio bij 538 een stukje muziek. Ik ken t al jaren van een videoclip die o.a. op dumpert heeft gestaan.

Het is een zweed (noor? fin? w/e) dacht ik, die z'n eigen geluiden (mond, drum en piano) per noot achter elkaar plakt. Op die manier maakt ie muziek.

Dit specifieke nummer was bv. linkerkant van de clip hij die drumde (en dan stukjes video noot voor noot) en de rechterkant speelde hij piano, idem dito.

En hij doet veel met ADHD ofzo :P makes sense? :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:44 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hallo

Ik hoorde laatst een liedje in de supermark, ik vond de tekst lastig verstaanbaar, maar ik dacht uit het refrein te horen: its hard for me, het klinkt als een liedje die niet van de laatste paar jaren is en het was vrij hoog, ik weet zelfs niet of het nou door een man of vrouw werd gezongen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ondank de weinige informatie.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 22:30:41 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121913122
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:21 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik had die nog geluisterd, omdat ik al wel het gevoel had dat het Ke$ha was. Maar ik heb dat nummer niet lang genoeg geluisterd. Thanks, je blijft de baas van dit topic. ;)
Graag gedaan :@
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_121913218
Laatste post

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef IceDustbin2 het volgende:
Help ik zoek!

namelijk: vanmiddag op de radio bij 538 een stukje muziek. Ik ken t al jaren van een videoclip die o.a. op dumpert heeft gestaan.

Het is een zweed (noor? fin? w/e) dacht ik, die z'n eigen geluiden (mond, drum en piano) per noot achter elkaar plakt. Op die manier maakt ie muziek.

Dit specifieke nummer was bv. linkerkant van de clip hij die drumde (en dan stukjes video noot voor noot) en de rechterkant speelde hij piano, idem dito.

En hij doet veel met ADHD ofzo :P makes sense? :D
Deze man?
pi_121913495
quote:
wel meer in de buurt; maar ook dit is gezongen. Wat hij maakte was meer muzikaal. En echt noot voor noot.. Dit specifieke nummer wat ik nog kan herinneren was alleen piano en drumstel.
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
  woensdag 23 januari 2013 @ 12:43:44 #6
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_121932259
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef IceDustbin2 het volgende:
Help ik zoek!

namelijk: vanmiddag op de radio bij 538 een stukje muziek. Ik ken t al jaren van een videoclip die o.a. op dumpert heeft gestaan.

Het is een zweed (noor? fin? e) dacht ik, die z'n eigen geluiden (mond, drum en piano) per noot achter elkaar plakt. Op die manier maakt ie muziek.

Dit specifieke nummer was bv. linkerkant van de clip hij die drumde (en dan stukjes video noot voor noot) en de rechterkant speelde hij piano, idem dito.

En hij doet veel met ADHD ofzo makes sense?
Zis one!

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_121934064
quote:
Zats ze one! :D
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_121973253
Hoi Fokkers,

Ik ben op zoek naar een liedje/videoclip. Ik weet er maar een paar dingen van ; het gaat over brabant of eindhoven, en in de clip heeft een bijna kale man een psv shirt aan (hij is de zanger/rapper van dit nummer).

Wie o wie heeft enig idee?
pi_121978688
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:44 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hallo

Ik hoorde laatst een liedje in de supermark, ik vond de tekst lastig verstaanbaar, maar ik dacht uit het refrein te horen: its hard for me, het klinkt als een liedje die niet van de laatste paar jaren is en het was vrij hoog, ik weet zelfs niet of het nou door een man of vrouw werd gezongen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ondank de weinige informatie.
I feel kinda Locrian today
pi_121979121
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:12 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi Fokkers,

Ik ben op zoek naar een liedje/videoclip. Ik weet er maar een paar dingen van ; het gaat over brabant of eindhoven, en in de clip heeft een bijna kale man een psv shirt aan (hij is de zanger/rapper van dit nummer).

Wie o wie heeft enig idee?

?

Niet echt een clip, maar gewoon een still
I feel kinda Locrian today
pi_121989234
quote:
Nee dit is hem niet maar wel zon soort stem
pi_121989894
Weet iemand hoe het nummer heet onder het stukje van Mickey Mouse (@ 1:06)

http://www.skoften.net/in(...)van_mooiste_gifjes_4
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_121990813
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:17 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Nee dit is hem niet maar wel zon soort stem
Weet je nog iets van een genre ofzo?
I feel kinda Locrian today
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:52:25 #14
159909 -Peach
Prunus persica
pi_121991052
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet onder het stukje van Mickey Mouse (@ 1:06)

http://www.skoften.net/in(...)van_mooiste_gifjes_4
vanaf 2:00
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_121991136
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:47 schreef starla het volgende:

[..]

Weet je nog iets van een genre ofzo?
Durf ik zo niet te zeggen
pi_121995038
quote:
9s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:54 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Durf ik zo niet te zeggen
deze misschien
pi_121995047
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:52 schreef -Peach het volgende:

[..]

vanaf 2:00
Danku!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_122000750
quote:
Nope ook niet ik ben bang dat er niets anders op zit dan wachten tot ik hem weer in de winkelhoor en dan heel goed luister naar een stukje tekst :(
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:18:29 #19
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_122007654
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:44 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hallo

Ik hoorde laatst een liedje in de supermark, ik vond de tekst lastig verstaanbaar, maar ik dacht uit het refrein te horen: its hard for me, het klinkt als een liedje die niet van de laatste paar jaren is en het was vrij hoog, ik weet zelfs niet of het nou door een man of vrouw werd gezongen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ondank de weinige informatie.
Nog eentje dan van de BeeGees:
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_122013170
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:44 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hallo

Ik hoorde laatst een liedje in de supermark, ik vond de tekst lastig verstaanbaar, maar ik dacht uit het refrein te horen: its hard for me, het klinkt als een liedje die niet van de laatste paar jaren is en het was vrij hoog, ik weet zelfs niet of het nou door een man of vrouw werd gezongen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ondank de weinige informatie.
Ook een gokje wagen,


[ Bericht 84% gewijzigd door Prixie op 25-01-2013 00:03:47 ]
pi_122018401
Nee dat zijn ze beiden niet
pi_122018608
quote:
9s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:54 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Durf ik zo niet te zeggen
Maar ongeveer toch wel als je een nummer hoort dat je blijkbaar mooi vindt? Ik bedoel, meer pop/rockachtig, of richting dance/trance/ambient?
I feel kinda Locrian today
pi_122026340
Vannacht was er een liedje bezig op 538 DD.
Ik loop nou al 5u te zoeken, en heb nog altijd niks gevonden.
Het liedje gaat in ongeveer "say whaaat... okay", dit word best vaak herhaald met nog een zin die ik niet onthouden heb.
De stem is een beetje te vergelijken met nicki minaj, maar dan nèt niet.
Alvast bedankt voor het meedenken!
pi_122026368
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:59 schreef starla het volgende:

[..]


?

Niet echt een clip, maar gewoon een still
Kwam hem toevallig tegen toen ik op negengagbrabant, het was deze:

pi_122028154
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:57 schreef Cer3s het volgende:
Vannacht was er een liedje bezig op 538 DD.
Ik loop nou al 5u te zoeken, en heb nog altijd niks gevonden.
Het liedje gaat in ongeveer "say whaaat... okay", dit word best vaak herhaald met nog een zin die ik niet onthouden heb.
De stem is een beetje te vergelijken met nicki minaj, maar dan nèt niet.
Alvast bedankt voor het meedenken!
misschien helpt deze site: http://watiseropderadio.nl/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')