Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Dat was je toch altijd alquote:
Blijkbaar wel, anders zouden jullie niet in me fotoboek komen en het hier quoten...quote:
Dat is al eventjes geledenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zouden jullie niet in me fotoboek komen en het hier quoten...
Van jou misschien... maar niet van Robby en Njos...quote:
Ik vond dat 'toch?' er gewoon grappig achterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zouden jullie niet in me fotoboek komen en het hier quoten...
Nu ben ik bij iedereen hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van jou misschien... maar niet van Robby en Njos...
Tja, soms twijfel je he...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond dat 'toch?' er gewoon grappig achter
Laat maar berichtje achter!! xoxoquote:
Dat heeft iedereen wel eensquote:
Als jij dat wil, maar dan wil ik ook wel een foto van je zien...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef Robby87 het volgende:
Zullen wij vriendjes worden op facebook dyon?
Ja toch niet dan...quote:
Ik vind dit echt zo'n schattig plaatjesquote:
Vind ik ook niet vreemd... buiten MR ken ik echt niemand uit die film... Ik heb nog geprobeerd hem te onderhouden...quote:
Ik heb geen idee voor een berichtjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Laat maar berichtje achter!! xoxo
Ik zag een zwerver dionquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar mensen, mijn fotoboek is echt totaal niet interresant... kijk dan hier: https://www.facebook.com/dyon.vanbaal dan kun je af en toe nog lachen... succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |