handboek | dinsdag 22 januari 2013 @ 18:28 |
Hallo, Ik wil bij deze mijn scooter verkopen, ik heb er 2 jaar met plezier op gereden. Daarnaast heb ik hem altijd goed verzorgd en heeft de scooter altijd zijn onderhoud en beurten gehad. Ook heeft de scooter altijd binnen gestaan. km stand: 21.837 De reden waarom ik deze scooter tekoop zet is omdat ik druk bezig ben met mijn studie en omdat het tapeinde van de cilinder is afgebroken. Dit is makkelijk te verhelpen daar deze uit het blok te boren en deze te vervangen door 1 van meegeleverde tapeinden. Ik kan dit nu niet doen omdat het heel druk heb met mijn studie en er dus geen tijd meer voor heb. Verder krijg je bij deze scooter: - 4 gloednieuwe tapeindes met moertjes en ringetjes. - Gloednieuwe bobotech cilinder 50cc met 0km gereden ( 100 euro ) - Gloednieuwe bobotech zuiger, met 0km gereden. - Speciale vis led knipperlichten - Rood racegaas - Nieuwe accu De scooter is dus in goed staat, het enige minpuntje is dus het tapeinde, dit dient vervangen te worden, wanneer dit is gebeurt, dan zal de scooter weer goed kunnen rijden, dit ook door de gloednieuwe meegeleverde cilinder + zuiger 0 km gelopen. Met vriendelijke groet, Sander De richtprijs is 200 euro, dit mede door de nieuwe cilinder, of doe een leuk bod en hij is van jou. Foto's: ![]() ![]() ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door handboek op 22-01-2013 18:38:29 ] | |
kip33 | dinsdag 22 januari 2013 @ 19:35 |
wel geinig om te weten waar je woont en hoe hard hij gaat. | |
handboek | dinsdag 22 januari 2013 @ 19:46 |
Ik woon in de omgeving van Bergen op Zoom. De cilinder moet er nog worden opgezet en ingereden. De eerste 100km moet je dus 50km/h rijden. Met de originele cilinder kon de scooter 80km/h. De prop is uit de uitlaat en de varioring is verwijderd. | |
FransDeens | woensdag 23 januari 2013 @ 09:18 |
Is de scooter verder nog helemaal origineel en niet aan gerotzooid? | |
handboek | woensdag 23 januari 2013 @ 13:32 |
Hij is helemaal origineel, er heeft ook nooit een andere uitlaat of snellere cilinder op gezeten. De reden dat er nu een nieuwe cilinder bijzit is omdat de oude helemaal versleten is en ik geen tijd heb om hem te maken. 1 cilindertapeind moet worden uitgeboord en ik heb door simpelweg de materialen en de tijd niet voor. Hij staat nu al 2 maanden in de schuur en dat vind ik zonde want ik weet dat wanneer de cilinder er weer op zit hij nog zeker veel kilometers mee kan. Tevens nog een noot, Bij de 19000km is de scooter volledig nagekeken en is alle electra vernieuwd. | |
CafeRoker | woensdag 23 januari 2013 @ 13:37 |
Een afgebroken tapeinde is nu niet echt iets dan onder 'eenvoudig te verhelpen' valt. Succes met de verkoop, hij ziet er in ieder geval netjes uit. | |
nielszxr | woensdag 23 januari 2013 @ 20:42 |
Nee inderdaad, dat is best moeilijk. Als je scheef boort of verkeerd dan kan het hele blok weg. Als je opnieuw moet tappen krijg je waarschijnlijk ook een dikker tap einden. Maar voor iemand die handig hierin is, is het opzich geen kostbaar probleem (kost alleen tijd). Misschien toch een idee om tijd te maken en het zelf te doen. Dan verkoop je de scooter denk ik makkelijk voor het dubbele. Suc6 met de verkoop ! | |
handboek | vrijdag 25 januari 2013 @ 17:13 |
Bedankt en ik weet het dat ik hem dan voor het dubbele misschien wel kwijt kan. Ik heb er simpelweg geen tijd voor. | |
Gunsmoke | vrijdag 25 januari 2013 @ 18:28 |
Alle papieren aanwezig? kappen nog goed? geen valschade etc. geen speling op de vork of brug? nog andere gebreken op het tapeind na? heb je wel al geprobeerd het te maken dus al geboord ofzo? Thx | |
handboek | vrijdag 25 januari 2013 @ 21:15 |
Ja alle papieren zijn aanwezig en de kappen zijn goed, nooit mee gevallen. Heeft natuurlijk wel gebruikssporen. Geen speling en voor zover ik weet heeft de scooter verder geen gebreken. De scooter heeft namelijk altijd gereden en nooit gebreken vertoond. Ja, de overige tapeinden zijn er al uitgehaald en dus ook geboord. Alleen dat ene tapeind krijg ik er niet uit en ik heb er verder ook geen tijd voor, ik ben namelijk heel druk met mijn studie. | |
handboek | woensdag 30 januari 2013 @ 15:19 |
#Kick | |
handboek | zaterdag 16 februari 2013 @ 10:50 |
Mag weg voor 125 euro | |
Gunsmoke | zaterdag 16 februari 2013 @ 11:50 |
50 euro kom ik hem halen. Omdat als ik hem koop ook nog verzekering moet betalen a 100 euro en als het blok vervangen moet worden dan moet hij weer naar de rdw omdat de nummers niet kloppen. | |
handboek | zaterdag 16 februari 2013 @ 11:58 |
De code staat bij het balhoofd, niet op het motorblok. Daarbij komen de kosten voor de verzekering bij iedere scooter die je koopt, dat staat dus los van de prijs. 125 euro is zeer schappelijk aangezien de onderdelen alleen al minimaal 300 euro opbrengen. En daarbuiten hoeft het motorblok niet vervangen te worden, er hoeft alleen 1 tapeind uitgeboord te worden. | |
kikoooooo | zaterdag 16 februari 2013 @ 11:58 |
![]() | |
Gunsmoke | zaterdag 16 februari 2013 @ 12:18 |
Bij sommige voertuigen staat het blok wel op kenteken, en als je dat vervangt zal je moeten aantonen waar je het blok vandaan hebt. Dan is dit misschien bij deze scooter niet, maar toch je bent verplicht hem te verzekeren. Als het zo'n aantrekkelijke prijs is je mag best een hoger bod doen hoor... | |
handboek | zaterdag 16 februari 2013 @ 12:42 |
Bij bromfietsen staat dit NOOIT op het blok. En die prijs heb ik al gegeven, 125 euro. 100 euro is het laagste wat ik kan gaan. Daar houdt het op. | |
Gunsmoke | zaterdag 16 februari 2013 @ 12:59 |
Sorry ik zag nu net pas dat jij de TS bent ![]() Ik zal er over nadenken. | |
handboek | maandag 18 februari 2013 @ 12:13 |
#Kick | |
handboek | dinsdag 19 februari 2013 @ 11:26 |
#kick - 100 euro mag ie weg!! | |
handboek | maandag 25 februari 2013 @ 17:41 |
scooter is verkocht, slotje ![]() | |
rene90 | dinsdag 26 februari 2013 @ 08:28 |
slotje |